Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ein kompis som bur i Madrid og lurte på om noken har erfaring med å kjøpe billettar på Bernabeu. Vil det vere mulig å få kjøpt billettar til Liverpoolkampen i billettluka når salget opnar? Eller vil det vere utsolgt før salget opnar for vanlige folk?

Lenke til kommentar

Har ein kompis som bur i Madrid og lurte på om noken har erfaring med å kjøpe billettar på Bernabeu. Vil det vere mulig å få kjøpt billettar til Liverpoolkampen i billettluka når salget opnar? Eller vil det vere utsolgt før salget opnar for vanlige folk?

Du er i litt feil tråd nå, men hvis du skriver det samme i tråden jeg linker til så kanskje du får svar: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623623&page=288

Lenke til kommentar

forresten, jeg vet det er lenge siden, men noen som husker suarez sin biting i vm? er det egentlig klart at han bet? det kunne se ut som han har et uhell å sklir og bare kommer borti chiellini. og det bildet av at chiellini har blitt bitt, kan det være redigert? jeg har sett mange bilder hvor han ikke har de bitemerkene.

Lenke til kommentar

Einar Kvande // @EinarKvandeFredag 26.09.2014 kl.11:33

Ledelsen i N'Gogs franske klubb Stade de Reims er bekymret, etter at angriperen ikke har gitt lyd fra seg siden lørdag, melder den franske storavisen L'Equipe. Samme avis opplyser at N'Gog meldte forfall til helgens bortekamp mot Lorient på grunn av en virussykdom. Etter det har ingen hørt fra ham.

Representanter for Stade de Reims skal ha oppsøkt hotellet der N'Gog har bodd siden overgangen til den franske klubben for tre uker siden. Der var han ikke, og han ble derfor meldt savnet.

N'Gog ble Stade de Reims-spiller på overgangsvinduets siste dag, og skrev da under en toårskontrakt med Ligue 1-klubben. Han fikk sin debut for sin nye klubb mot Toulouse den 13.september, og markerte seg med å score i sin første kamp for klubben.

Håper det går bra med han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...