Stimann Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det er egentlig litt merkelig at alle har så stor tiltro til BR på overgangsmarkedet, det er vel det eneste området han har sviktet. Coutinho og Sturridge var gode signeringer, ellers har det vært flere greie og en del mislykkete signeringer. Det snur i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det er egentlig litt merkelig at alle har så stor tiltro til BR på overgangsmarkedet, det er vel det eneste området han har sviktet. Coutinho og Sturridge var gode signeringer, ellers har det vært flere greie og en del mislykkete signeringer. Simon vil jeg si var et vellykket kjøp. Noen greie og noen ekstremt dårlige låne-opphold. Så noen som ikke har fått sjansen i hele tatt grunnet laget ikke hadde plass (Ilori, Borini Aspas og Alberto) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Ingenting hadde gledet meg mer. Uansett viktig at vi beholder flest mulig førstelagsspillere. Det er mange som har tatt store steg under BR, håper å se Coutinho, Sterling, Flanagan (mistenker egentlig at han har nådd sitt litt begrensete potensial), Sturridge og Henderson utvikle seg enda mer. Så er jeg i tillegg veldig spent på om Markovic kan utvikle seg til å bli en stor spiller. Lallana bør være en trygg forsterkning, Can er jeg veldig usikker på. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Markovic er jeg også spent på. Litt synd at han gikk til Liverpool, for da klarer jeg ikke nyte spillet hans hvis han blir en topp spiller... Can derimot har jeg ikke like stor tro på. Ville tro FC Bayern hadde hente han hvis han hadde hatt riktig utvikling i Leverkusen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Lallana ute i 6 uker med kneskade! Ouch... Endret 25. juli 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Lallana ute i 6 uker med kneskade! Ouch... Det sto måneder ikke uker før du redigerte, ikke sant? Hadde vært veldig synd om han var ute et halvt år, ikke så krise at han går glipp av sesongstarten. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Lallana ute i 6 uker med kneskade! Ouch...Det sto måneder ikke uker før du redigerte, ikke sant? Hadde vært veldig synd om han var ute et halvt år, ikke så krise at han går glipp av sesongstarten. Haha ja... Var sikker jeg leste måneder! Men bra det kun er 6 uker, spesielt med en sånn skade. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Dårlig nytt ble på en måte godt nytt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Kjipt. Får håpe at det bare blir seks uker. Syns det høres lite ut med tanke på at det er kneskade. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Føkk! Jeg leste navnet som Lamela først og tenkte at det var synd for han og Tottenham... 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Can er jeg veldig usikker på. Can derimot har jeg ikke like stor tro på. Ville tro FC Bayern hadde hente han hvis han hadde hatt riktig utvikling i Leverkusen. Jeg for min del har tro på Can. Han har virka pigg de kampene han har spilt i pre-season. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 De hadde en klausul om tilbakekjøp ja, men den hadde ikke slått inn enda... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 De hadde en klausul om tilbakekjøp ja, men den hadde ikke slått inn enda... Hvem mener du om nå? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 chaka khan med utovertiss som vi kjøpte Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Ser det står at kampen går kl 00.00 28.07. Det blir ved midnatt i kveld vel? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Jepp. Kampen er ikveld/inatt Endret 27. juli 2014 av Myra- Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Herlig! Godt å ha noe og se frem til i denne varmen/fyllesyken.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Får håpe at Rodgers stiller opp med et tålig sterkt lag i dag. Ble litt skuffet når den reserveprega lagoppstillingen ble oppført mot Roma. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) De hadde en klausul om tilbakekjøp ja, men den hadde ikke slått inn enda... Hadde de en tilbakekjøpklausul som med tidsbegrensning? Skjønner ikke helt. Høres ikke normalt ut. Endret 27. juli 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Remy feila medical, som sikkert alle har fått med seg. Samstundes bekreftar Ben Smith at Lovren er klar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå