Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det er dette han vil? Nå blir han jo så billig og har skapt såpass med skandale at Liverpool egentlig bare er nødt til å la han gå om noen byr på han. Jeg ser for meg at Real Madrid ikke bryr seg stort om det frynsete ryktet til Suarez, de har jo haugevis med slike spillere i klubben allerede så. :p

Uansett, teit å straffe han på klubblaget, for han oppførte seg jo forrige sesong, så det holdt. Men det er mulig at han har blitt avhengig av denne sportspsykologen som Liverpool har ansatt?

Lenke til kommentar

£50M + Sanchez ville vært århundrets dårligste deal.

Nei. Fellaini for £27mill er en milevis dårligre deal!

Jeg tror at Sanchez kan gjøre det skikkelig bra i en klubb som Liverpool med slik spillestil vi har sett i den siste tiden. Han er en spiller jeg meeget gjerne vil ha til United

• Liker 2
Lenke til kommentar

Utrolig spennende hva som skjer med Suarez fremover. Liverpool skal visstnok gå til rettslige skritt mot FIFA. De virker jo å ha noen gode argumenter.

Hva da? At FIFA ikke kan bestemme over noe som er en nasjonal turnering?

FA er medlem av FIFA, FIFA er det øverste organet når det kommer til fotball. Derfor kan FIFA, om de føler for det, ta avgjørelser som går ut over klubber også.

Det at det går utover Liverpool er jo trist. Men det hadde ikke gjort det om ikke Suarez hadde tatt ett jafs igjen. Jeg håper straffen holder seg eller blir strengere ved en anke, også kjører man på med Pepe neste gang - da begynner man å få ryddet pittelitt opp. Hvis dommere så begynner å ta overspilling, så er vi på god veg mot noe som er enda morsommere enn hva det allerede er!

Endret av Stoddart
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig spennende hva som skjer med Suarez fremover. Liverpool skal visstnok gå til rettslige skritt mot FIFA. De virker jo å ha noen gode argumenter.

FA er medlem av FIFA, FIFA er det øverste organet når det kommer til fotball. Derfor kan FIFA, om de føler for det, ta avgjørelser som går ut over klubber også.

Klubben blir straffet for noe som skjedde under en turnering i FIFA-regi. En turnering som klubben er blitt tvunget til å frigi Suarez for. De mener det er urimelig at noe som skjer i en slik turnering skal resultere i straff på klubbnivå.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Straffen var ikke så streng som jeg så for meg den skulle bli, egentlig. Likevel er det jævlig sårende at det skal gå utover Liverpool.

Jeg har gått i tenkeboksen og kommet frem til at jeg fortsatt elsker fyren som fotballspiller og vil fortsatt ha han i Liverpool. Ja, greit, det han driver med er helt på trynet og pinlig, men jeg tenker også tilbake på alt det han har gjort for Liverpool. Jeg syns det blir feil å vende han ryggen når jeg tenker på alt det. Herregud, det er ikke som om han gått til United eller har ødelagt en annen spillers karrière. ''You'll never walk alone'' synges det fra bunnen av våres hjerter, og det bør vi vise at vi står for, både i tykt og tynt. At Liverpool har tenkt å gå rettslige skritt mot FIFA, tyder bare på at de vil beholde han, og det er jeg veldig glad for, for uten Suarez kommer Liverpool til å slite, tror jeg da. Klubben trenger han mye, mye mer enn de £50M + Sanchez. Blir selvsagt sykt stoka om Sanchez også kommer til Liverpool. Men let ut just face it - Suarez sine ferdigheter er umenneskelige, det finnes ingen i verden som kan måle seg med hva han får til utpå en fotballbane. Hvem er det som kan spille ikke 100% fit og allikevel score to mål?

Hadde ikke tenkt å skrive et cheezy-suarezfanboy-innlegg, men fuck it, jeg har fått masse øl i kveld og blir emosionall. Nå er det sengs, like før jeg sovner oppå tastaturettttttttttttttt..................

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det at det går utover Liverpool er jo trist. Men det hadde ikke gjort det om ikke Suarez hadde tatt ett jafs igjen. Jeg håper straffen holder seg eller blir strengere ved en anke, også kjører man på med Pepe neste gang - da begynner man å få ryddet pittelitt opp. Hvis dommere så begynner å ta overspilling, så er vi på god veg mot noe som er enda morsommere enn hva det allerede er!

Bra innlegg. Jeg synes faktisk hele bitingen er ganske artig. Og bare bra for Liverool, for jeg tviler på at Suarez reiser noen plass i sommer.
Lenke til kommentar

Ja takk til £50M + Sanchez. Var noe rykter om at Barca kunne komme til å prøve seg med litt mindre penger + Sanchez + Pedro også. Noen som har noe trua på det?

nei carrol og downing for £55M var tidenes dårligste dealer, heldigvis ser det ut til liverpool har sluttet med det galskapet for øyeblikket :)

Lenke til kommentar

Klubben blir straffet for noe som skjedde under en turnering i FIFA-regi. En turnering som klubben er blitt tvunget til å frigi Suarez for. De mener det er urimelig at noe som skjer i en slik turnering skal resultere i straff på klubbnivå.

Kan ikke bare Liverpool gi faen i å betale lønn? Da koster han i alle fall ikke klubben noe.

Er det ikke Liverpool som eier Suarez forresten? Han tvinges vel ikke til å delta i VM - da å spille på landslaget er frivillig.

Synes uansett det er greit at spillere som er så ufyselige får straffer også. FIFA må vel statuere et eksempel og så lenge FA, UEFA osv. er en del av FIFA så er det på sin plass at han også utestenges fra all fotball.

Det er forresten Suarez som er den store stygge ulven her, ikke FIFA

Lenke til kommentar

Suarez velger selv om han vil spille for landslaget, klubben kan ikke nekte han å gjøre det. Problemet er jo ikke at han blir straffet, det er på sin plass, problemet er at den i så stor grad går ut over Liverpool. Utestengelsen fra klubbfotball vil garantert redusere markedsverdien betraktelig, Liverpool får da indirekte en bot på flere millioner pund, mens Suarez vel fikk en bot på 70.000 pund.

En mer fornuftig straff ville, etter min mening, være å gi han en langt større bot. Med en ukelønn på £200.000 kunne han helt sikkert betalt en god del. I tillegg kunne han fått langt flere kamper utestengelse fra landslaget til Uruguay. Nå har FIFA i minst like stor grad straffet Liverpool som Suarez, og det var som nevnt i et arrangement Liverpool ikke har noen kontroll over.

Lenke til kommentar

Ja takk til £50M + Sanchez. Var noe rykter om at Barca kunne komme til å prøve seg med litt mindre penger + Sanchez + Pedro også. Noen som har noe trua på det?

nei carrol og downing for £55M var tidenes dårligste dealer, heldigvis ser det ut til liverpool har sluttet med det galskapet for øyeblikket :)

Hvordan kan du sammenligne Carroll og Downing med Sanchez og Pedro? Er jo vanvittig klasseforskjell på de.

Lenke til kommentar

Jeg vil nå påstå at Torres til 50 millioner er en dårligere deal.

Begge de to fikk vi litt penger igjen for, selv om det var mye tapt.

Lenke til kommentar

Jeg mener det hadde vært helt på trynet om straffen hans ikke skulle gjelde for klubblaget.

Såklart kjedelig for Liverpool, men se det fra en annen side; Hadde han fått lov å spille for Liverpool og bare fått straffen sin i VM kamper, hadde det virkelig vært en skikkelig straff for han?

Det handler også om å sende ett signal til resten av verden om at slike ting har ikke noe på en fotballbane å gjøre. Han bør derfor ikke få spille noe fotball over en periode, slik at dette er noe folk merker seg. Hadde han startet i årets første PL kamp, hadde denne episoden omtrent vært glemt.

Straffen er akkurat slik den burde være, etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...