Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det er egentlig litt merkelig at alle har så stor tiltro til BR på overgangsmarkedet, det er vel det eneste området han har sviktet. Coutinho og Sturridge var gode signeringer, ellers har det vært flere greie og en del mislykkete signeringer.

Det snur i år ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det er egentlig litt merkelig at alle har så stor tiltro til BR på overgangsmarkedet, det er vel det eneste området han har sviktet. Coutinho og Sturridge var gode signeringer, ellers har det vært flere greie og en del mislykkete signeringer.

Simon vil jeg si var et vellykket kjøp. Noen greie og noen ekstremt dårlige låne-opphold.

Så noen som ikke har fått sjansen i hele tatt grunnet laget ikke hadde plass (Ilori, Borini Aspas og Alberto)

Lenke til kommentar

Ingenting hadde gledet meg mer. ;) Uansett viktig at vi beholder flest mulig førstelagsspillere. Det er mange som har tatt store steg under BR, håper å se Coutinho, Sterling, Flanagan (mistenker egentlig at han har nådd sitt litt begrensete potensial), Sturridge og Henderson utvikle seg enda mer. Så er jeg i tillegg veldig spent på om Markovic kan utvikle seg til å bli en stor spiller. Lallana bør være en trygg forsterkning, Can er jeg veldig usikker på.

Lenke til kommentar

Markovic er jeg også spent på. Litt synd at han gikk til Liverpool, for da klarer jeg ikke nyte spillet hans hvis han blir en topp spiller...

Can derimot har jeg ikke like stor tro på. Ville tro FC Bayern hadde hente han hvis han hadde hatt riktig utvikling i Leverkusen.

Lenke til kommentar

Can er jeg veldig usikker på.

Can derimot har jeg ikke like stor tro på. Ville tro FC Bayern hadde hente han hvis han hadde hatt riktig utvikling i Leverkusen.

Jeg for min del har tro på Can. Han har virka pigg de kampene han har spilt i pre-season. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...