Benbjo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Spørs hvor lang kontrakt Han skriver. 6 år, ingen utkjøpsklausul, hadde ikke hatt noe i mot at han ble en av de best betalte i klubben, type 100-120k uken Lol, han har en halv god sesong bak seg og han skal allerede tjene det samme som Walcott i Arsenal og bare litt mindre enn Ozil? Latterlig. Wallcott spiller fem kamper per sesong,, 18 kamper forrige sesong. 43 før det. Så nei, det stemmer ikke. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Walcott har 340 kamper på toppnivå, Sterling har 78. Han får en enorm lønn så tidlig, spesielt for en klubb i Liverpool sin størrelse. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Satt nettopp å så pressekonferansen før kampen, grovt oppsummert : Spillerene hentet var planlagt før Suarez forsvant , hadde hentet uansett for å styrke stallen. Pengene etter Suarez er her fortsatt, de ser etter en spiss, men kaster ikke pengene ut vinduet bare for å kjøpe en. Skrøt av CP og supportere. Et par skader fortsatt , regner med de er klar til neste kamp flesteparten av de. Lo litt av at han hadde sagt Sterling var som Messi, var kjekt at han fikk vite av andre hva han hadde sagt. Ellers gledet han seg til kampen mot en god klubb med stolt historie Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Uansett creds til Sterling for at han ikke har kjørt en idiotisk kampanje for å øke lønnen, sånn som Messi, Ronaldo og Yaya blant andre gjør til stadighet.Skulle han gjøre det 1.5 år etter at han sammen med agenten sin ble enig om en kontrakt med Liverpool? Endret 15. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Snart PL start og ingen kamptråd enda? Step it up boys! Serieåpning HYPE!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg prøvde, men funka ikke å legge inn drakta til Liverpool. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 For å følge opp det det var snakk om på forrige side, så ja - eg skal i alle fall ned på sentrum skene og sjå kamp. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Uansett creds til Sterling for at han ikke har kjørt en idiotisk kampanje for å øke lønnen, sånn som Messi, Ronaldo og Yaya blant andre gjør til stadighet.Skulle han gjøre det 1.5 år etter at han sammen med agenten sin ble enig om en kontrakt med Liverpool? Han kunne jo tatt en Rooney og sutret seg fra til høyere lønn også? På den andre siden, ser ut som om vi blir en 3-4 stk som skal over og se Liverpool- Man Utd Det kan jo bli gøy. Endret 15. august 2014 av oOF Lenke til kommentar
Populært innlegg .AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. august 2014 10 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 https://www.facebook.com/AlbertoMorenoLFC/photos/a.1495740697305141.1073741828.1495589220653622/1517211295158081/?type=1&fref=nf Acabo de firmar un contrato con uno de los club más grande de la historia del fútbol, el gran Liverpool FC !!!I just signed a contract with one of the biggest club in football history, the great Liverpool FC !!! LikerLiker · · Del · I dag · Redigert · 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 *snip* Endelig. Nå er det bare å vente på Twitter-posten fra @LFC! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Uansett creds til Sterling for at han ikke har kjørt en idiotisk kampanje for å øke lønnen, sånn som Messi, Ronaldo og Yaya blant andre gjør til stadighet.Skulle han gjøre det 1.5 år etter at han sammen med agenten sin ble enig om en kontrakt med Liverpool? Han kunne jo tatt en Rooney og sutret seg fra til høyere lønn også? På den andre siden, ser ut som om vi blir en 3-4 stk som skal over og se Liverpool- Man Utd Det kan jo bli gøy. Da sees vi! Vi er 4 stk som reiser over og skal se Liverpool - United. Det blir garantert bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Offisielt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Aww yiss, par signeringer til nå så er vi der. 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Tror Moreno vil vise seg å være en svært, svært bra signering. Nå begynner vi å få god dekning i hele troppen! Har trua på at en spiss kommer inn i løpet av de siste 2 ukene. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Med en klassespiss inn så har jeg troa på at vi skal kjempe i toppen. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg ser at flere "eksperter" tipper Liverpool på femteplass, blant annet de fem i studioet til TV2. Jeg kan ikke se at United stiller sterkere enn oss, med mindre ekspertene har gjort nybegynnerfeilen med å legge for mye vekt på pre-season, og at de har gått god for at van Gaal er verdens beste manager. Det som kan gjøre endring på hvem jeg tror havner øverst av Liverpool og United er hvem lagene evt. henter inn før september. Skulle United hente inn to klassespillere, mens vi ender opp med Borini som andrevalg på spissplass, så skal jeg selvfølgelig si meg enig i at United sannsynligvis kommer høyere enn oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå