OlaTK Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Bare synd at han er skadet så mye da, får ikke akkurat vist de frem. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Nesten litt flaut og si det som helsvoren Manchester United fan i godt over et tiår, men nå fant jeg meg selv i å bestille Spanias 2007/2008 hjemmedrakt med Fernando Torres #9 bakpå. Jaja, mannen er genial. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Er enig i det. Mannen er genial. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Selv om jeg ikke er spesielt forelsket i Liverpool har jeg især sansen for Torres og litt Stevie "Captain Fantastic" G. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Herregud. Jeg kunne ikke dy meg. Jeg måtte se Liverpool: One Night in May igjen. For å friske opp den herlige superemosjonelle følelsen i give you this. UjSXdeNmyqM 6Rink8A_txA UFqFSoTjQZI Jeg begynte å gråte Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Rørende å se slike filmer igjen! Det var den sykeste kvelden i historien! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg begynte å grine For en fantastisk kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Glemmer aldri den dagen, vil alltid ha den med meg, dagen da fotball var magisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 En post med reklameinnhold og en post som kommenterte dette fjernet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Gerrard kjørte ned 10-åring: Link 1 Link 2 Ungens skyld sier jeg bare... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 går det ann og bli lfc sopporter medlem hele livet? f.eks betale 2000 og være lifs medlem? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå sender de jaggu meg hele kampen i opptak etter hovedkampen i CL nå. For så vidt greit det, men det blir jo fryktelig seint da. Bra jeg har ferie sier nå jeg bare. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå sender de jaggu meg hele kampen i opptak etter hovedkampen i CL nå. For så vidt greit det, men det blir jo fryktelig seint da. Bra jeg har ferie sier nå jeg bare. 9619020[/snapback] Bra jeg går på universitetet så ingen bryr seg om du er der eller ikke sier jeg bare. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Bra jeg alltid legger meg sent allikevel sier jeg bare... Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå sender de jaggu meg hele kampen i opptak etter hovedkampen i CL nå. For så vidt greit det, men det blir jo fryktelig seint da. Bra jeg har ferie sier nå jeg bare. 9619020[/snapback] Men de viser vel hele kampen direkte på en annen kanal? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå sender de jaggu meg hele kampen i opptak etter hovedkampen i CL nå. For så vidt greit det, men det blir jo fryktelig seint da. Bra jeg har ferie sier nå jeg bare. 9619020[/snapback] Men de viser vel hele kampen direkte på en annen kanal? 9619610[/snapback] De gjorde vel ikke det forrige gang så vidt jeg husker rett, men i morgen går den direkte på Viasat Sport 2 og i opptak på Viasat 4 etter Rosenborgkampen. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå sender de jaggu meg hele kampen i opptak etter hovedkampen i CL nå. For så vidt greit det, men det blir jo fryktelig seint da. Bra jeg har ferie sier nå jeg bare. 9619020[/snapback] Bra jeg går på universitetet så ingen bryr seg om du er der eller ikke sier jeg bare. 9619137[/snapback] Ditto. Må si at cl-dokumentaren fikk fram noen tårer. Utrolig rørende. Kommer aldri til å glemme den kvelden. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg vil også bli påkjørt, om det resulterer i at Stevie kommer på besøk til meg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Leaf du kan jo dra ned til Liverpool og når du ser Steven sin bil kjøre forbi så springer du bare ut i veien :!: Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Haha, ja! Men dere er vel enige. Et benbrudd for å få besøk av verdens beste midtbanespiller hadde ikke hvert så ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå