indahla Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tenkte "vi" for mye på tirsdagens kamp igår..? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tenkte "vi" for mye på tirsdagens kamp igår..? Blir vel rart med tanke på motstanden dere møter og at PL bør være prioritet. Men skal ikke se bort ifra at det blir noen poengtap for dere helga etter en CL-kamp. Da har dere plutselig ikke en hel uke på å forberede dere til neste ligakamp lenger. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 http://liverpool.no/blog/storypg.aspx?id=43354&zone=85 Jeg kunne ikke vært mer enig! 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1628100 Kamptråd til morgendagen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Moderatormelding [15/09-14] Forslag til nye føringer og retningslinjer for fotballforumet. Les og kom med innspill! Endret 15. september 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hendo ny vise-kaptein. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Det setter han nok pris på. Jeg ser på han som den viktigste spilleren dere har på midten, og kanskje dette kan gi han enda et lite boost! Vel fortjent Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Game day!! Endelig CL!! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) bør bli minimum 3+ mål, men plutselig har 3 keeperen som har absolutt alt å bevise en kjempe kamp og da kan det bli vanskelig. Er vi sikre på at de har 3 keeperen og ikke forsvarsspilleren i mål btw? Endret 16. september 2014 av topvulture Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Er vi sikre på at de har 3 keeperen og ikke forsvarsspilleren i mål btw? Blir nok like vanskelig uansett. Han utespilleren var jo helt konge! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 De henta en canadisk landslangskeeper på free transfer for 5 dager siden. Han får sin debut i kveld. Er nok en helt OK keeper, så noen gigantisk fordel er det nok ikke. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Er vi sikre på at de har 3 keeperen og ikke forsvarsspilleren i mål btw? Blir nok like vanskelig uansett. Han utespilleren var jo helt konge! hehe ja sant det! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hendo ny vise-kaptein. Veldig fornøyd. Helt fortjent! Kommer til å bli den nye Gerrard! 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 For et ungt lag vi egentlig har, når jeg tenker meg om. Ingen i den nåværende forsvarsfireren over 25 år, alle midtbanespillerne i stallen under 25 år utenom Lucas, Lallana og Gerrard. Kun Lambert over 25 blant spissene. Selv om jeg kunne tenkt meg etablerte stjernespillere som Man Utd henter, syns jeg på en måte det er gøy at Rodgers satser på "ungdommen". That being said, hadde ikke vært helt feil med en virkelig storsignering. Innrømmer lett at jeg er litt sjalu på de andre klubbene som har hentet Sanchez/Costa/Di Maria/Falcao. Så litt på klipp fra U-21 landslagskampen til Can. Vanvittig dominerende fotballspiller. Tror han kan bli veldig god når han får tilpasset seg PL. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Synes det er bra at Rodgers satser på ungdommen slik han gjør. Troppen kan dermed holde seg lenge, i stedet for å måtte handle inn forsterkninger hver bidige sommer. EDIT: Med mindre vi ikke selger de så klart Endret 16. september 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Helt enig i at det er gøy med unge spillere, men jeg skulle ønske at det hadde kommet inn en skikkelig erstatter for Suarez. Noe ala Diego Costa. Får håpe Balotelli åpner scoringskontoen i kveld og putter en del utover sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå