Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ingen journos på twitter eller noe offisielt som sier det. Får vel bare vente å se.

Lille ville ifølge Ben Smith bare selge om han ble lånt ut til Lille denne sesongen.

Står jo svart på hvitt her.

Lenke til kommentar

Men Lovren får trent med laget ca en uke, fra de kommer hjem til de skal møte Borussia Dortmund, så da kommer han nok inn i Brendans Rodgers systemer allikevel.

Agger visstnok ute av Barcas søkelys.

Tror Liverpool har nok stoppere denne sesongen (Agger, Skrtel, Illori, Sakho, Lovren, Toure + evt andre som kan gå inn i den rollen).

Endret av sector
Lenke til kommentar

Men Lovren får trent med laget ca en uke, fra de kommer hjem til de skal møte Borussia Dortmund, så da kommer han nok inn i Brendans Rodgers systemer allikevel.

En uke er ikke i nærheten av nok. Husk hvordan forsvaret spilte de første kampene under BR. Det var ikke bra å se på.

Når det er sagt spørs det om den ene uken i USA hadde hatt så mye å si..

Endret av indahla
Lenke til kommentar

6 millioner som kan stige til 10 under visse forutsetninger er nå ikke så dårlig.

Pluss ved å la han være i Frankrike et år begynner ikke folk å sammenligne han med Suarez :)

Det er rett og slett et røverkjøp! :D

Hvis han fortsetter fremgangen kan han bli en favoritt i Premier League.

For alle som er glad i hiphop, eller ønsker å se hvor gal Sturridge er.

Så videoen i går. Det er herlig å se Sturridge med sine ablegøyer. Herlig person og ha i spillergruppa. :)

Lovren fikk ikke visum, og får ikke vært med i USA. Svært uheldig, spesielt om han er tiltenkt lederrollen i forsvaret.

Det er veldig synd. Han får ikke den samme oppkjøringa som de andre på laget. Kan gå begge veier...

Agger visstnok ute av Barcas søkelys.

Tror Liverpool har nok stoppere denne sesongen (Agger, Skrtel, Illori, Sakho, Lovren, Toure + evt andre som kan gå inn i den rollen).

Etter min mening burde Lovren fått kommet inn i BR sitt system før. Bli kjent med spillestilen og samarbeidet med spillerne. Det er derfor dette visum-problemt er uheldig...

Når det kommer til Agger-spekulasjonene så håper jeg han blir. Ja, det blir vanskeligere å få spilletid, men jeg har tro på at Agger kan gjøre sakene sine bra, hvis han holder seg skadefri.

Tror at etterhvert blir det Lovren og Sakho som blir de som spiller fast, de er spillere Rodgers har brukt nesten 400 mill på.

Resten får kjempe om benkeplass eller å spille ligacup.

Jeg tror Lovren - Skrtel/Sakho blir det vanligste valget. Dessuten tror jeg BR velger å rotere litt på midtstopperne I CL (+ Ligacup og FA-cup, som er vanlig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...