Leaf Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nå er det ikke akkurat første gang i historien at United blir oppskrytt da. Slik var det jo i fjor også. Alle tippa at de ville forsvare gullet eller hvertfall kjempe om det da Moyes tok over. Etter å ha sett på United både i preseason og i går så kan jeg ikke skjønne at de er noen konkurrent om topp 4. Men mye kan jo skje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Det som kan gjøre endring på hvem jeg tror havner øverst av Liverpool og United er hvem lagene evt. henter inn før september. Skulle United hente inn to klassespillere, mens vi ender opp med Borini som andrevalg på spissplass, så skal jeg selvfølgelig si meg enig i at United sannsynligvis kommer høyere enn oss. Hvorfor det? Man Utd har lenge hatt et problem med skader, og det fikk de smertelig erfare mot Swansea i går. De er vel det laget i PL med flest skader p.d.d. Troppen deres er i mine øyne den desidert svakeste av "topp 5". De har Jones, Evans og Smalling på stopperplass. Tre spillere til tre plasser i lagoppstillingen. Bak der er altså Keane og Blackett? Ubeskrevne blad med null erfaring på førstelagsnivå. Lindegaard linkes ut, det samme gjør Hernandez, Kagawa m.m. LvG legger opp til en spillestil som ekskluderer bl.a. Januzaj og Kagawa. RvP begynner å dra på årene. Dårlig, ubalansert tropp, kontroversiell manager, elendig start og ikke minst har alle andre lag også forsterket. Man Utd er altså det laget i PL som har hentet færrest spillere så langt. To spillere inn? De trenger mye mer enn det. Sesongen har allerede begynt. Tiden renner ut for komiske Woodward og co. Endret 17. august 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Første kampen denne sesongen, første seier denne sesongen, god start. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 This doesn't fucking slip up now!! Had to be said Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Så utrolig deilig å starte med tre poeng, det betyr så mye. Det ble en sliteseier, akkurat som åpningskampen i fjor. Vi trenger Can for Lucas, Moreno for Johnson, og Markovic/Lallana for Coutinho når han har en dårlig dag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Dette var jævlig ufortjent, rett å slett. Soton speller kremfotball i forhold Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 I fjor havnet de rett under dere på tabellen, denne sesongen havner de over 5 Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Når Lallana, Markovic og aller viktigst Moreno er klare, vil det ha utrolig mye å si for laget. Johnson har så vanvittig mange muligheter til å overlappe eller utfordre i løpet av en kamp, men velger istedenfor støttepasninger bakover eller bestemmer seg for å løpe direkte inn i motstanderen mens han etterlater seg helt absurde rom. Lucas er også fullstendig katastrofal blitt, og bør egentlig selges ved første anledning. Manquillo er energisk, og jeg følte meg faktisk trygg gjennom hele kampen på at han ikke skulle forbigås. Det virker veldig lovende. Endret 17. august 2014 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Manquillo.. Wow! Svakt spill, men deilig å få resultatet. Moreno, Lallana og Markovic inn nå, så blir det forhåpentligvis sving på sakene! Endret 17. august 2014 av edge Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Syns Manquillo hadde en god Premier League debut. I motsettning til Cissokho så kan denne låneavatelen se bra ut. Er vel sjeldent at en spiller blendene fotball første serierunde. 3 poeng er viktigst. Gud jeg gleder meg til Moreno. Da blir Johnson forhåpentligvis henvist til benken, for det ser ut som Rodgers har troen på Manquillo som setter han rett inn på laget på den måten som han har gjort. Selv om spillet var så som så, så var det 2 ting jeg syns var pussig. Skrtel, den vandrende risikoen får fortsatt spille. Får håpe det er fordi Sakho ikke er 100% enda, for jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal ha Lovren - Sakho, som er det mest naturlig siden Lovren er høyrebeint og Sakho er venstrebeint. I tillegg mener jeg at Sakho ruser mindre hodeløst enn Skrtel. Andre rare var Allen over Can, men nå hadde egentlig ikke det noe spesielt av betydning til eller fra, hadde bare hatt lyst til å se Can på banen. Markovic blir spennende. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Svakt av midtbanen i dag. Altfor få returballer som ble vunnet, innsatsen må bli mye bedre. Southampton var best i dag. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Vi er fortsatt sånn i andre omgang at når vi leder etter første så daffer vi av. Glenn var som vanlig svakeste mann på banen , Lucas har ikke og ser ikke ut til å komme over den siste skaden sin. Glenn og Lucas ut. Can og Moreno inn, så tror jeg vi blir kraftig forbedret. Ellers typisk første kamp for sesongen hos Liverpool , forskjellen er (som i fjor) at vi vant Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nå er det ikke akkurat første gang i historien at United blir oppskrytt da. Slik var det jo i fjor også. Alle tippa at de ville forsvare gullet eller hvertfall kjempe om det da Moyes tok over.Mens du tippet at laget som vant sesongen før (med 11 poeng var det?) skulle havne på syvende plass? Pisspreik. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) . Endret 17. august 2014 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nå er det ikke akkurat første gang i historien at United blir oppskrytt da. Slik var det jo i fjor også. Alle tippa at de ville forsvare gullet eller hvertfall kjempe om det da Moyes tok over.Mens du tippet at laget som vant sesongen før (med 11 poeng var det?) skulle havne på syvende plass? Pisspreik. Jeg tippa ikke United på 7. nei. Er litt forskjell på ligagull og 7.plass. Jeg satte det kanskje veldig på spissen, men fakta er jo at United ikke er Englands beste lag lenger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det kan godt hende. Det er lovlig tidlig å si noe om. Nå er eg av de som tvert imot synes pre season ikke luktet gull av. De vant kamper, ja men det ble også grovt avslørt et par mangler. Får LvG disse åpenbare manglene på plass er eg ikke enig med deg at de ikke er der oppe. Fjorårets prestasjoner kan ikke snakke for United som klubb. Der foregikk det mange ting i kulissene er eg redd.... Men nok United. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Soton speller kremfotball i forhold Skeptisk! Vi hadde hver vår omgang, men Liverpool var best mot slutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Dette var jævlig ufortjent, rett å slett. Soton speller kremfotball i forhold Liverpool har vist de siste sesongene at de ofte enn ikke spiller kremfotball de også. Ikke idag dessverre. Mye nytt og småskadd tropp. (umulig å spille krem med Johnson og Lucas forøvrig). Tar 2-1 over 1-2 anyday though. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Håper vi stiller med denne 11'ern neste kamp: Mignolet Manquillo-Lovren-Sakho-Moreno Henderson-Gerrard-Can Sterling-Sturridge-Coutinho 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Lucas ser virkelig ikke ut til å passe inn i systemet til BR. Han ser så treig ut og alt det han var bra til før er han dårlig på nå. Og han var lenge favorittspilleren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå