Lfcr Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette skal virkelig ikke gå an. Hadde tippet på Bremen, milan å liverpool. Gikk rett og slett den stokk motsatte veien. Rett og slett stor skuffet Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Meldte meg akkurat inn i OLSC (Official Liverpool Supporter Club). Er det noen andre her som er medlem? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Er ikke medlem der nei.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Skulle se opptaket på Viasat 4 nå jeg, hadde greid og holde meg unna resultatet helt fra Rosenborgkampen. Men av ren frustrasjon måtte jeg sjekke resultatet, og da skrudde jeg også av tven. Tror det er første gang jeg ikke har sett ferdig en Liverpoolkamp frivillig. Fy faen så tragisk dette var. Har egentlig mest lyst til å bare legge meg ned og grine, og det er ikke kødd en gang. Crouch, Sissoko, Leto og Benayoun skuffa mest hvertfall. Nå håper jeg vi selger Crouch til vintern. Pokker eller altså, hva skjer med laget for tida?! Ønskeliste for transfervinduet: UT: Crouch og Kewell (med mindre Kewell holder seg skadefri og storspiller) INN: Quaresma og Kompany Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Benitez må slutte med sitt velkjente rotasjonssystem, og la det være en fast kjerne som spiller kampene, slik at de blir kjent med hverandre, og at ikke det er nye spillere gang på gang. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Denna kampen tokk virkelig innpå. Skal ikke være mulig og tape noe slikt. Var rett og slett tragiskt og se gutta utpå det, klarte jo ingenting. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Benitez må slutte med sitt velkjente rotasjonssystem, og la det være en fast kjerne som spiller kampene, slik at de blir kjent med hverandre, og at ikke det er nye spillere gang på gang. 9631113[/snapback] Feil, han må fortsette med det han gjør nå. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Vi har liksom fått en god grunn til å henge Crouch nå - nå har han fått så mange muligheter til å vise seg frem, men gjør det aldri. Han var riktignok elendig i dag -igjen ja, men i dag var han i alle fall ikke alene om å være akkurat det da. Så jeg synes kanskje det blir feil å dømme ham nå, jeg er i alle fall villig til å gi ham én sjanse til, men jeg foretrekker at han fortsetter som innbytter en stund til... Endret 3. oktober 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 så kampen i reprise nå , er skikkelig frustrert..... greit med rotasjon altså men ikke begynne spillere som jeg mener ikke er bra nok for første laget... som leto en god spiller for tiden , men man bruker ikke han i en CL kamp mener nå jeg han trenger mer tid, og Sissoko som jeg liker godt, han er ikke god nok lenger.... han har vært veldig dårlig for tiden.....det så vi på kampen i dag at han er... han klarte jo ikke å sentre en ball jo......og aurelio som akkurat kommet fra skade hvorfor bruke han? han var liverpools dårligste mot Wigan også.....Liverpool er skikkelige tafatte for tiden blir skikkelig frustrert..... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette er faktisk en større bombe enn resultatet Rangers fikk mot Lyon igår. Tillater meg en flott smiley Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette er faktisk en større bombe enn resultatet Rangers fikk mot Lyon igår. 9631353[/snapback] Må dessverre være enig med deg der... Tenkte før kampen at vi skal i alle fall vinne denne kampen med mer enn ett mål, i motsetning til det et visst annet lag har for vane å gjøre... Så greit, dere unitedfans skal få lov til å kose dere litt nå, så lenge det varer... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette er faktisk en større bombe enn resultatet Rangers fikk mot Lyon igår. 9631353[/snapback] Må dessverre være enig med deg der... Tenkte før kampen at vi skal i alle fall vinne denne kampen med mer enn ett mål, i motsetning til det et visst annet lag har for vane å gjøre... Så greit, dere unitedfans skal få lov til å kose dere litt nå, så lenge det varer... 9631370[/snapback] Har vart i rundt 20 år hittil.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Vi har liksom fått en god grunn til å henge Crouch nå - nå har han fått så mange muligheter til å vise seg frem, men gjør det aldri. Han var riktignok elendig i dag -igjen ja, men i dag var han i alle fall ikke alene om å være akkurat det da. Så jeg synes kanskje det blir feil å dømme ham nå, jeg er i alle fall villig til å gi ham én sjanse til, men jeg foretrekker at han fortsetter som innbytter en stund til... 9631342[/snapback] Han kan få lov til å spille i mikke mus cupen. Hvis vi taper poeng i serien på grunn av enten han eller Sissoko så kommer det til å rable helt for meg.. banansplitt: Ikke overdriv nå, er bare 17 år.. Endret 3. oktober 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Momo kan selges, Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Vi har liksom fått en god grunn til å henge Crouch nå - nå har han fått så mange muligheter til å vise seg frem, men gjør det aldri. Han var riktignok elendig i dag -igjen ja, men i dag var han i alle fall ikke alene om å være akkurat det da. Så jeg synes kanskje det blir feil å dømme ham nå, jeg er i alle fall villig til å gi ham én sjanse til, men jeg foretrekker at han fortsetter som innbytter en stund til... 9631342[/snapback] banansplitt: Ikke overdriv nå, er bare 17 år.. 9631381[/snapback] Rundt 20 år = 15-25 år Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror dere de dårlige prestasjonene i det siste kan ha noe med Pako Ayesteran stakk eller? Han hadde jo tross alt mye ansvar på treningene og sånt. Spillerne virker jo helt umotiverte og ute av form for tida, slo meg plutselig at det kanskje kan være følgene av at Pako forlot oss.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det skulle ikke forundre meg. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 det kan umulig slå ut så kjapt han var jo tross alt bare en trener, og effekten av trening ser man ikke før lenge etter Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 det kan umulig slå ut så kjapt han var jo tross alt bare en trener, og effekten av trening ser man ikke før lenge etter 9631731[/snapback] Trenger ikke å ha med noe sånt å gjøre. Kan jo være at spillerne har kommet ut av rutine fordi de har måttet endre treningsopplegget. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Det som for meg er helt utrolig det er at han spiller Aurelio på venstreback som har vært skadet i flere måneder. Hvorfor bruker han ikke heller Arbeola? Og så Leto på venstre kant? Greit nok at han er et talent men det han viste i forrige kamp overbevisste vel ingen. Hvorfor kjører han ikke Babel der? Og Crouch på topp? Trenger jeg si noe mer? Jeg hadde faktisk forstått bedre hvis han hadde satt Gerrard på benken, for han er langt fra toppformen. Til slutt Sissoko - er det mulig? Endret 4. oktober 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå