Leaf Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Kommer alltid til å mene at Skrtel ikke er god nok for ett lag som kjemper om topp 4. Mener at Sakho/Agger burde være langt foran i køen. At Johnson får starte kamper er jo en vits. Han er så latterlig dårlig. Endret 25. august 2014 av Leaf Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 får jeg valget mellom å komme på femte denne sesongen eller fjerde og fortsatt ha Johnson i klubben, da velger jeg 5 plass Han er skadet Seriøst? Han har vært så dårlig de siste sesongene at jeg rett og slett blir deprimert hver gang han er på banen. Det er som å spille mot tolv mann. Tjukkebolla McJohnson burde rett og slett legge opp som fotballspiller. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Jeg hadde også trodd at det skulle bli Lovren/Sakho, med Manquillo og Moreno på hver sin side. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Han brøt opp mange angrep og var dyktig framover på banen (helt til han nærmet seg motstanderens 16-meter, da stoppet alt opp). Jeg sier ikke at han spilte en fantastisk kamp, men han var jo helt åpenbart et lyspunkt i forhold til Lucas' prestasjon forrige helg. Jeg bedømmer han ikke etter en kamp, men etter tiden han har vært hos oss. I går var han akseptabel, men han er verken fugl eller fisk. ikke god nok bakover, og direkte pysete fremover. Vi har allerede en god spiller bakover som ikke akurat er god foran mål i Henderson. Han kan sitte på benken og eventuelt spille Mikkemuscupene. Jeg har mye større tiltro til Can som fotballspiller, la han starte, han er ung men det beste alternativet vi har. Når det gjelder kampen sett over et så må Rodgers bli mye flinkere å ta ut lille C når han har en dårlig dag, må ikke vente så lenge. Han burde ha blitt tatt av i pausen. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 en ellers ok kamp av liverpool ble ødelagt av 3-4 forsvarsfeil, vi var ellers fullt på høyde med englands beste fotballklubb for øyeblikket. De var rett og slett bare mer effektive, men du verden, med en gang lambert kom inn så ble d nok ett mål(slik som sist kamp) så tror mye kan løses opp ved å spille med 2 spillere til tider. Synes allen og sterlin var liverpool sine beste i første omgang, 2 omgang derimot er det vanskeligere å si hvem som var best. coutinho ser jo helt ute av det, kan ikke forstå at noen virker så pigge i oppkjøringskampene for å så forsvinne totalt "man utd" style, håper lallane og balotelli kan komme inn neste kamp, samt nå kan det vel prøves med moreno,sakho,lovren og manquillo bak? Ellers var dette vel en av mignolet sine dårligere kamper, mål nr 1 er han uheldig på, men på en god dag hadde han kunnet tatt den, nr 2 er det vanskelig å si om han kan gjøre så mye, fantastisk angrep av city der :/ nr 3 der skal han kunne gjøre bedre. Men men alle kan ha en dårlig dag, får håpe det blir få av de. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Coutinho mener jeg vi bør holde på benken mot "topplagene", heller komme inn når de blir trøtt i beina. Flytte Sterling inn bak spiss(ene). Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Med spillere som Lallana og Balotelli klare og andre nye spillere på veg inn (Markovic, Can) så får vi nok se endringer i laget. Det som er så bra denne sesongen er at vi har flere gode spillere i hver posisjon. Håper bare forsvaret skjerper seg. Hvis det skal lekke like mye bakover i år som i fjor, uten at vi har 30 Suarez-mål, så blir det neppe topp 4. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Jeg vil ha Sakho tilbake. "Heldigvis" faller Skrtel tilbake til gamle synder, så da kommer han kanskje inn fra neste kamp? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Det er så himla frustrerende med spillere som Johnson og Skrtel. For du VET at de på sitt beste kan nesten være helt fantastiske. Men det skjer så alt for sjeldent og bunnnivået deres er jo nesten lavere enn U21-spillerene sitt. For opp gjennom årene har det blitt slik at, ihvertfall for Skrtel sin del, for hver gode involvering så gjør han 2 dårlige. Og over tid da så blir det mye mer negativt enn positivt. Håper på at Sakho kommer inn. Ingen grunn til å vente, de kan like gjerne få spilt seg inn først som sist for resten av forsvarsrekka er jo ferske i Liverpool uansett. Mot lettere motstand så kan vi hvile Lovren eller Sakho til fordel for Agger. Dere snakker om at Rodgers må bli flinkere til å ta ut Coutinho når han har en dårlig dag. Jeg mener han burde ha baller til å oftere ta ut Gerrard når han har en dårlig dag. Nå tenker jeg ikke nødvendigvis på i går, men mer sånn generelt. Endret 26. august 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Enig. Ingen grunn til at Gerrard skal ha klippekort. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Problemet da er jo at Gerrard er tidenes ledertype. Er redd for at mye av spillet kunne "falt sammen" uten han. Selv om jeg jo er enig også, han har (flere og flere av) sine dårlige dager han og. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg lurer på hvor lang tid det går i år før Rodgers skjønner at han må droppe Gerrard, evt legge om formasjonen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Er litt stygt å si det fordi det er nettopp han, men jeg gleder egentlig litt til han legger opp, Problemet med å ha sånne spillere på laget er at de får spille så lenge de har puls, og siden de andre topplagene ikke har slike spillere lenger så spiller vi ofte rett og slett med et handikap Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Gerrard strør jo rundt seg med krempasninger og er jo ofte nest-sist, tredje-sist på mål. Jeg syns ikke han er et handikap enda, heller tvert i mot. Klart at han ikke burde "slipped", men de poengene vi tapte på den ene feilen tok vi nok igjen med alle pasningene (og måla, ofc) han hadde tidligere i sesongen. Klart, begynner det å bli alvorlig mange feil og dårlig spill, så håper jeg han tas av. Men jeg syns ikke det er noen grunn til det enda. Endret 26. august 2014 av Knewt 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Akkurat det er jeg enig i. At Rodgers bør ikke være redd for å ta Gerrard av banen akkurat som andre spillere som har en dårlig dag. Men uansett, det er forsattt forsvaret som er det største problemet og ikke Gerrard. Vi får se om det bedrer seg med Johnson ut og forhåpentligvis Skrtel ut også. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Enig. Ingen grunn til at Gerrard skal ha klippekort. Med statusen han har innad i klubben tror jeg det skal litt til før BR dropper han, selv om han godt kunne fått seg en vekker. Han blir ikke bedre med årene. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Vil gjerne se Sakho/Lovren fast etter hvert. https://pbs.twimg.com/media/Bv6sxMmIAAAxQsx.jpg:large Enig. Skrtel gjorde for mange feil i går. Jeg hadde også trodd at det skulle bli Lovren/Sakho, med Manquillo og Moreno på hver sin side. Dette blir i hvertfall fremtiden, det er det ingen tvil om. Men skulle helst ønsket at det skjedde allerede neste kamp! Kommer alltid til å mene at Skrtel ikke er god nok for ett lag som kjemper om topp 4. Mener at Sakho/Agger burde være langt foran i køen. At Johnson får starte kamper er jo en vits. Han er så latterlig dårlig. Enig at Agger bør spiller mer, men han får sterk konkurranse fra Lovren nå. Selv om han ikke hadde dagen i går tror jeg han blir viktig utover i sesongen. Med spillere som Lallana og Balotelli klare og andre nye spillere på veg inn (Markovic, Can) så får vi nok se endringer i laget. Det som er så bra denne sesongen er at vi har flere gode spillere i hver posisjon. Tipper det blir mye roteringer med tanke på Markovic/Coutinho. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Jeg syns Marko viste seg som en morsom og spennende spiller igår. Fart, blikk, teknikk. Når linken til de andre blir bedre kommer dette til å bli moro! Endret 26. august 2014 av indahla Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Vil fortsatt ha inn Shaqiri Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Vil fortsatt ha inn Shaqiri Shaqiri hadde vært skikkelig morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå