Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du som mente det har økt til 45-50k var derimot helt på jordet. Det er slik rykter blir til..

Fra 44.444 til 45.000 er det ikke lange veien. Jeg hadde ikke hverken sett eller hørt at United.no mistet registrerte medlemmer. Jeg linker til en kilde og ga deg et kvalifisert gjett ut ifra det som sto der:

- ...og øker med ca 250 pr måned.

Det var tydeligvis ikke fasit, men det var derfor jeg skrev kanskje når jeg sa det.

Lenke til kommentar

Xabi Alonso er og kommer alltid til å være en av mine favorittspillere. En av de beste midtbanespillerne Liverpool noen gang har hatt. For en mann! Tenk at han ble fryst ut av klubben fordi Rafa var keen på Barry..

Helt sykt å tenke på! Like ikke måten Rafa gjorde det på på den tiden og denne sammenligningen i ettertid er jo som natt og dag!

En artikkel med faktiske tall. Fra i dag. Vi er nok ikke størst enda :p

http://www.dagbladet.no/2014/08/29/sport/fotball/premier_league/manchester_united/liverpool/35025866/

Overrasker meg at Stoke ligger på topp 10 :p

Lenke til kommentar

Skviset Rafa han ut eller ville han gå til Real? Tror ikke jeg helt forstår.

E: Double, double!

Rafa prøve å skvise han ut for å kjøpe Barry. Når det gikk i vaksen, ville han plutselig beholde Xabi, men da var han drittlei, så han gikk allikevel. Det ble en loss-loss situasjon for Rafa den sommeren, husker det enda :(

Lenke til kommentar

Wow, det viste jeg ikke. Tro hva Rafa tenkte med når han ville bytte Xabi med Barry..

Si det. Til hans forsvar var Barry en bedre fotballspiller på den tiden ;)

EDIT: Bedre enn nå, hvis noen misforstår meg :p

Endret av Nettels
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Xabi Alonsos sesong forut for 08/09 var ikke særlig imponerende, og Barry hadde passet bedre inn på den tiden. Men plutselig bestemte Alonso seg for å storspille og i stor grad være drivkraften på midtbanen i spann med Mascherano, så det ble jo en liten fadese da han ytret ønske om å dra til RM sommeren vi bare skulle gjøre noen småjusteringer for å ta siste steget. Det hele endte jo med at laget totalkollapset, og Aquilani er et kapittel for seg selv.

Lenke til kommentar

Xabi Alonsos sesong forut for 08/09 var ikke særlig imponerende

Det der er en merkelig myte som alle av en eller annen grunn tror på. Alonso var veldig god i 07/08-sesongen også, folk la bare ikke merke til alt han gjorde for laget. Vi var merkbart dårligere i periodene han var skadet i 07/08-sesongen. Husker spesielt Arsenal-kampen der han måtte gå ut med skade, og Arsenal tok kontroll og scorte mål med en gang han gikk ut.

Han var selvfølgelig bedre i 08/09-sesongen som du sier - men det var jo fordi Rafa endelig fant ut hvordan man skulle komponere midtbanen. Alonso+Gerrard sentralt fungerte aldri, siden Gerrard var et mye større navn og krevde "ansvaret" til å styre, med Alonso som andrefiolin. Når Gerrard ble flyttet oppover, fikk Alonso endelig muligheten til å styre laget, som jeg egentlig tror er hovedgrunnen til at han spilte så bra. Husker også fra første sesongen hans hvor mye bedre han spilte de gangene Gerrard var skadet.

Endret av Schweigaard
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...