Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig synd at Agger drar, selv om det er forståelig ettersom han er alt for mye skadet til å spille i en posisjon hvor vi trenger stabilitet. Jeg tviler ikke på at han kunne dratt til langt større klubber enn Brøndby, helt sikkert til en av være PL-konkurrenter, men Agger er en ekstremt sjelden lojal spiller. Han blir en Liverpool-legende for min del, nettopp pga. dette.

Lenke til kommentar

Har alltid digget Agger, helt fra starten av. Det har alltid vært tydelig at han virkelig elsker Liverpool (både byen, laget, og fansen), mer enn kanskje noen annen utlending har gjort i klubben. Skadeplaget som få, men en veldig solid og smart midtstopper. Statistikken fra i fjor viser at vi helt klart var best bakover når han var på banen. Samtidig er det tydelig at Rodgers ikke liker han som spiller, så da er det egentlig bare greit at han forlater oss. Ikke noe poeng i at han skal råtne bort på benken/reservelaget, når vi har så mange midstoppere som vi har.

Lenke til kommentar

Litt av grunnen til at han går til Brøndby er jo fordi han har sagt at når Barca mistet interessen, var det kun Liverpool og Brøndby som var aktuelle klubber. Det sier litt om hvor fantastisk Agger er. Liverpool har også fått førsteretten på Brøndbys talenter. Ikke så dum deal allikevel, men jeg synes det er tragisk at Skrtel får spille når vi har en skadefri Agger. Klasseforskjell på de to etter min mening.

Lenke til kommentar

Ja, kan ikke annet enn å henge meg på. Alle skadene til tross, Agger er og blir rå.

En fyr med så mye lojalitet og i tillegg var god.

At han velger å gå til Brøndby, når han helt sikkert kunne spilt for en haug med andre klubber når han ikke kunne spille for Liverpool lenger sier jo sitt.

Men så snakker vi tross alt om en fyr som etter ryktene skal ha vært på gråten under en samtale med Rodgers i preseason. Det viser jo bare hvor mye Liverpool betyr for Agger.

Syns det er regelrett trist at en spiller som Skrtel prioriteres fremfor Agger. Jeg skulle likt å hatt Agger og hans rutine en sesong til. Tror han hadde fått mer enn nok spilletid som 3. valg bak Lovren og Sakho til å få det antallet kamper han vanligvis spiller i løpet av en sesong.

Hvem husker vel ikke julingen Agger ga Torres etter overgangen til Chelsea?

Og for å ikke snakke om når det raste som verst med £20mill bud fra City, så svarer Agger med å tatovere YNWA på knokene.

Slik oppførsel og hans generelle oppførsel de 8 årene han har vært i Liverpool er etter min mening legendestatus verdig.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Agger kommer alltid til å være min favorittspiller i Liverpool. Synd at han drar, men skjønner godt hensikten hans. Å være fjerdevalg bør være uaktuelt for en stopper som har vært en av de beste i PL over flere sesonger. Å gå til Brøndby isteden for store klubber som City og Barca oser det bare respekt av! #YNWADaniel

https://twitter.com/MostarLFC/status/505676943623467008

Lenke til kommentar

Manquillo er fader meg så mye bedre enn Johnson at det er helt sykt.

Og Moreno.. Herregud for en back. Etter en litt shacky debut etter å ha blitt kastet på dypt vann mot City så er han jo helt herlig idag. Både defensivt og spesielt offensivt. Det målet var ganske så bra. :)

Håper Rodgers innser at dette er den forsvarsrekka han bør bruke.

Synd at det ikke ble noe mål på Balotelli, men han er i det minste på de rette plassene til å skape sjanser.

Sterling spiller nok en massiv kamp. Burde hatt et mål til etter å ha fintet ut omtrent hele Tottenham forsvaret og burde strengt talt helelr prøvd å banke den inn med venstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...