Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Såg litt på den treningen, fulgte med fra start, og det gikk ikke ti minutt før en plakat om kampen mot Roma kom opp. Den var der så lenge at eg slo av maskinen og la meg.

Om det kom flere levende bilder fra treningen vet ikke jeg...

Dette var ekstremt skuffende. De hypa denne livestreamen i hele går, for så å bare vise 10 minutter! Tipper BR har sagt noe om dette og satt restriksjoner.

Uansett, på det lille jeg så er jeg optimistisk. Gutta så konsentrerte og motiverte ut. Can og Markovic viste gode tendenser. Lallana var også i slaget. Lambert virka litt treg, men ellers var det OK.

Kamp i natt, skal bli spennende å se hvordan kjemien og lagspillet blir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har dessverre ikke Viaplay. Må jo ta meg råd til det når CL begynner, men inntil da er jeg nødt til å spare pengene. :)

LFCTV Go koster jo bare £5 pr mnd. 10% rabatt om du er official member.. Billigere og bedre enn Sumo. :)

Sender de PL-kampene til Liverpool? For bare 50 kr i måneden?

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre ikke Viaplay. Må jo ta meg råd til det når CL begynner, men inntil da er jeg nødt til å spare pengene. :)

LFCTV Go koster jo bare £5 pr mnd. 10% rabatt om du er official member.. Billigere og bedre enn Sumo. :)

Sender de PL-kampene til Liverpool? For bare 50 kr i måneden?

Nei, de sender ikke kamper fra PL. Men du får se fryktelig mye artig. Intervjuer, treningskamper, u21kamper, høydepunkter og andre godbiter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Remy's medisinske test var vellykket, Origi i Boston som er ganske klar for Liverpool og Southampton er enige om prisen for Lovren.
En flott uke for Liverpool.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mye handling. Håper det ikke blir ett nytt Tottenham..

Forskjellen er at Liverpool kjøper etablerte spillere som har prestert i Premier League. For å ikke glemme spillere som allerede har spilt i lignende spillestil som Rogders kjører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...