Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CL-nerver har jeg savnet. Noen som ser fram til kampen? :D

Tja. Jeg hadde sett frem til kampen om jeg i det hele hadde tro på at vi kunne klart uavgjort.

Tror det går veien, selv om kampen blir skikkelig jevn.

Mot Real derimot kommer vi til å bli grust.

Lenke til kommentar

Vurderer å gå til anskaffelse av Viaplay i dag. Litt kjipt med russiske HD streams med evig mye tekst, og russiske kommentatorer. Hva er deres opplevelse/inntrykk av denne tjenesten? Har personlig fått intrykket av at tjenesten feiler omtrent hver kamp grunnet tekniske problemer. Stemmer dette? Verdt pengene?

Lenke til kommentar

Jeg vurderer også å investere i Viaplay, men har vel i grunn funnet ut at jeg ikke har råd til å betale for det per nå, i alle fall når det er så dårlig (hvis ryktene stemmer). Si fra om du finner en bra stream, det eneste jeg finner er 240P..

Lenke til kommentar

Vurderer å gå til anskaffelse av Viaplay i dag. Litt kjipt med russiske HD streams med evig mye tekst, og russiske kommentatorer. Hva er deres opplevelse/inntrykk av denne tjenesten? Har personlig fått intrykket av at tjenesten feiler omtrent hver kamp grunnet tekniske problemer. Stemmer dette? Verdt pengene?

Jeg har brukt Viaplay helt siden jeg kan huske, har aldri hatt noen problemer med de, verken på nettbrett, mobil eller PC. Du kan se på 2 enheter samtidig, så jeg deler konto med min far. Veldig praktisk. Litt dyrt, though.
Lenke til kommentar

Vet ikke om det nøvendigvis er spillerene som er det største problemet. Det største problemet er alt for mange nye spillere som skal samspilles. Vi lærte tydeligvis ikke en dritt av hvordan det gikk med Tottenham.

Moreno, Lovren, Balotelli og Manquillo siden Johnson er skadet. Hvorfor vi skal spille inn så mange flere fra sist sesong er uforståelig. Det blir bare knot.

Men samme det, resultatet ble som forventet egentlig. Neste sesong kan bli bra når laget har spilt seg inn. :)

Lenke til kommentar

Høyst skuffet over Sterling i det siste.

En sånn touch som han hadde i andreomgangen på blank goal, ser du ikke en gang i blindefotball. I kveld syns jeg vi så veldig tydelig at det ikke finnes mye samhandling og samspill i laget for tida. Og de rommene som er vidåpne foran stopperne... Det er som en 40 m bred og 50 m lang tunnel som er enveiskjørt. Nok en gang et elendig dødballmål imot.

Likevel så tror jeg dette blir bedre om noen uker. Eller jeg tvihåper er kanskje bedre å si.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Kan ikke bli dårligere. Tror det er noen merkelige taktiske valg og det at Brendan vil spille nye spillere istedenfor å samkjøre en start 11'er som kan rullerer litt på. Balotelli må RØRE mer på seg, faen heller. Jeg er i mer bevegelse på sofaen her jeg sitter og skriver dette her. Han er veldig statisk og virker uengasjert (noe han kanskje alltid er).

Lenke til kommentar

Greit nok. Spillemessig har det ikke vært i nærheten av bra nok, men jeg tør å påstå at vi kunne ha hatt penere resultater de siste kampene om Sturridge hadde spilt. Må ikke glemme at vi har en av PLs beste spisser på skadelisten. Takk for det, England.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...