Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lag som har gjort det bra over lang tid har selvfølgelig flest "fans". Det er når laget kommer inn i dårligere perioder at det blir interessant. At så mange forlater supporterklubben til United etter en fattig sesong med svake resultater sier litt om denne såkalte "fansen". Derfor er kanskje ikke disse tallene så fryktelig viktig, annet enn at jo flere medlemmer den norske klubben har, jo mer penger får de inn.

Lenke til kommentar

 

For noe tull supporterklubben holder på med. "Bli med å slå united". Maser om det hele tiden.

 

Jaggu om de ikke nevnte det på turen med ving og. Nå er vi større en united kom det fra guiden etter han snakket litt om at folk måtte melde seg inn.

 

Kan godt kjøre kampanje for å få flere medlemer men denne synes jeg er for dum.

Hva er det som er dumt med det? Har ikke Liverpool alltid vært litt i skyggen av Man Utd da? Må jo smi mens jernet er varmt.

 

Trodde det var åpenbart? Fokuserer på man united og ikke på oss selv.

 

Som sagt. Synes det er greit nok at de verver folk, men da får de holde fokuset på oss.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at dette er noe å diskutere. Jeg driter da vel i om Burnley har flere fans i Norge enn Manchester United. Det eneste som betyr noe er det som skjer med klubben. United sliter sportslig, men har en økonomi styret i Liverpool drømmer om. Hvis vi klarer å snu den negative trenden vil denne utviklingen fortsette også.

 

For min del må bare supporterklubben til Liverpool tjene 3 ganger mer penger enn United sin, det hjelper ikke laget noe særlig...

 

Uten at jeg har noe statistikk foran meg, så TROR jeg Barca-Madrid-Bayern og Manu har flest fans. kanskje i den rekkefølgen å?

 

Nå er jeg usikker på hvordan vei du mener at det skulle gå, men de fleste lister rundt om har Manchester United på førsteplass. Etterfulgt av: Barca, Real, Chelsea, Arsenal.

Lenke til kommentar

 

Rykter er rykter... =)

Nei, det er de ikke i mine øyner. Det stammer som regel fra at en eller flere har gått gjennom materialet for å finne informasjon. Hvis ikke blir det bare en tom påstand fra noen som ikke har grunnlag (informasjon) til å mene noe annet.

 

Du kan alltids argumentere for at alle kan skape rykter, men tomme rykter (uten grunnlag/informasjon) har nada ingen troverdighet. Da kan man heller la være å skrive det, for man snakker ikke sant.

Lenke til kommentar

At United-fansen melder seg ut av supporterklubben når det går dårlig er like latterlig som at Liverpool-fansen melder seg inn når det går bra.

Enig der. Men husk også at det er derfor United har så mange fans i utgangspunktet. De største og beste klubbene har jo flest utenlandske supportere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

At United-fansen melder seg ut av supporterklubben når det går dårlig er like latterlig som at Liverpool-fansen melder seg inn når det går bra.

 

Ok, fordi? Det er naturlig at klubben verver supportere ved godt spill. Godt spill vekker interesse, og de aller fleste som begynner å følge med på fotball finner gjerne et lag som gjør det godt og kjemper i toppen. Det er mye mer patetisk å melde seg ut når motgangen kommer, på alle mulige måter.

 

Og i skrivende stund har United 56 mill likes mens Liverpool har 22 mill.

 

 

Er ikke alle som er på face, vet du. Det er ingen tvil om at Liverpool har en stor majoritet av eldre supportere som ikke nødvendigvis er aktiv på sosiale medier engang.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Rykter er rykter... =)
Nei, det er de ikke i mine øyner. Det stammer som regel fra at en eller flere har gått gjennom materialet for å finne informasjon. Hvis ikke blir det bare en tom påstand fra noen som ikke har grunnlag (informasjon) til å mene noe annet.

 

Du kan alltids argumentere for at alle kan skape rykter, men tomme rykter (uten grunnlag/informasjon) har nada ingen troverdighet. Da kan man heller la være å skrive det, for man snakker ikke sant.

Jeg skrev "rykter" fordi jeg mente å ha lest det ett (eller flere) steder men husket ikke hvor og hadde dermed ikke noen kilde å referere til. Nå har flere her bekreftet at både antall medlemmer i supporterklubben og antall likes på Face hadde gått ned så da var jeg nok ikke så langt unna sannheten likevel. Du som mente det har økt til 45-50k var derimot helt på jordet. Det er slik rykter blir til.. Endret av indahla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...