Corporal Jenkinson Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/166178-lfc-statement-suarez-to-leave Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Der tror jeg muligheten til topp 4 røk for Liverpool. Blir imponert hvis jeg spiser i meg disse ordene til våren, men det er det jeg tror. Han kan ikke erstattes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Suárez erstattes av et bedre kollektiv. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Suárez erstattes av et bedre kollektiv. Vi får nå se :-) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Det har vi tatt for gitt lenge nå. Det skulle være umulig for Liverpool å kjempe om gull i fjor, ser absolutt ikke at vi er ute av topp fire så lenge vi har BR, og fortsetter å forsterke. Rodgers er genial, Mourinho er genial, Pellegrini er genial, Wenger er genial og Van Gaal er genial. Jeg tror dere overdriver hvor god han er, ser ikke at dere har et konkurransefortrinn der. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Nå man ser i VM hvordan han vinner over betydelig bedre lag gang på gang, så ser jeg ikke hvorfor han ikke skal kunne gjøre de samme i PL. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Nå man ser i VM hvordan han vinner over betydelig bedre lag gang på gang, så ser jeg ikke hvorfor han ikke skal kunne gjøre de samme i PL. Hadde han vært manageren til Chile, CR eller Algerie så hadde jeg vært enig. Nederland kom langt i VM (riktignok kortere enn sist), men jeg skjønner ikke at den prestasjonen skal være så enorm. 3 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) ENDELIIIIIG! Aaaaaah. Så deilig. Er så lei den fyren. Stort tap for Liverpool. Kan dere få erstattet han? Blir spennende å se. Kanskje er det dere som signerer di Maria og Hummels. Edit: Men en ting er sikkert. Dere trenger fortsatt en stjernespiller. En som utgjør forskjellen. Kanskje kan Sturridge faktisk bli akkurat den spilleren. Det er vanskelig å si. Men pr. nå ser ikke Liverpool farlig ut. Nå må dere signere nytt kjøtt og blod. Endret 11. juli 2014 av G27 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Viktig å hugse at Sterling kan ta endå eit massivt steg denne sesongen, score nokre ekstra mål og ta over ein del av assistane til Suarez. Det gjeld i grunn for Coutinho og delvis Allen også. Sturridge trur eg scorer fleire. Blir nok ikkje målkalas i same stil som 13/14, men ingen grunn til å avskrive oss endå. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 kan det tenkes at Rodgers ser Markovic som en direkte erstatter til Suarez? Markovic hadde ikke signert for oss med mindre han hadde blitt lovet spilletid... og jeg tror ikke han vil spille på bekostning av Sturridge, Coutinho, eller Sterling... så Markovic må være den som er tenkt å overta plassen til Suarez i startelleveren. en rask, driblesterk spiller som raskt kan bite fra seg han òg Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Snip en rask, driblesterk spiller som raskt kan bite fra seg han òg Vel, det siste er ikke positivt, så la oss håpe at det ikke skjer ;-) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Dagens beste nyhet : Suarez på vei bort offisielt Skal bli deilig å gå en sesong uten en milliard kommentarer etter idiotiske aktiviteter på banen 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 kan det tenkes at Rodgers ser Markovic som en direkte erstatter til Suarez? Markovic hadde ikke signert for oss med mindre han hadde blitt lovet spilletid... og jeg tror ikke han vil spille på bekostning av Sturridge, Coutinho, eller Sterling... så Markovic må være den som er tenkt å overta plassen til Suarez i startelleveren. en rask, driblesterk spiller som raskt kan bite fra seg han òg Han er nok ikke en direkte erstatter for Suarez, da vi "ble nødt" til å spille med to spisser da vi hadde Suarez og Sturridge. Markovic skal vi være best bak spissen, og god som kantspiller. Markovic, Sturridge og Sterling kan bli et veldig godt angrep, i hvertfall lynraskt. Nå har vi vel tre spillere som er best bak spissen; Sterling, Markovic og Coutinho. Samtidig kan det være en fordel at alle kan bytte på å spille bak spiss og på kant. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Lille C får sannsynligvis også spille bak spiss der han er best, skal bli kjekt å starte ny sesong. Er problembarn ut er alltid positivt Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Dagens beste nyhet : Suarez på vei bort offisielt Skal bli deilig å gå en sesong uten en milliard kommentarer etter idiotiske aktiviteter på banen Dette er ein svart dag for Liverpool. Medan alle konkurrentar forsterkar seg, står vi tilbake kraftig svekka. Og dette i sesongen klubben igjen skulle setjast på europakartet. Bony? Remy? Er dette verkeleg lista vi skal leggje oss på? Rykta vert verre frå dag til dag. Vi greier ikkje å finansiere Lovren utan å selge Lucas. Likevel har vi råd til å kaste vekk ca 20 mill fullstendig utan grunn ved å selge Suarez under klausul. Ein handel på nivå med Andy Carroll. Konsekvensen burde vere å fjerne Happy Harley umiddelbart. El Pistolero vil uansett verte sårt sakna. EDIT: Synest trådtittelen er respektlaus overfor Suarez. Endret 11. juli 2014 av Cair Paravel 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 All your noob are belong to AllFather. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Dagens beste nyhet : Suarez på vei bort offisielt Skal bli deilig å gå en sesong uten en milliard kommentarer etter idiotiske aktiviteter på banen Dette er ein svart dag for Liverpool. Medan alle konkurrentar forsterkar seg, står vi tilbake kraftig svekka. Og dette i sesongen klubben igjen skulle setjast på europakartet. Bony? Remy? Er dette verkeleg lista vi skal leggje oss på? Ryktene vert verre frå dag til dag. Vi greier ikkje å finansiere Lovren utan å selgje Lucas. Likevel har vi råd til å kaste vekk ca 20 mill fullstendig utan grunn ved å selge Suarez under klausul. Ein handel på nivå med Andy Carroll. Konsekvensen burde vere å fjerne Happy Harley umiddelbart. El Pistolero vil uansett verte sårt sakna. EDIT: Synest trådtittelen er respektlaus overfor Suarez. Vi vet hverken hva utkjøpsklausulen var, eller hvor mye han ble solgt for. Om jeg også skal plukke de ryktene jeg vil tro på, og kalle de fakta, så kan jeg si at vo klarte å selge Suarez for mer enn utkjøpsklausuluen. En vanvittig god handel. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg syntes at trådtittelen var hilarious! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå