Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi har vært elendige mot AV og Ludo, men vi prøver hvertfall ikke å bortforklare det som visse MU-supportere prøvde med United i den første pl-kampen f.eks.

Nei, godt at du tok det som en mann og ikke hadde noe å kritisere på det herlige spillet dere hadde :)

Ikke hadde noe å kritisere?

Lenke til kommentar

Ja, vi har vært elendige mot AV og Ludo, men vi prøver hvertfall ikke å bortforklare det som visse MU-supportere prøvde med United i den første pl-kampen f.eks.

Vel, det var da mye større grunn til å bortforklare den kampen enn det Liverpool har nå. United mot Swansea er langt i fra det laget som United kommer til å stille med denne sesongen. Det Liverpool-laget som har stilt de siste kampene er bortimot det laget vi kan forvente å se denne sesongen, foruten at Sturridge er tilbake etter hvert.

Det er absolutt grunn til bekymring.

Dog er det alt for tidlig å dømme denne sesongen for noen lag, men personlig tror tviler jeg på at Liverpool vil klare topp 4 denne sesongen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Med så mange nye spillere er det ikke annet å forvente enn en del slike kamper. Vent et par måneder til så tror jeg laget setter seg litt. Men med BR som manager kommer til Liverpool aldri til å bli best defensivt, til det er han ikke god nok til å organisere taktikk bakover. Han er ikke den nye Mourinho for å si det sånn.

Lenke til kommentar

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/170939-ludogorets-send-gratitude-to-lfc

"Appreciative of the tenacious display they had witnessed by the travelling outfit, Kopites stayed behind after the final whistle to applaud both the players and supporters of the Bulgarians for their efforts throughout the encounter in L4."

Flott gjort!

Blir stolt av å være Liverpool-supporter når de gjør ting som dette! :love:

Lenke til kommentar

Det beste er at vi som sitter her skal bli fornærmet av kommentarer som:

"Se der ja, går fire minutter før kampen er slutt, drittsupportere alle LFC supportere"

Den dagen eg somler meg til OT for kamp blir eg uansett ikke å løpe ut som første mann fra stadion :p

Lenke til kommentar

Og der var vi igang igjen! Kanskje alle bare skulle møttes en gang sånn at vi alle fikk målt utstyret sitt framfor hverandre. Det er jo et ekstremt "Mitt lag er mye bedre...." kompleks her inne..

:closedeyes:

Dette er jo en lfc tråd, hadde jeg i det hele tatt stilt meg kritisk til united i deres tråd så hadde jeg fått høre det langt kraftigere en "gjestene" får høre det her hos oss..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Dette er jo en lfc tråd, hadde jeg i det hele tatt stilt meg kritisk til united i deres tråd så hadde jeg fått høre det langt kraftigere en "gjestene" får høre det her hos oss..

Skjønner ikke helt eksemplet ditt. Det var en United-supporter som kommenterte, og han fikk et svar om at Chelsea-supporterne neppe hadde gjort det. Da blir diskusjonen vridd om til "Vi er bedre enn...", noe jeg kommenterte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt eksemplet ditt. Det var en United-supporter som kommenterte, og han fikk et svar om at Chelsea-supporterne neppe hadde gjort det. Da blir diskusjonen vridd om til "Vi er bedre enn...", noe jeg kommenterte.
Enig. Kommentaren hans ga null mening :S

Men lol. Hva forventer du? Dette er jo en lfc-tråd :p

Endret av RollsReus™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...