Jakobk Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 På trening med Hodgson Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Idiotisk landslagsledelse må vel ta skylda for det. Sturridge fikk ikke lov til å fortsette sitt spesialopplegg som skulle holde han skadefri. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er faktisk latterlig! Hodgson er en sopp av og til. Han var vel best i Viking... Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Idiotisk landslagsledelse må vel ta skylda for det. Sturridge fikk ikke lov til å fortsette sitt spesialopplegg som skulle holde han skadefri. Men han selv kan selv sette stopp for det? Han er vel ikke evneveik og klarer å være selvstendig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Er rett og slett imponert over Basel sin hjemmestatistikk 9(10 nå?) hjemmekamper mot engelske lag, og 1(!!!) tap. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Vurderer å gå til anskaffelse av Viaplay i dag. Litt kjipt med russiske HD streams med evig mye tekst, og russiske kommentatorer. Hva er deres opplevelse/inntrykk av denne tjenesten? Har personlig fått intrykket av at tjenesten feiler omtrent hver kamp grunnet tekniske problemer. Stemmer dette? Verdt pengene? Jeg har brukt opp gratis-måneden min i dag, og vil nok si at tjenesten er OK. Kjekt at de sender alt av CL og fransk fotball, i tillegg til annen sport som golf og amerikansk fotball. Men bildekvaliteten var litt ujevn. Anbefaler dere å prøve ut gratis-måneden først. Jeg vurderer også å investere i Viaplay, men har vel i grunn funnet ut at jeg ikke har råd til å betale for det per nå, i alle fall når det er så dårlig (hvis ryktene stemmer). Si fra om du finner en bra stream, det eneste jeg finner er 240P.. fromsport.com Brukt den i årevis. Er mange streamer man kan velge på hver kamp. Men ha hard hud på kommentar-fronten Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Suso ute i to måneder... http://instagram.com/p/tpQH2XEO5C/?utm_source=partner&utm_medium=embed&utm_campaign=photo&modal=true Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Vurderer å gå til anskaffelse av Viaplay i dag. Litt kjipt med russiske HD streams med evig mye tekst, og russiske kommentatorer. Hva er deres opplevelse/inntrykk av denne tjenesten? Har personlig fått intrykket av at tjenesten feiler omtrent hver kamp grunnet tekniske problemer. Stemmer dette? Verdt pengene? Jeg har brukt opp gratis-måneden min i dag, og vil nok si at tjenesten er OK. Kjekt at de sender alt av CL og fransk fotball, i tillegg til annen sport som golf og amerikansk fotball. Men bildekvaliteten var litt ujevn. Anbefaler dere å prøve ut gratis-måneden først. Gratis-måned på Viaplay gjelder vel bare delen med filmer, serier osv. Viaplay Sport får man ikke prøve først (unntaket var jo selvfølgelig da de ga bort gratis til landskampen de viste). Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Jeg har brukt opp gratis-måneden min i dag, og vil nok si at tjenesten er OK. Kjekt at de sender alt av CL og fransk fotball, i tillegg til annen sport som golf og amerikansk fotball. Men bildekvaliteten var litt ujevn. Anbefaler dere å prøve ut gratis-måneden først. Gratis-måned på Viaplay gjelder vel bare delen med filmer, serier osv. Viaplay Sport får man ikke prøve først (unntaket var jo selvfølgelig da de ga bort gratis til landskampen de viste). Edit: Det var pga landskampen ja... Endret 2. oktober 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Og Liverpools beste, skadefrie spiss fortsetter å putte mål for Lille. Gleder meg til å se han neste år! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 "Hodgson forsvarer imidlertid at han nærmest tvang Sturridge til å trene den dagen han ble skadet, selv om spilleren på forhånd hadde gitt beskjed om at han kjente antydning til en strekk i baksiden av låret. - Folk må ta i betraktning den korte tiden vi hadde til rådighet i dette tilfellet. Vi hadde to dager og to treningsøkter der vi kunne samkjøre laget. Daniel var en veldig viktig spiller i dette opplegget, da vi ønsket at han og Wayne Rooney skulle spille samme på topp. Daniel har masse erfaring med denne måten å spille på fra sin tid i Liverpool, så dette var på mange måter veldig, veldig uheldig for oss. Men jeg kommer heller ikke i fremtiden til å la meg presse til å gi alle spillere to dager fri hver gang vi spiller. Da vil vi ikke få trent i det hele tatt." Håpløst om Hodgson skal tvinge Sturridge til å trene, selv om han gir beskjed om at han kjenner antydning til strekk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Håper han faller med trynet først i dass og drukner, fyren har ingenting annet en fett mellom ørene Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Kan avskaffe landslagsfotballen, i allefall disse ubetydelige privatkampene. Bare tull at de skal ødelegge for klubbene som betaler millioner for å lønne disse spillerne. Tilfellet med Sturridge er ikke akkurat det første. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Og Liverpools beste, skadefrie spiss fortsetter å putte mål for Lille. Gleder meg til å se han neste år! synes han bør hentes inn allerede i januar, han trengs! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Lille har vel kontrakt på lånet, iom at det var en forutsetning for kjøpet. Endret 3. oktober 2014 av Knewt Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Sturridge med ny langtidskontrakt, aww yisssssss. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Aaah, leste først langtidsskade! Digg at han har signert ny langtidskontrakt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Deilig å få det bekreftet! Nå kan han bli skadefri slik at vi kan vinne kamper igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå