Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 God jobb av samtlige nykommere idag spør du meg. Både de som startet og de som ble byttet inn. Balo får mye ufortjent tyn grunnet at han ikke netter, men han jobbet beinhardt noe som mange var redd for at han ikke kom til å gjøre. Var god defensiv og kom med flere kreative passningsløsninger utover banen. Var bedre enn Sturrige idag. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Huff, kjenner at jeg er litt misunnelig på Sterling altså. "Den Engelske Messi". Han danser rundt alle og en hver. Nå mangler han bare overblikket, pasningsfoten og skuddfoten - ja, da er han jo Messi Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Fader, vi er gode. Vi har backer som dekker løp bakover, og vi har backer som går på løp framover. What a time to be alive! Fenomenale vinger, Henderson er utrolig, Mario var livlig i første omgang -- men midtforsvaret er fortsatt noget ustabilt. Alt Tottenham skaper kommer som et resultat av personlige feil fra Gerrard, Sakho og Lovren. Det er utrolig deilig å se at vi fortsatt evner å skåre mål, hihi. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ikke så imponert av Manquillo, Balotelli og Moreno derimot:) Huh, ikke imponert av Moreno? Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 God jobb av samtlige nykommere idag spør du meg. Både de som startet og de som ble byttet inn. Balo får mye ufortjent tyn grunnet at han ikke netter, men han jobbet beinhardt noe som mange var redd for at han ikke kom til å gjøre. Var god defensiv og kom med flere kreative passningsløsninger utover banen. Var bedre enn Sturrige idag. Er det noen som gir Mario tyn? Idiotisk, i så fall. Jobber hardt, skaper rom og kommer seg til sjanser som han dessverre ikke setter. Personlig er jeg svært fornøyd med debuten hans. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Ikke så imponert av Manquillo, Balotelli og Moreno derimot:)Huh, ikke imponert av Moreno? Les igjen. "Ikke så imponert av Manquillo,,,,,,,, Balotelli og Moreno derimot:)" Endret 31. august 2014 av Espp Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Ikke så imponert av Manquillo, Balotelli og Moreno derimot:) Huh, ikke imponert av Moreno? Les igjen. "Ikke så imponert av Manquillo,,,,,,,, Balotelli og Moreno derimot:)" Hvordan en ikke kan være imponert over Manquillo etter dagens kamp går meg hus forbi. Jeg blir helt mo i knærne av å se på han, jeg. Han gir absolutt alt både framover og bakover, dekker de fleste løp og overlappinger og er helt OK offensivt. Hvilke negative inngripener har du å trekke fram? Han VS Johnson er jo to forskjellige VERDENER. Endret 31. august 2014 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ikke så imponert av Manquillo, Balotelli og Moreno derimot:)Huh, ikke imponert av Moreno?Les igjen. "Ikke så imponert av Manquillo,,,,,,,, Balotelli og Moreno derimot:)" Da skulle det vært: Ikke så imponert av Manquillo. Balotelli og Moreno derimot..." Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hahaha, kan vel ikke si så mye på det. Tenkte at det ville vært dumt av meg å redigere det, men heller bare påpeke det Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nok er nok. Der var Sterling-drakten bestilt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nok er nok. Der var Sterling-drakten bestilt. Henderson-drakt på meg. Tredjedrakt Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Rodgers on Balotelli: "I'm giving him responsibility. For first time in his life, he marked at a corner. I'm serious." Rodgers: "I said to Mario, 'You're picking up a man at [defensive] corners'. He said: 'I don't mark at corners'. I said: 'You do now'" 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 ^_^ Bilen , var for treg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 "He was exceptional today. But I had to laugh when he almost scored the fourth. He dribbled through the Spurs defence like Ricky Villa, but his finish was more like Ricky Gervais." Rodgers om Sterling. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Herlig runde for Liverpool. Så mange som tippet oss utenfor topp fire (og bak United), så er jeg veldig optimistisk til at vi minst klarer topp fire. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Herlig runde for Liverpool. Så mange som tippet oss utenfor topp fire (og bak United), så er jeg veldig optimistisk til at vi minst klarer topp fire. Står nok mellom City og Liverpool om 2. plass. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ikke så imponert av Manquillo, Balotelli og Moreno derimot:)Huh, ikke imponert av Moreno?Les igjen. "Ikke så imponert av Manquillo,,,,,,,, Balotelli og Moreno derimot:)" Da skulle det vært: Ikke så imponert av Manquillo. Balotelli og Moreno derimot..." Stemmer, skulle være et punktum der;) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det er kanskje litt tilfeldig, men jeg tror ikke at det ville blitt 0 baklengs med SKrtel på banen. Han og Lovren er litt for like i spillestil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Første kampen siden april(mot tottenham da også faktisk) Liverpool har holdt nullen(I pl) faktisk. Lenke til kommentar
sector Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Og når laget fikk en knakende god seier, og det kunne vært mulighet for å ta med seg den gode følelsen fra Tottenhamkampen, da var det dags for en lang landslagspause. Alle landskamper skulle blitt spilt på sommeren, når PL har pause! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå