Stimann Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Nå håper jeg bare Sturridge blir klar til Everton-kampen. Vi trenger en boost nå! Ser fram til kampen på tirsdag, men er ikke like sikker på seier som jeg var mot Villa og West Ham... Godt sesongen er lang så vi har mulighet til å rette på mye Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 United-tapSpurs-tapEverton-tapChelsea-City UEverything went better than expected. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 United-tap Spurs-tap Everton-tap Chelsea-City U Everything went better than expected. Helga ble ikke helt ødelagt nei. Men tapet i går sitter fortsatt godt. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Må ærlig innrømme at jeg ikke akkurat blir deprimert om vi ryker på tirsdag. 4 turneringer minsker sjansen for å lykkes i noen av dem drastisk. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Må ærlig innrømme at jeg ikke akkurat blir deprimert om vi ryker på tirsdag. 4 turneringer minsker sjansen for å lykkes i noen av dem drastisk. Toegget sverd. Ikke bra for lagmoralen å ryke mot et championshiplag heller. Håper Rodgers spiller unggutter og benkesliterne. Går vi videre, flott, hvis ikke.. no stress. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Må ærlig innrømme at jeg ikke akkurat blir deprimert om vi ryker på tirsdag. 4 turneringer minsker sjansen for å lykkes i noen av dem drastisk. Det er den minst viktigste turneringen i sesongen ja, men hadde allikevel vært kjekt å komme seg litt videre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Greit å komme seg videre, men la ALLE(inkludert Mignolet) A-spillere få hvile. Kjør på med straight B+ungdomslag i hele den cupen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 United-tap Spurs-tap Everton-tap Chelsea-City U Everything went better than expected. Riktig. Men tenk hvor digg det hadde vært om vi hadde tatt 3 poeng med de resultatene der! Forøvrig mye stygge, rasistiske kommentarer til Balotelli på Twitter i dag også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Blir spennende å følge med på Balotelli, som Mancini slet veldig med. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det blir spennende å høre mer fra Agger om hva som skjedde. Han ble jo utnevnt til visekaptein før fjorårets sesong, så de hadde vel et godt forhold frem til det. En skadefri Agger er jo bedre enn alle stopperne vi har brukt mange millioner pund på, så det er synd om Agger ble skviset ut pga uoverensstemmelser. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Riktig. Men tenk hvor digg det hadde vært om vi hadde tatt 3 poeng med de resultatene der! Forøvrig mye stygge, rasistiske kommentarer til Balotelli på Twitter i dag også. Han var jo litt spydig selv da, men de rasistiske meldingene er allikevel å gå over streken. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 En normal reaksjon til Balotelli sin 'Man utd ... LOL' ville vært 'Liverpool ... LOL' eller noe lignende siden de også tapte, ikke begynne å slenge rundt seg med rasisme, sam bare er lavmål til de grader! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 uff flaut tap men du verden så sykt at "alle" kandidatene til en 4 plass røk på en smell, sykt å kunne si at etter 5 kamper så ligger united,liverpool og everton bak topp 10 på tabellen, mens tottenham ligger på 9 plass. sykt! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Kamptråd til i morgen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1629404 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 The Kopite kom i postkassa i dag! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Postkassa altså? Ja, postkassa. Er det noe jeg ikke får meg meg her? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Postkassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå