Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Spørs hvor lang kontrakt Han skriver.

6 år, ingen utkjøpsklausul, hadde ikke hatt noe i mot at han ble en av de best betalte i klubben, type 100-120k uken

Lol, han har en halv god sesong bak seg og han skal allerede tjene det samme som Walcott i Arsenal og bare litt mindre enn Ozil? Latterlig.

Wallcott spiller fem kamper per sesong,,

18 kamper forrige sesong. 43 før det. Så nei, det stemmer ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt nettopp å så pressekonferansen før kampen, grovt oppsummert :

Spillerene hentet var planlagt før Suarez forsvant , hadde hentet uansett for å styrke stallen.

Pengene etter Suarez er her fortsatt, de ser etter en spiss, men kaster ikke pengene ut vinduet bare for å kjøpe en.

Skrøt av CP og supportere.

Et par skader fortsatt , regner med de er klar til neste kamp flesteparten av de.

Lo litt av at han hadde sagt Sterling var som Messi, var kjekt at han fikk vite av andre hva han hadde sagt.

Ellers gledet han seg til kampen mot en god klubb med stolt historie :)

Lenke til kommentar

Uansett creds til Sterling for at han ikke har kjørt en idiotisk kampanje for å øke lønnen, sånn som Messi, Ronaldo og Yaya blant andre gjør til stadighet.

Skulle han gjøre det 1.5 år etter at han sammen med agenten sin ble enig om en kontrakt med Liverpool?

Han kunne jo tatt en Rooney og sutret seg fra til høyere lønn også?

På den andre siden, ser ut som om vi blir en 3-4 stk som skal over og se Liverpool- Man Utd :) Det kan jo bli gøy.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

https://www.facebook.com/AlbertoMorenoLFC/photos/a.1495740697305141.1073741828.1495589220653622/1517211295158081/?type=1&fref=nf

1454594_1517211295158081_427614285190772

Acabo de firmar un contrato con uno de los club más grande de la historia del fútbol, el gran Liverpool FC !!!

I just signed a contract with one of the biggest club in football history, the great Liverpool FC !!!

LikerLiker · · Del · I dag · Redigert ·
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett creds til Sterling for at han ikke har kjørt en idiotisk kampanje for å øke lønnen, sånn som Messi, Ronaldo og Yaya blant andre gjør til stadighet.

Skulle han gjøre det 1.5 år etter at han sammen med agenten sin ble enig om en kontrakt med Liverpool?

Han kunne jo tatt en Rooney og sutret seg fra til høyere lønn også?

På den andre siden, ser ut som om vi blir en 3-4 stk som skal over og se Liverpool- Man Utd :) Det kan jo bli gøy.

Da sees vi! Vi er 4 stk som reiser over og skal se Liverpool - United. Det blir garantert bra!

Lenke til kommentar

Jeg ser at flere "eksperter" tipper Liverpool på femteplass, blant annet de fem i studioet til TV2. Jeg kan ikke se at United stiller sterkere enn oss, med mindre ekspertene har gjort nybegynnerfeilen med å legge for mye vekt på pre-season, og at de har gått god for at van Gaal er verdens beste manager.

Det som kan gjøre endring på hvem jeg tror havner øverst av Liverpool og United er hvem lagene evt. henter inn før september. Skulle United hente inn to klassespillere, mens vi ender opp med Borini som andrevalg på spissplass, så skal jeg selvfølgelig si meg enig i at United sannsynligvis kommer høyere enn oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...