Colin. Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 http://www.liverpool.no/Nyheter/Dalglish-LFC-m-ikke-snu-ryggen-til-Suarez.aspx Helt enig med Dalglish her. Som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) - Jeg mistet balansen med åpen munn. Da ramlet jeg over Chiellini, og munnen min traff skulderen hans. Det var ikke noe bitt, fastslo Suárez i sin offisielle forklaring til FIFA. Er det fortsatt noen som støtter Suarez? Jeg mener, biteepisoden er totalt idiotisk, men kan i det minste forsvares med at han var utilregnelig, det "klikka" for han. Det som provoserer meg mest er at han fortsatt nekter all skyld, og finner på en helt latterlig bortforklaring. Mannen får nok støtte av idiotene i Uruguay, jeg blir mer og mer sikker på at det eneste Liverpool kan gjøre er å selge han. Endret 28. juni 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Enig i @knipsolini, dette blir bare mer og mer trist. Trist for ham, trist for urugay, trist for familien, og ikke minst trist for alle liverpool-supporterne. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hjelpes. Den forklaringen er for flau. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 - Jeg mistet balansen med åpen munn. Da ramlet jeg over Chiellini, og munnen min traff skulderen hans. Det var ikke noe bitt, fastslo Suárez i sin offisielle forklaring til FIFA. Er det fortsatt noen som støtter Suarez? Jeg mener, biteepisoden er totalt idiotisk, men kan i det minste forsvares med at han var utilregnelig, det "klikka" for han. Det som provoserer meg mest er at han fortsatt nekter all skyld, og finner på en helt latterlig bortforklaring. Mannen får nok støtte av idiotene i Uruguay, jeg blir mer og mer sikker på at det eneste Liverpool kan gjøre er å selge han. Han har fått feil støtte av Uruguay, for hadde dette skjedd i Liverpool igjen, så hadde aldri Liverpools folk latt han tro dette var greit eller som han selv uttalte "dette er noe som skjer". Men det virker jo som alle i Uruguay nekter å innse realiteten. Som Dalglish nevner, han har blitt tatt ut av miljøet han var i i Liverpool, der han hadde respondert godt på behandlingen han fikk. Disse uttalelsene rett i etterkant kan jo komme av at han rett og slett prøvde å frasi seg all straff slik at han ikke skulle bli kasta ut av VM. Men det er foruroligende å se at han fortsatt ikke har sagt noe mer forståelig om hendelsen i etterkant. Åpenbart at noe ikke er riktig med hans mentale tilstand, så da blir spørsmålet om det er riktig av Liverpool å vende ryggen til han. Men om han absolutt krever en overgang, så ser jeg for meg at Liverpool kan komme til å selge dersom prisen er rikitg. Men for min del håper jeg han får behandling når han kommer tilbake til Liverpool og at han fortsetter i klubben. Denne episoden går jo ikke ut over merkevare-navnet Liverpool, men heller Suarez sitt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Muligens old news dette her, men Suarez er i Barcelona og advokaten hans er på vei dit nå så jeg akkurat på sportsnyhetene? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Denne episoden går jo ikke ut over merkevare-navnet Liverpool, men heller Suarez sitt. Der tar du feil, og det er derfor Liverpool vurderer å selge han. Det er skadelig for merkevaren å ha spillere som hele tiden drar navnet ned i møkka. Det er en grunn til at store spillere blir solgt når klubbene ikke trenger penger. I tillegg kan det skape indre problemer med at Suarez blir forskjellsbehandlet, eller at spillere tror at de kan slippe unna med å gjøre dritt - fordi Suarez slipper unna. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Tror heller Liverpool vurderer å selge han fordi de ikke får brukt han nok... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Muligens old news dette her, men Suarez er i Barcelona og advokaten hans er på vei dit nå så jeg akkurat på sportsnyhetene? Sikker på at du ikke hørte feil? Finner ikke noe om det på nettet. Han var i Uruguay i går kveld. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 "Tomorrow we will meet in Barcelona with Liverpool's lawyers," he said. Skal advokaten til Suarez ha sagt til Sky Sport. Balbi also claimed Pere Guardiola, the agent brother of former Barcelona manager Pep Guardiola, will also be present at the meeting - something which will fuel claims Suarez could be set to move to the Nou Camp this summer http://www1.skysports.com/football/news/12040/9363301/world-cup-luis-suarez-returns-to-uruguay-after-being-banned-from-football-for-four-months Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Tror heller Liverpool vurderer å selge han fordi de ikke får brukt han nok... Det kan være mer sannhet i det enn du tror. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Muligens old news dette her, men Suarez er i Barcelona og advokaten hans er på vei dit nå så jeg akkurat på sportsnyhetene? Sikker på at du ikke hørte feil? Finner ikke noe om det på nettet. Han var i Uruguay i går kveld. Nei, var intervju med advokaten hans som sa det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Han er ikke lenger en Liverpool-spiller, men jeg har alltid hatt sansen for Kuyt og innsatsen hans for Liverpool. 3 Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Muligens old news dette her, men Suarez er i Barcelona og advokaten hans er på vei dit nå så jeg akkurat på sportsnyhetene? Han har visstnok svigerfamilie i Barcelona, så det treng ikkje å vera veldig dramatisk at han legg møtet til den byen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 https://www.facebook.com/photo.php?v=519584661520404 kynisk men er mye sannhet i det. 1 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 ser ut som Reina går tilbake til Napoli for lån enda en sesong. umulig å selge keepere som har passert 30 og har oppunder £100,000 i uka. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ikke hvis prisen er riktig. Om ingen er villige til å betale det Liverpool krever må Liverpool kreve mindre. Det kan vel ikke være mer lønnsomt å låne han ut resten av kontrakttiden. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 http://www.liverpool.no/Nyheter/Suarez-tilbys-fotball-i-Kosovo.aspx Haha! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå