ErlendRU Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Spennende lag. Torres starter, det er alt som skal til. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Likte dette laget. Torres fra start Reina Finnan Carragher Hyypia Aurelio Benayoun Sissoko Gerrard Leto Crouch Torres Benk: Itandje Arbeloa Riise Mascherano Babel Kuyt Voronin Lfcr var litt raskere enn meg 9628992[/snapback] Hehe..jezz, vi tenker visst det samme:P Blir gøy i kveld:P Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 syns det er jævla dårlig at de ikke sender kampen. må se i optak og sitte oppe hele natta Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Liker Virkelig Torres, han er en fantastisk spiller. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 syns det er jævla dårlig at de ikke sender kampen. må se i optak og sitte oppe hele natta 9629012[/snapback] Ja er enig med det der! Men du vet du kan Streame den!! Last ned program, og se den via det;D Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Går direkte på Viasat Sport 2 for de som har det da.. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja veit, men er heilt teit at de skal sende kampene der nå. Er jo såogsi ingen som hgar canalen:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Vi bor i Norge, da vil norske lag bli prioritert, syns du det er rart,så jah..da gjør du vel det da jeg for min del skal se begge med stort glis (trønder OG liverpool-fan) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 har ikke kanalen. men syns de burte sende den istedet får rbk. er jo flere som vil se liverpool enn de, men nei da da norge har et lag i CL. så må jo de ødelegge får alle LFC supportere Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Vi bor i Norge, da vil norske lag bli prioritert, syns du det er rart,så jah..da gjør du vel det da jeg for min del skal se begge med stort glis (trønder OG liverpool-fan) 9629096[/snapback] Nei, sir nå der. Er ikke akkurat rart da. Men jeg tenker generelt på at de sender kamper på viasat 2 eller 4! Men skal og se Liverpool og Rosenborg Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Er det noen som får SopCast eller TVAnts til å virke. Har hatt store problemer med det i det siste. Starter ikke å streame. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Det at de i det hele tatt sender kampene på Viasat4 i stedet for TV3 nå er jo tragisk, greit nok at de prioriterer RBK, vi bor jo i Norge.. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Er det noen som får SopCast eller TVAnts til å virke. Har hatt store problemer med det i det siste. Starter ikke å streame. 9629112[/snapback] Skal se liverpool kamp på sopcast og Rosenborg på tv samtidig:P Sopcast funker bra hos meg:) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Likte dette laget. Torres fra start Lfcr var litt raskere enn meg 9628992[/snapback] Hehe..jezz, vi tenker visst det samme:P Blir gøy i kveld:P 9629008[/snapback] Jepp, gleder meg Er det flere som ser kampen live på Skysports? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilken kanal ser du på? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Skal se kampen live på skysports via sopcast:P Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilken kanal ser du på? 9629154[/snapback] Jeg ser på Livesport247.com koster penger altså. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Livesport har slått seg vrang her, det synes jeg virkelig ikke noe om. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hadde vært kult om vi kunne få se Babel på topp med Torres. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Rufsete start. Spesielt av Sissoko med veldig mange feilpassninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå