indahla Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Alle landskamper skulle blitt spilt på sommeren, når PL har pause!+1 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hmmm. Hva skal man ha bakpå ny drakt nå da. Har lenge tenkt at det må bli Hendo eller Sterling. Men faen. Hadde vært jævlig fett med Balo-drakt og Innspill? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Moreno <3 Nei, hadde jeg kjøpt drakt nå hadde det blitt Hendo eller Balotelli. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hvor er det dere kjøper draktene ifra? Finnes det noe billigere alternativer enn svindyre Kopshop? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Skulle jeg hatt navn på drakten hadde det vært Balotelli. Rå mann:) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Manchester e bedre enn Liveårpuul!! faren min e sterkere enn din! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Deilig seier idag! Balotelli med en frisk debut, Sturridge, Sterling og Henderson som herjer og Moreno som spilte helt fantastisk! Sykt fint mål av han. Også deilig med en clean sheet Siste tre kamper: Liverpool - Tottenham 12-0. Det er noe jeg virkelig kan leve med! Uansett, så har jeg tenkt å kjøpe ny drakt siden Agger gikk tilbake til Brøndby. Jeg skal ha en midstopper, så hvem? Lovren, Skrtel eller Sakho? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 TOURE! Hvor kjøper dere drakter? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) TOURE! Hvor kjøper dere drakter? Ikke Toure Jeg kjøper på kopshop.no EDIT: La forøvring inn hjemmedrakta med Lovren på inn i handlekurven. 907 kroner?! Er det dyrt? Endret 31. august 2014 av Nettels Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Min siste drakt kjøpte jeg i Liverpool i fjor, med Agger bakpå. Er ikke fan av å ha nye spillere bakpå, så Balotelli er uaktuell for meg. Neste drakt skal nok ha Sterling, Hendo eller Sturridge bakpå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Uaktuelt for meg å kjøpe en drakt for 907 kroner med tanke på et allerede superstrukket studentbudsjett. Og nei, det er ikke "bare å droppe en kveld på byen". Har ikke råd til å gå på byen atm Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Uaktuelt for meg å kjøpe en drakt for 907 kroner med tanke på et allerede superstrukket studentbudsjett. Og nei, det er ikke "bare å droppe en kveld på byen". Har ikke råd til å gå på byen atm Finnes det andre steder å kjøpe drakter med navn og nummer? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Det er det jeg og lurer på. Sparer vel ikke voldsomt mye på det uansett hvor man kjøper, vil jeg gjette. 880 på Torshov Sport. Sparer 27 kroner.. Endret 31. august 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det er det jeg og lurer på. Sparer vel ikke voldsomt mye på det uansett hvor man kjøper, vil jeg gjette. Ganske sjukt å tenke på 907 kroner er medlemspris... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Sakho! Lovren er ny og uprøvd, og Skrtel lager bare selvmål. Latterlig at Rogers satser på Skrtel i stedet for Sakho! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Lovren er ny og uprøvd, Ny og uprøvd? Var temmelig god ifjor for Southampton. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Vurderer nesten å kjøpe uten trykk.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Sakho! Lovren er ny og uprøvd, og Skrtel lager bare selvmål. Latterlig at Rogers satser på Skrtel i stedet for Sakho! Sakho er en bauta, men noen ganger kløner det til. Lovren tror jeg kommer til å bli lederskikkelsen i forsvarsrekka. Er dog fortsatt usikker på hvem fortsatt, så vil fortsatt ha litt feedback fra dere 880 på Torshov Sport. Sparer 27 kroner.. Da støtter jeg heller kopshop.no, da de har noen %-er samarbeid med Liverpool Ny og uprøvd? Var temmelig god ifjor for Southampton. Enig i dette. Men samtidig har han kommet til en ny klubb, og må tilpasse seg igjen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Så lenge det er originale drakter støtter man vel klubben. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Så lenge det er originale drakter støtter man vel klubben. Helt sikkert. Men siden det er så lite forskjeller kan man allikevel støtte supporterklubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå