sector Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Nå skal jo Anfield bygges ut til 60000, og Anfield er jo kjent for et engasjert publikum, så en skal ikke være skråsikker på om ikke en og annen på Dortmund og kan bli imponert over gjengen på tribunene. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Dortmund har veeeldig mye bedre trøkk på sine hjemmekamper enn Liverpool har. De har vel også det høyeste tilskuersnittet for en fotballklubb. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Han blir forelsket i været... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Eller den sjarmerende dialekten. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Eller den sjarmerende dialekten. Og du har flyttet fra Bergen til Stavanger...? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 De snakker ikke engelsk i hverken Bergen eller Stavanger toreae. Mulig du suger i geografi, men.... 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Rogalendingene har den styggeste dialekta i hele Norge. Mvh en rogalending. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 De snakker ikke engelsk i hverken Bergen eller Stavanger toreae. Mulig du suger i geografi, men.... Mulig du er døv, men de fleste snakker dialekt! Forøvrig ikke noe i veien med bergensk, det var (vel) ikke bergen du flyttet til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Eg er hverken bergenser eller stavangermann så det går så fint. Synes bare den nordengelske dialekten er grusom. Så såg ikke helt poenget ditt. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Eg er hverken bergenser eller stavangermann så det går så fint. Synes bare den nordengelske dialekten er grusom. Så såg ikke helt poenget ditt. Du ironiserer over nordengelske dialekten, Jeg ironiserer over deg som har flyttet til Stavanger. Som i mine ører ikke har en pen dialekt. Dette var med teskje. Må du ha det inn med intravenøst, får noen andre forklare. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Oki, skjønner ikke hva det har med Reus å gjøre. Håper ikke valgene hans er Brann, Viking eller Liverpool. Trist utvikling på hans karriere. Når det er sagt så var det skjønt å flytte fra bææææærgen. Uansett hvor man flytter. Endret 9. august 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Håper du troller.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Ja selvsagt Kverulantus. Eg misliker ikke bergensk sååå mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Om Reus kommer skal jeg lage vafler til han, så det. Endret 9. august 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Om Reus kommer skal jeg lage vafler til han, så det. QFT! Because it is awesome! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Vi får si det slik at Liverpool fikk ta igjen litt på Henrikh Mkhitaryan siden han valgte Borussia Dortmund i dag da. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Vi får si det slik at Liverpool fikk ta igjen litt på Henrikh Mkhitaryan siden han valgte Borussia Dortmund i dag da.Ja han angrer nok på at han dro til en CL-finalist og ikke en klubb som ikke har vært i CL på mange år før nå. Endret 10. august 2014 av RollsReus™ 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 10. august 2014 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 10. august 2014 Søtt når United supportere er stor i munnen 11 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Han har jo, dessverre, helt rett. 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Etter å ha sett litt highlights og lest oppsummeringer av preseasonkampene, så skjønner jeg hvorfor Rodgers har sagt at Coutinho er hjernen i laget. For en spiller han har utviklet seg til å bli. Og for ikke å snakke om at vi fikk han for en slikk og ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå