Leaf Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Det å lage bortedrakter er nok noe Warrior aldri får til. Synes dog hjemmedraktene de har kommet med har vært helt nydelige. Vurderer å kjøpe den gule drakta, men denne tror jeg at jeg står over. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Litt pirk: kommaet står ett hakk for langt til høyre etter "Europe" i trådtittelen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Drakta er helt ok. Har aldri vært fan av tredjedrakter, da de som regel blir litt mislykket. Det er kragen som gjør det etter min mening. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Det var sånn de gjorde det når AllFather gikk på skolen. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Drakta er helt ok. Har aldri vært fan av tredjedrakter, da de som regel blir litt mislykket. Det er kragen som gjør det etter min mening. Jeg er forsåvidt enig i det, men tredjedrakten til Man Utd dette året ver hoot! Er vel den samme som bortedrakten 12/13. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Drakta er helt ok. Har aldri vært fan av tredjedrakter, da de som regel blir litt mislykket. Det er kragen som gjør det etter min mening. Jeg er forsåvidt enig i det, men tredjedrakten til Man Utd dette året ver hoot! Er vel den samme som bortedrakten 12/13. Dette er en fin drakt, skal ikke lyve Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Fæl drakt og fæle spillere. Tror de er i feil tråd. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Fæl drakt og fæle spillere. Tror de er i feil tråd. Det er lov å si at en annet lags drakt er fin, selv om du misliker spillerne og laget generelt. Jeg er hardbarka Liverpool-supporter selv, men klarer allikevel å legge hatet til side når det kommer til slike temaer. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Husker jeg diskuterte med en kompis av meg som er United supporter, om den drakta der. Jeg var den som mente den var fin Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hva som er fint eller ikke er ofte subjektivt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Dritstygg æsj og fysj og fy det er jo manjunaited!!!!1111 Eneste jeg har å utsette på den drakten der er shortsen, ser ut som det er tatt rett ut fra bestemors spisebord. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Draktene til United er kjempefine, det samme gjelder den nye 14/15-drakta og. Liverpool har faen så stygge og trashy bortedrakter at jeg blir flau. Jeg mener, hvem er det som syns det er stilig med tribalmønster på armene? Warrior kan suge meg. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Draktene til United er kjempefine, det samme gjelder den nye 14/15-drakta og. Liverpool har faen så stygge og trashy bortedrakter at jeg blir flau. Jeg mener, hvem er det som syns det er stilig med tribalmønster på armene? Warrior kan suge meg. Hva er det du snakker om?! Hjemmedrakten til årets sesong er fin! Jeg liker også bortedrakta, takket være de røde stripene. De kunne dog spart oss for tredjedrakta, der har de bommet litt (begrunnelse av drakta i en tidligere post). Jeg personlig synes Uniteds hjemmedrakt i år er stygg. Chevrolet som hovedsponsor passer bare ikke på drakta! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Draktene til United er kjempefine, det samme gjelder den nye 14/15-drakta og. Liverpool har faen så stygge og trashy bortedrakter at jeg blir flau. Jeg mener, hvem er det som syns det er stilig med tribalmønster på armene? Warrior kan suge meg. Hva er det du snakker om?! Hjemmedrakten til årets sesong er fin! Jeg liker også bortedrakta, takket være de røde stripene. De kunne dog spart oss for tredjedrakta, der har de bommet litt (begrunnelse av drakta i en tidligere post). Jeg personlig synes Uniteds hjemmedrakt i år er stygg. Chevrolet som hovedsponsor passer bare ikke på drakta! Jeg snakker om bortedraktene, ikke hjemmedraktene. De er det ingenting å klage på. Bortedraktene ender opp alltid stygge. I år ble det kyllingdrakter og poloskjorter. I fjor ble det mariusskjorter og klovnedrakter. Året før der igjen ble det star trek-skjorter og de klassiske tribalskjortene fra gatebiltreffet i Notodden. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Suarez har sluttet å oversette Facebook-oppdateringene fra spansk, da er han definitivt ferdig i klubben. Det sies at Liverpool har gitt opp Sanchez, og at overgangen til Suarez endelig kan gjennomføres. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Merkelig at ingen har postet bilde som visstnok skal være fra Barcelona sin butikk på Camp Nou: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Sikkert fordi den allerede har blitt postet i Overgangs-tråden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Ah, har ikke vært noe der jeg vett. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Merkelig at ingen har postet bilde som visstnok skal være fra Barcelona sin butikk på Camp Nou: Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Var det ikke sånn at Beckham var veldig nær Barca-overgang før Real, men den personlige avtalen aldri ble gjort eller kom til enighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå