knipsolini Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Bare se på Borini. Hadde han blitt i Liverpool hadde han endt som benkesliter, akkurat som Aspas. Utlånet resulterer i at vi (please) får solgt han for £14m. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Han bør ta hintet nå som vi har signert Balotelli. Sturridge, Ballotelli, Lambert og Sterling/Yesil. Trenger ingen Borini. Ihvertfall ikke om han har noen ambisjoner om å faktisk spille fotball og ikke bare sture på benken som Aspas. Og hvis han tar hintet og drar til Sunderland, ja da har jo salget av han og Reina finansiert Balotelli, samtidig som at Balotelli går på lønna til Reina og knapt nok det, så da sparer vi jo minst lønnen til Borini. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg får nesten vondt av Borini. Skjønner ikke hvorfor han vil klamre seg fast i en klubb hvor han er uønsket. Jeg tror ikke han går ned i lønn ved å gå til Sunderland heller, men at han har et stort ønske om å bevise at han er så god som BR trodde han var da han ble hentet. Så da blir det litt synd når BR tilsynelatende ikke har spesielt tro på han. 1 Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Alt han trenger er å bli elsket! Kommende Liverpool-helt, det kan dere sitere meg på. Tror også at mye av det utenomsportslige er oppblåst og at han kommer til å oppføre seg pent. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hahaha, er det rart han blir litt gæren? Uansett, kult å ha en så stor profil i Liverpool. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Liverpool skal visstnok være enige om å låne Lucas til Napoli. Opposisjon til kjøp etter låneperioden. Rafa gjenforenes med gullgutten sin. Viktor Fagerström @ViktorFagerLFC · 7 min Napoli would pay €2m to have Lucas Leiva on loan for one season, plus an option to buy for a further €10m in July 2015. #LFC Helt greit. Per dags dato er han ikke god nok for startellevern. Alberto med mål for Malaga. Det var en elendig straffe. Godt han tok returen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 I AM NOW FULLY ERECT 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Det er så fett at våre kjøp endelig skaper overskrifter. Er så lei av store navn til City, Chelsea, Tottenham og Arsenal. Dette blir knall! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Blir ikke overbevist om at det er en god signering før Mario motbeviser meg. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Endelig! Blir spennende tider framover! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 BALOTELLI ER RØD! Fanken, jeg leste død først! Tenke Waaaaaaaaaaaaaath. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 BALOTELLI ER RØD! Fanken, jeg leste død først! Tenke Waaaaaaaaaaaaaath. Jeg er for meg reaksjonene på Twitter hvis dette hadde skjedd. Twitter-feeden min eksploderte når han ble offentligjort. Den hadde krasjet hvis dette hadde stemt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Å erstatte Suarez med Balotelli (Oh behave wise)er litt som å pisse på seg for å holde varmen, You know it is bound to happen, Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Stort bilde er stort. Hva er det klisset han har på brystet der? Har lagt merke til at Skrtel alltid også har det. Håndballklister? Får det ikke til å stemme med lokal svette... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Fråde Tydelige innslag av Creutzfeldt Jacobs hos begge de 2 til tider Endret 25. august 2014 av guttorm Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Stort bilde er stort. Hva er det klisset han har på brystet der? Har lagt merke til at Skrtel alltid også har det. Håndballklister? Får det ikke til å stemme med lokal svette... Martin bruker det vel for å få bedre tak i motstanderne. Hva Mario skal med det er heller usikkert.. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Lenge siden jeg har vært så fornøyd med en signering. En dritkul fyr med et enormt potensiale, som attpåtil koster mindre enn Joe Allen. Tror dette kan bli bra! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Stort bilde er stort. Hva er det klisset han har på brystet der? Har lagt merke til at Skrtel alltid også har det. Håndballklister? Får det ikke til å stemme med lokal svette... Mange som bruker det for å åpne neseborene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå