Cappo Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Nåja.. Skal ikke slakte Lucas helt, for han hadde flere gode brudd av spillet til Southampton. Men når det er sagt, så er det ikke uten grunn at enkelte spår at Can kan bli et viktig og fast valg på midtbanen sammen med Henderson og Gerrard/Allen/resten av røkla. Håper Can får prøve seg neste kamp. I følge preseason rapportene er han nesten akkurat det vi trenger der. Litt som Lucas i glansdagene, bare enda bedre! Med arbeidskapasitet, aggresivitet og overblikk. Akkurat det som er viktig i en slik midtbane 3'er som vi har. Det er også derfor Henderson har blitt så viktig. Og når han i tillegg har begynt å levere kremfremspill som den han hadde idag, ja da fortjener han virkelig plassen sin. Og kremfotball er oppskrytt. Det er det som kostet Liverpool seriegullet i fjor, nemlig den manglende evnen eller viljen til å spille kynisk når det trengs. F.eks trengte vi ikke å vinne mot Chelsea. Når de parkerte bussen kunne vi etterhvert bare sagt "Ok, dere har parkert bussen. Helt greit, for vi trenger bare 1 poeng vi." og spilt deretter. Hadde helt klart vært drita kjedelig å se på, men inne i mellom er slik kynisme nødvendig for å vinne pokaler. Endret 17. august 2014 av Cappo Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det må jo nevnes at Chelsea vant pga et rent uhell. Når bakerste mann sklir og mister ballen, så skyldes ikke det en taktisk tabbe eller at vi var naivt offensive. Hadde ikke Gerrard tryna ville Chelsea mest sannsynlig ikke scoret i kampen, og vi ville fått ett eller tre poeng. Ellers hadde vi flere kamper forrige sesong, som ligner på den i dag. Blant annet fjorårets åpning, da vi sleit oss til en 1-0 seier hjemme mot Stoke. Ingenting nytt, og om ikke lenge kommer forhåpentlig kremfotballen og de overlegne seirene tilbake. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Dette var jævlig ufortjent, rett å slett. Soton speller kremfotball i forhold Liverpool har vist de siste sesongene at de ofte enn ikke spiller kremfotball de også. Ikke idag dessverre. Mye nytt og småskadd tropp. (umulig å spille krem med Johnson og Lucas forøvrig). Det er vel dette som skiller topp-4-lagene fra resten av lagene, det er de som også klarer å vinne de kampene der kampbildet tilsier at de ikke skulle gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ny drakt kjøpt(blir drakt annenhvert år) og ''vinneren'' ble 3-drakta med Henderson bakpå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvor er det billigst å kjøpe? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Suarez kommer til å bli lett glemt. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Sturridge hadde ikke vært i nærheten av det uten Suarez. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Suarez kommer til å bli lett glemt. Vi får se når det blir Europa League neste sesong, om han blir lett glemt da. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Topp fire er rimelig klar; City, Chelsea, Arsenal og Liverpool. Hvordan skal Liverpool havne utenfor? Såå god er ikke Lukaku. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Suarez kommer til å bli lett glemt. Vi får se når det blir Europa League neste sesong, om han blir lett glemt da. Tror ikke Barca ikke klarer å kvalifisere seg til CL neste sesong. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Tror Moreno vil vise seg å være en svært, svært bra signering. Nå begynner vi å få god dekning i hele troppen! Har trua på at en spiss kommer inn i løpet av de siste 2 ukene. Moreno over Johnson every day! Han var forferdelig i gårsdagens kamp! Så utrolig deilig å starte med tre poeng, det betyr så mye. Det ble en sliteseier, akkurat som åpningskampen i fjor. Vi trenger Can for Lucas, Moreno for Johnson, og Markovic/Lallana for Coutinho når han har en dårlig dag. Enig i alt du sier her! Manquillo.. Wow! Svakt spill, men deilig å få resultatet. Moreno, Lallana og Markovic inn nå, så blir det forhåpentligvis sving på sakene! Han spilte ganske bra etter min mening, til han fikk det ufattelige billige gule kortet. Da ble han mer passiv... Håper vi stiller med denne 11'ern neste kamp: Mignolet Manquillo-Lovren-Sakho-Moreno Henderson-Gerrard-Can Sterling-Sturridge-Coutinho Kan vel si meg enig i dette, selv om jeg synes Skrtel gjorde en god figur i går. Han hadde noen småfeil, men det er lett å rette på så tidlig i sesongen. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Suarez kommer til å bli lett glemt. Jeg kommer ikke til å glemme Suarez, hverken hans spillestil eller hans appetitt på både mål og mennesker. 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Moreno over Johnson every day! Han var forferdelig i gårsdagens kamp! Så utrolig deilig å starte med tre poeng, det betyr så mye. Det ble en sliteseier, akkurat som åpningskampen i fjor. Vi trenger Can for Lucas, Moreno for Johnson, og Markovic/Lallana for Coutinho når han har en dårlig dag. Enig i alt du sier her! Han spilte ganske bra etter min mening, til han fikk det ufattelige billige gule kortet. Da ble han mer passiv... Håper vi stiller med denne 11'ern neste kamp: Mignolet Manquillo-Lovren-Sakho-Moreno Henderson-Gerrard-Can Sterling-Sturridge-Coutinho Kan vel si meg enig i dette, selv om jeg synes Skrtel gjorde en god figur i går. Han hadde noen småfeil, men det er lett å rette på så tidlig i sesongen. Manquillo var litt opp og ned syns jeg. En del litt merkelige plasseringsvalg, men mye bedre enn Johnson. Glenn Johnson må virkelig skjerpe seg skal han få ny kontrakt. Han fortsetter samme dårlige utvikling fra forrige sesong. Skrtel er også der han var forrige sesong. Det er litt for mye huff, puff og siste liten fra Skrtel. Jeg håper Sakho eller Agger får fast plass baki der for min del. Lovren var ok i går og kan ikke lastes for målet. Det må Lucas ta på sin kappe. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Syns Skrtel var ganske solid i går, han er bedre enn mange vil ha det til. Lucas og Johnson var ganske begredelige. Manquillo var ikke noe spesielt, men forventer ikke så mye fra han ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Skrtel gjorde en god jobb i går. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det jeg har mest i mot Skrtel er hans manglende evne til å være i forkant av situasjoner før det blir farlig. Det finnes stoppere som er bedre på det. Når han gjør feil, blir det baklengs av det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Coutinho er endelig tatt ut på landslaget, riktignok bare til treningskamper. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Han må bare stabilisere seg på sitt høye nivå, så skal han nok herje på landslaget også. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Coutinho er endelig tatt ut på landslaget, riktignok bare til treningskamper. På tide! Treningskamper er akkurat det han trenger for å etablere seg på landslaget. Nå er det ingen vei tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå