knipsolini Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Avskjedsbrev fra Suarez til supporterne: -Det er med tungt hjerte at jeg forlater Liverpool for et nytt liv og nye utfordringer i Spania. Både jeg og min familie har blitt forelsket i denne klubben og byen, uttaler Luis Suarez til Liverpoolfc.com. - Men mest av alt har jeg blitt forelsket i de utrolige supporterne. Dere har alltid støttet meg, og vi som familie kommer aldri til å glemme det. Vi kommer alltid til å være Liverpool-supportere. - Jeg håper dere alle kan forstå hvorfor jeg har tatt denne beslutningen. Klubben gjorde alt de kunne for å få meg til å bli værende, men å spille og bo i Spania, hvor min kones familie bor, har vært en livslang drøm og ambisjon. Jeg mener nå tiden er den rette. - Jeg ønsker Brendan Rodgers og laget alt godt i fremtiden. Klubben er i gode hender. Jeg er sikker på at den vil bli suksessfull igjen neste sesong. - Jeg er meget stolt av at jeg har spilt min rolle i å hjelpe Liverpool tilbake til eliten i Premier League og spesielt tilbake i Champions League. - Takk for alle de flotte øyeblikkene og minnene. Youll Never Walk Alone. Endret 11. juli 2014 av knipsolini 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Gledens dag! Skål, gutta! Wooooohooo 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Bla bla Mvh PR avdelingen Suarez Limited En del av Barcelona inc Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Da ender 'pool tilbake på den vante 8ende plassen i serien regner jeg med. 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Jaja. Ikke noe sjokk. Får ha lykke til og for barcelona sin del håpe han holder seg ute av trøbbel. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Vi vet hverken hva utkjøpsklausulen var, eller hvor mye han ble solgt for. Om jeg også skal plukke de ryktene jeg vil tro på, og kalle de fakta, så kan jeg si at vo klarte å selge Suarez for mer enn utkjøpsklausuluen. En vanvittig god handel. Sant nok, men faktum er at storparten av ryktene som kjem til overflata for tida er svært trist lesing med raude auger. Har aldri sagt at alt av rykter er fakta, det er meir tendensen som ikkje innbyr til optimisme. Endret 11. juli 2014 av Cair Paravel Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Da ender 'pool tilbake på den vante 8ende plassen i serien regner jeg med.Neida, vi skal la United få den nå som de er vant med å falle lenger og lenger ned 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Vi har fremdeles vår viktigste mann i Brendan Rodgers i klubben, og så lenge han er der er jeg strålende fornøyd. Lykke til til Suarez, får håpe han greier å fikse fantestrekene sine. En fantastisk fotballspiller. 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Ingen er større en klubben. Vi greier topp 4 i år. Skål for at en av verdnes mest ufyselige fotballspillere har bestemt seg å spille i kjipe La Liga. Endret 11. juli 2014 av Leaf Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 hehe, dere mister 70% av lagets kvalitet. Resten er bare bønna engelsk dritt med kaptein Slipp. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Hadde jeg vært Liverpoolsupporter hadde jeg vært strålende fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Det blir spennende å se om Suarez biter igjen eller om det var en metode å komme seg til en større klubb. Uansett et tap (på banen) for Liverpool og PL! Uansett hvor mye jeg mislikte Suarez, så er han en trollmann på banen! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Er ikke spesielt fornøyd. Hater å selge uerstattelige spillere. Relativt sikker på at vi kunne kjempet om tittelen hvis han hadde blitt (vi hadde fortsatt hatt mye penger til transfers, og vi kunne lokket bedre spillere hit med Suarez i laget). Han var kanskje en drittsekk, men han var vår drittsekk. Allikevel, tar det ikke så tungt. Han ville bort, så da var det ikke noe annet å gjøre. Tålig drøyt angrep Barca har nå. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 hehe, dere mister 70% av lagets kvalitet. Resten er bare bønna engelsk dritt med kaptein Slipp. I motsetning til deres lag med mange gode spillere men som ikke får lov å spille fotball ? Pot kettle black 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Suarez solgt og Bony som erstatter - jadda, dette lukter det ligagull lang vei av. Det bør komme inn en jævla god spiss snart, hvis ikke har dette bare vært en middelmådig transfervindu for Pool. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Forventet, både kjipt og bra på samme tid. Føler mest av alt en likegyldighet da han ikke har oppført seg som forventet av en Liverpool-spiller. Vil for alltid huskes for sine prestasjoner og hvordan han hjalp Liverpool tilbake i CL. Og som The Doctor sier, vår viktigste mann er her fortsatt, nemlig Brendan Rodgers. At vi linkes til Bony eller andre type spillere som man ikke helt ser kan forsterke Liverpool, gjør meg ikke særlig bekymret da jeg vet BR har en plan. Det har han bevist fra dag 1, og det syntes allerede den gang. At folk nærmest avskriver Liverpool fra topp-4 plassering bare fordi Suarez forsvinner er utrolig spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Man kan ikke avskrive oss fra topp 4, men mulig gull-kampen rauk med denne overgangen. Liverpool har styrket laget med innkjøp(og det kommer flere). Men tapet av Suarez er en blessing og en curse. Vannvittig spiller å ha i laget, kommer til å bli savnet. Bony er nok ingen erstatter for Suarez, det vet Brendan Rogders Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Værste dagen som Liverpool suporter til nå. Ser ikke fram til og ligge å lunke under 4 plassen. Beste spilleren jeg har sett med Liverpool drakt på, og kan desverre ikke erstattes. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Shit ass. Det er jævlig vemodig selv om det måtte skje. Han har vel hatt det som hovedmål hele karrieren å ende opp i Barcelona/Real, og Liverpool har samtidig tjent en shitload med penger. Det blir nok litt kjedeligere å se Liverpool, for med Suarez kunne absolutt hva som helst skje. En av de absolutt beste spillerne som har spilt i Liverpool og Premier League. Endret 11. juli 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå