knipsolini Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Fett. Jeg vil tro at han blir med på Lilles oppkjøring, siden det er der han skal spille neste sesong. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Ingen journos på twitter eller noe offisielt som sier det. Får vel bare vente å se. Lille ville ifølge Ben Smith bare selge om han ble lånt ut til Lille denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Ingen journos på twitter eller noe offisielt som sier det. Får vel bare vente å se. Lille ville ifølge Ben Smith bare selge om han ble lånt ut til Lille denne sesongen. Står jo svart på hvitt her. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Det var på tide! Tok lang tid gitt å få kjøpt han. Får håpe han gjør sakene sine bra i Lille denne sesongen, får da har vi noe å glede oss til. Stort talent! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Origi er svært, svært spennende. Gleder meg stort til å se han og Studge herje i 15/16-sesongen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 6 millioner som kan stige til 10 under visse forutsetninger er nå ikke så dårlig. Pluss ved å la han være i Frankrike et år begynner ikke folk å sammenligne han med Suarez Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 For alle som er glad i hiphop, eller ønsker å se hvor gal Sturridge er. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Tror jeg holder meg til Eminem Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 En egen Eminem-quiz midt inni der. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Lovren fikk ikke visum, og får ikke vært med i USA. Svært uheldig, spesielt om han er tiltenkt lederrollen i forsvaret. Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Men Lovren får trent med laget ca en uke, fra de kommer hjem til de skal møte Borussia Dortmund, så da kommer han nok inn i Brendans Rodgers systemer allikevel. Agger visstnok ute av Barcas søkelys. Tror Liverpool har nok stoppere denne sesongen (Agger, Skrtel, Illori, Sakho, Lovren, Toure + evt andre som kan gå inn i den rollen). Endret 30. juli 2014 av sector Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det er uansett svært uheldig, for det tar nok en del tid før forsvaret er helt samspilt. Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Tror at etterhvert blir det Lovren og Sakho som blir de som spiller fast, de er spillere Rodgers har brukt nesten 400 mill på. Resten får kjempe om benkeplass eller å spille ligacup. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Men Lovren får trent med laget ca en uke, fra de kommer hjem til de skal møte Borussia Dortmund, så da kommer han nok inn i Brendans Rodgers systemer allikevel.En uke er ikke i nærheten av nok. Husk hvordan forsvaret spilte de første kampene under BR. Det var ikke bra å se på.Når det er sagt spørs det om den ene uken i USA hadde hatt så mye å si.. Endret 30. juli 2014 av indahla Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 6 millioner som kan stige til 10 under visse forutsetninger er nå ikke så dårlig. Pluss ved å la han være i Frankrike et år begynner ikke folk å sammenligne han med Suarez Det er rett og slett et røverkjøp! Hvis han fortsetter fremgangen kan han bli en favoritt i Premier League. For alle som er glad i hiphop, eller ønsker å se hvor gal Sturridge er. Så videoen i går. Det er herlig å se Sturridge med sine ablegøyer. Herlig person og ha i spillergruppa. Lovren fikk ikke visum, og får ikke vært med i USA. Svært uheldig, spesielt om han er tiltenkt lederrollen i forsvaret. Det er veldig synd. Han får ikke den samme oppkjøringa som de andre på laget. Kan gå begge veier... Men Lovren får trent med laget ca en uke, fra de kommer hjem til de skal møte Borussia Dortmund, så da kommer han nok inn i Brendans Rodgers systemer allikevel. Agger visstnok ute av Barcas søkelys. Tror Liverpool har nok stoppere denne sesongen (Agger, Skrtel, Illori, Sakho, Lovren, Toure + evt andre som kan gå inn i den rollen). Etter min mening burde Lovren fått kommet inn i BR sitt system før. Bli kjent med spillestilen og samarbeidet med spillerne. Det er derfor dette visum-problemt er uheldig... Når det kommer til Agger-spekulasjonene så håper jeg han blir. Ja, det blir vanskeligere å få spilletid, men jeg har tro på at Agger kan gjøre sakene sine bra, hvis han holder seg skadefri. Tror at etterhvert blir det Lovren og Sakho som blir de som spiller fast, de er spillere Rodgers har brukt nesten 400 mill på. Resten får kjempe om benkeplass eller å spille ligacup. Jeg tror Lovren - Skrtel/Sakho blir det vanligste valget. Dessuten tror jeg BR velger å rotere litt på midtstopperne I CL (+ Ligacup og FA-cup, som er vanlig). Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ganske deilig hun dama som var quizmaster eller? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ganske deilig hun dama som var quizmaster eller? Claire Rourke? Absolutt! https://twitter.com/clairerourke Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Gikk opp ca 4 terninger med kort hår, hvertfall. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Bare jeg som har blitt imponert av Coates? Langskanken tar jo så og si alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå