knipsolini Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Sanchez til Arsenal, Fabregas og Costa til Chelsea, Di Maria eller en annen stjerne til United, og Lambert/Lallana til Liverpool (som også selger Suarez)... Det vil bli en solid utfordring neste sesong om vi ikke får inn noen solide forsterkninger. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Da får de punge ut alt med en gang, ingen avdrag eller ordninger Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 "Journalist James Pearce slår fast at Luis Suarez nå er i ferd med å forlate Liverpool FC, etter at Barcelona sa seg villige til å innfri utkjøpsklausulen på rundt £75M." http://touch.liverpool.no/Nyheter/Barcelona-innfrir-utkjpsklausulen.aspx Det hadde jo vært flott. Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2014 15 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg ser det som positivt at det er så stort i deres i historie at vi gjør det dårlig Ambisjoner 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg ser det som positivt at det er så stort i deres i historie at vi gjør det dårlig Ambisjoner Har Liverpool noen gang hatt andre ambisjoner? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2014 For et lag som bare fokuserte på å komme forbi Liverpool i tyve år synes jeg kommentarene deres er morsomme 11 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 For et lag som bare fokuserte på å komme forbi Liverpool i tyve år synes jeg kommentarene deres er morsomme Stopp pressen! En Liverpoolfan bruker storhetstiden for ørten år i en diskusjon. 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Kommer til å bruke den unnskyldningen snart snart dere og. :^) Endret 5. juli 2014 av The Doctor 2 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Holder med Chelsea. Har vel ingen storhetstid å skryte av sånn sett. Snarere store øyeblikk og enkeltsesonger. Mimre om slikt er flott blant egne fans, men å vanskelig å ta det seriøst når man bruker det i å sammenligne med andre klubber. Helt greit om man ser på de siste fem årene f.eks., men "vi var bedre for tredve år siden" blir litt for meh. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) United og Liverpool har i det minste historie, Chelsea hadde knapt vunnet noe før de startet moten med økonomisk doping innen fotball Endret 5. juli 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 For et lag som bare fokuserte på å komme forbi Liverpool i tyve år synes jeg kommentarene deres er morsomme Nå må du ta medisinen din. Du har blitt litt forvirret. 1 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hva er "historie"? Et lass med klubber har spilt på toppnivå i England en årrekke, allikevel er det kun to-tre klubber som får anerkjent at de har "historie". At du kun anerkjenner trofeer skal du få lov til, men i min bok blir "Vi har historie" det samme som "Vi var best for tredve år siden". Forbeholdt besteforeldre på 60+ som skal fortelle historier til fotballinteresserte barnebarn. As far as økonomisk doping goes har ikke Chelsea brutt noen regler (vel, kanskje en episode, men det ble trukket tilbake relativt fort av FA). Resten av PL-lagene har slengt seg på bølgen og Premier League har trolig det høyeste nivået noensinne. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 For et lag som bare fokuserte på å komme forbi Liverpool i tyve år synes jeg kommentarene deres er morsomme Nå må du ta medisinen din. Du har blitt litt forvirret. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 https://twitter.com/WARRIOR_FTBL/status/486117944066584576 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Hahahaha. Bedre enn fjorårets bortedrakter da, but still. Hadde de bare droppa det røde området hadde jo draktene vært dritfine. Endret 7. juli 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Rød krage og de to røde paralellosene bort og den hadde vært knall! Rart at Suarez ikke blir avbildet.... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Faen heller, kjøper den uansett. Har allerede tredjedrakten fra 12/13 med oransje krage og tribalmønster på skuldrene + trekantdrakten fra fjoråret. Skader ikke med flere. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 bedre enn fjoråret, litt tøft de prøver noe nytt men jah kunne vært enda bedre ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå