Svantekiller Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Rufsete start. Spesielt av Sissoko med veldig mange feilpassninger. 9629337[/snapback] Synes han har hatt dette lenge jeg nå.. Mannen eier ikke teknikk... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Fantastisk frispark av Aurelio. Kun en mann i nærheten og det er dommeren og han klarer han å treffe Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Synes det er dødt på tribunene også jeg... Hører jo Franske pølsene bedre en the kop jo Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Merkelig det med forsvaret til bortelag på Anfield som er antatt dårligere enn Liverpool. De har en tendens til å overprestere. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Fysj å fysj.... huff.. VÅKNE OPP DA! Men hva skjer med dommeren? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Dæven flaks. Offside. Reina er fantastisk uansett. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Vi blir regelrett kjempet ut av kampen. Leto, Crouch og Sissoko er langt under pari. Endret 3. oktober 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Vi blir regelrett kjempet ut av kampen. Leto, Crouch og Sissoko er langt under pari. 9629510[/snapback] Enig!! men det er flere som er under pari! hele laget.. IGJEN!! dette er gørr kjedelig.. HVORFOR?? jeg klandrer rotasjons politikken!! jeg tror dette gir en usikkerhet som man ikke trenger! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Virker mer som innstillingen til gutta er helt fraværende. Helt forferdelig. Glad jeg ikke er i garderoben på Anfield nå. Tror Mr. Benitez kjører en liten oppvask nå. Endret 3. oktober 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Tipper benitez gjør noe lurt... Mannen er jo et geni, og det er i slike kamper han kan vise det. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er så utrolig trist å se at Liverpool ikke kan fylle på med midtbanespillere når de er i angrep. Spissene blir altfor alene...ingen støtte. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilket lag spiller Sissoko på egentlig?? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Dette her er tragisk....helt utrolig tragisk Endret 3. oktober 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Sissoko er LFC spiller Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Gir meg ende over jeg.. Det er trist å være `pool supporter for tiden... puh... Trodde det var Torres av jeg.. Er aurelio skadet IGJEN?? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Sissoko har vært god i dag... Fy faen, jeg er så irritert på dette laget at jeg vurderer total fotball sølibat... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Neineinei, Marseille tar ledelsen. Hva er det som skjer for tiden, virker som hele laget er ute av form! Dette er for dårlig for faen! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Faen!! Sissoko skuffer meg så jævlig. Irreterende! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette er bare trist. Håper det går bedre i serien, ellers så gir jeg opp alt med Liverpool å gjøre en god stund, minst til 2008. Dette er jo bare flaut... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Bra taktikk å begynne og spille fotball på overtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå