Mr. President™ Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Samtidig så er det Liverpools problem at klubben kanskje er så avhengige av ham. Eksempel: Om en fotballspiller blir fengslet for en straffbar handling på fritiden sin så slipper han ikke fri for å dra på kamp. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Kan man si at klubben er ansvarlig for spillerens handlinger, og bør bli indirekte straffet deretter da? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Nei, men spilleren er ansvarlig for sine handlinger, og klubben blir da indirekte straffet på grunn av spillerens dårlige handlekraft. Slik er det med absolutt alt annet i verden også. Bør ikke være unntak fordi det er fotballklubb man snakker om. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Samtidig så er det Liverpools problem at klubben kanskje er så avhengige av ham. Eksempel: Om en fotballspiller blir fengslet for en straffbar handling på fritiden sin så slipper han ikke fri for å dra på kamp. Ja, vi er litt avhengige av Suarez dessverre, men nå handler det om å bygge et lag uten han. Får vi nok penger av Barcelona, er det bare å starte sommerhandelen. Det er veldig viktig at stabiliteten mellom forsvar-midtbane-angrep blir opprettholdt. Bygg laget rundt våre viktigste spillere fra hvert ledd (Skrtel, Henderson, Couthinho, Sterling og Sturridge for å nevne noen). For å motbevise ditt eksempel: Når Suarez ble straffet for forrige biting gikk ikke dette utover landslaget. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Samtidig så er det Liverpools problem at klubben kanskje er så avhengige av ham. Eksempel: Om en fotballspiller blir fengslet for en straffbar handling på fritiden sin så slipper han ikke fri for å dra på kamp. Hva skjer om en blir fengslet da? Tviler på at fengselet vil la han dra ut for og spille kamper. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Samtidig så er det Liverpools problem at klubben kanskje er så avhengige av ham. Eksempel: Om en fotballspiller blir fengslet for en straffbar handling på fritiden sin så slipper han ikke fri for å dra på kamp. For å motbevise ditt eksempel: Når Suarez ble straffet for forrige biting gikk ikke dette utover landslaget. Litt vanskelig for det engelske fotballforbundet å utestenge ham fra kamper underordnet det uruguayanske fotballforbundet og FIFA. Endret 10. juli 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Samtidig så er det Liverpools problem at klubben kanskje er så avhengige av ham. Eksempel: Om en fotballspiller blir fengslet for en straffbar handling på fritiden sin så slipper han ikke fri for å dra på kamp. Hva skjer om en blir fengslet da? Tviler på at fengselet vil la han dra ut for og spille kamper. Rimelig sikker på at jeg skrev akkurat det. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Samtidig så er det Liverpools problem at klubben kanskje er så avhengige av ham. Eksempel: Om en fotballspiller blir fengslet for en straffbar handling på fritiden sin så slipper han ikke fri for å dra på kamp. Tja, en kan vel si at Liverpool ikke er så veldig avhengige av han lenger. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 http://bleacherreport.com/articles/2122574-12-things-for-liverpool-to-be-positive-about-heading-into-the-201415-season Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Samtidig så er det Liverpools problem at klubben kanskje er så avhengige av ham. Eksempel: Om en fotballspiller blir fengslet for en straffbar handling på fritiden sin så slipper han ikke fri for å dra på kamp. Tja, en kan vel si at Liverpool ikke er så veldig avhengige av han lenger. Vi husker vel alle "festfotballen" Liverpool spilte uten han i starten av forrige sesong... Det er klart man må forsøke å bygge opp et lag å unngå å være avhengie av han, men det er lettere sagt enn gjort. Resten av angrepet til Liverpool er jo nesten det engelske landslagets angrep, minus Rooney. Ganske sterkt, men samtidig mangler det noe. Vi får se, men tror nok Liverpool blir å fokusere på å klare topp fire i neste sesonginnspurt, og ikke kjempe om ligagull. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg syntes vi spilte fin og effektiv fotball jeg uten Suarez 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2014 Gullet står forøvrig mellom Arsenal og City. Chelsea, Liverpool og United tror jeg må kjempe om plassene bak, og der tror jeg både Liverpool og Chelsea kommer foran United (basert på troppen lagene har per dags dato) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Gullet står forøvrig mellom Arsenal og City. Chelsea, Liverpool og United tror jeg må kjempe om plassene bak, og der tror jeg både Liverpool og Chelsea kommer foran United (basert på troppen lagene har per dags dato) Chelsea vil nok også kjempe om gullet tror jeg, men vi får se. Og så må du huske at vi i United har en Gaal manager Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Gullet står forøvrig mellom Arsenal og City. Dummeste jeg har hørt. Må jeg dra frem den årlige Arsenal-kalenderen? Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Gullet står forøvrig mellom Arsenal og City. Chelsea, Liverpool og United tror jeg må kjempe om plassene bak, og der tror jeg både Liverpool og Chelsea kommer foran United (basert på troppen lagene har per dags dato) Jeg skulle ønske det, men jeg tviler at Arsenal vil kjempe om gullet. Dog de kan kanskje overraske. Chelsea ser meget sterk ut i år, jeg tror at de vil ta pokalen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Chelsea er store favoritter, City er største konkurrent, Arsenal havner alltid innenfor topp fire og rykker opp til tredjeplass, Liverpool og United sloss om fjerdeplassen. Men det kan fortsatt skje ting på overgangsmarkedet. United har jo ikke handlet noe særlig enda, de kommer sikkert til å prøve seg på et par storsigneringer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Chelsea vinner i år, City på andre. United tar tredje og Arsenal, Liverpool og Tottenham kjemper om 4. Mitt tips Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Da tar du det for gitt at United styrker laget betraktelig? Arsenal har per nå et langt bedre lag enn United. Gaal er god, men alle de største lagene har gode managere. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Arsenal har per nå et langt bedre lag enn United. Gaal er god, men alle de største lagene har gode managere Nei. De har nok bedre forsvar/midtbane, men langt bedre lag? Nei. Dessuten er ska det handles. Gaal er ikke god, Gaal er genial. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Med den troppen vi har nå vant vi PL med en manager som klarte å hente potensialet ut av dem. Det samme er Van Gaal kjent for, så jeg setter penga på han og ikke på ny spillerne. Jeg skal være realistisk og si at det blir vanskelig, men jeg tror han kan klare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå