Benbjo Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Sies at Sanchez er nære også. For en sommer dere har! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Lallana til £25M eller Shaqiri til £16M? Er Lallana verd prisen? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Vil heller hatt sistnevnte til den prisen, men sier ikke nei til begge to. Lalana er overpriset fordi han drikker te og spiser mye kake. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Ja, og det er ikke utelukket at dere får begge heller. Spiller strengt tatt ikke i samme posisjon Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Tar gjerne begge jeg også, men sikler noe fælt på Sanchez! 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Ha! Hvor feil unitedtillhengerne kunne ta! Trodde hele fotballsommeren skulle handle om fotballvm, united og Louis van Gaal. Og hvor de sutrer nå, når det ikke ble slik. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Stakkars Southampton. Mister alle de viktige spillerne sine, ser det ut som. Vet om ett lag som skal bli spennende å ta over på FM15. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) De får et gigantisk overgangsbudsjett for en så liten klubb, om penga skal reinvesteres i spillere. Endret 27. juni 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Vet ikke hva som er verst jeg. Lallana til £25m eller Shaw til £30m. Hensides summer begge to. Jeg tror at om en trenger engelskmenn for å fylle kvota, så bør en satse på å få opp noen gjennom akademiet. Nå har ikke jeg kontroll på de andre lagene, men Liverpool har mye ungt og spennende på vei opp. "Dessverre" er de fleste offensive spillere. Skulle gjerne sett noen forsvarsspillere og gjerne en keeper også. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 De får jeg et gigantisk overgangsbudsjett for en så liten klubb, om penga skal reinvesteres i spillere. Nå har de gigantisk gjeld, tror de bør betale ned litt der først Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Et godt kjøp for en god spiller. Litt dyrt, men det får så være. Få inn noe defensivt nå så blir jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Vet ikke hva som er verst jeg. Lallana til £25m eller Shaw til £30m. Hensides summer begge to. Egentlig en helt grei sum. Shaw har ikke fylt 19 år engang og har mange år igjen. Lallana er i sine beste år. Begge har vært et av Saints' beste spillere forrige sesong og det er ikke like lett for dem å hente erstattere slik som det er for store klubber. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Ville priser. Jeg har stor sans for Lallana, men det hadde jeg litt for Andy Carroll også... Håper han slår bedre til. Vi får se om alle spenna Liverpool ser ut til å bruke er noe som kan føre til en god plassering neste sesong da. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg mener det hadde vært helt på trynet om straffen hans ikke skulle gjelde for klubblaget. Såklart kjedelig for Liverpool, men se det fra en annen side; Hadde han fått lov å spille for Liverpool og bare fått straffen sin i VM kamper, hadde det virkelig vært en skikkelig straff for han? Det handler også om å sende ett signal til resten av verden om at slike ting har ikke noe på en fotballbane å gjøre. Han bør derfor ikke få spille noe fotball over en periode, slik at dette er noe folk merker seg. Hadde han startet i årets første PL kamp, hadde denne episoden omtrent vært glemt. Straffen er akkurat slik den burde være, etter min mening. Enig. At straffen rammer Liverpool er irriterende, ikke urettferdig. Viktig å skille. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Regner med at han var suspendert for Uruguay også de to (!) forrige gangene han har suspendert for klubben. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Blir jo litt som at en forelder må i fengsel, ungen må lide. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Thats the thug life right there Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Enig. At straffen rammer Liverpool er irriterende, ikke urettferdig. Viktig å skille. Vil heller omformulere til: At Suarez vert straffa er rettferdig. Grad av straff mot Suarez og Liverpool er ei kraftig overdriving, avretting av bakar for smed i forhold til Liverpool, og krenking av individet Suarez ved å nekte han naturleg utfalding. Maradona si samanlikning med Guantanamo er ikkje langt frå sanninga. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg vil nok si at Suarez har et bedre liv enn folk flest, også de som sitter inne i Guantanamo. Uansett, man kan synes at straffen er for streng til et bitt å være, men biting hører ikke til på en fotballbane og når dette var tredje gangen så gjorde det bare alt verre. Suarez straffes, han kan ikke gå fri fordi Liverpool er så avhengige av ham. Han bet rett før han dro til Liverpool og han gjorde det i en Liverpool-kamp. Kanskje klubben burde ha gjort noe annet enn å støtte ham for å unngå å få nye repriser av alt det usportslige han har gjort? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Regner med at han var suspendert for Uruguay også de to (!) forrige gangene han har suspendert for klubben. Så var det dette med å skille på ting. FIFA kunne gått inn å straffet Suarez etter bittet i Ajax-drakta og i Liverpool-drakta, men det var de nasjonale forbundene som straffet Suarez. Nå er det FIFA som arrangerer, og FIFA som straffer - da er det opp til FIFA om de ønsker å statuere ett eksempel, da det tross alt setter sporten i ett dårlig lys. Eller utestenge han i en del 'uviktige' landskamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå