knipsolini Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hadde egentlig vært litt rått om Liverpool hadde gitt han sparken. Og takket nei til flere titalls millioner pund? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Nei, for å sette et standpunkt. Men så klart kommer ikke det til å skje, selv om jeg tviler på at han selges for like dyrt som det ble antydet før i uka. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 OliverKayTimesFIFA clarification on Suarez. He WOULD be able to transfer during his ban Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Nå har nok prisen han sunket litt tenker jeg. Hvis Liverpool beholder han håper jeg de sender han på terapi. For det trenger han virkelig! Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Surt at surret til Suarez skal gå så jævlig ut over Liverpool. Den boten FIFA skal ha... Gi penga til Liverpool som kompensasjon. Jeg håper Barcelona fortsatt er villig til å betale sin "hånlig lave" sum for Suarez. Situasjonen er negativ for Liverpool, men også delvis positiv. Vi mistar Suarez i 9 PL-kampar, dette er ingen undergang. Suarez kan no restituere seg fullstendig frå meniskskaden, og fokusere på nødvendig psykisk helsehjelp. Vi slepp fleire transferspekulasjonar frå Spania (gitt at forbodet også gjeld overgong), og Rodgers får ro til å planlegge neste sesong. Tek det for gitt at Suarez vil få kraftig redusert løn av klubben i tida han er ute. I det lange løp vil Liverpool kome styrka ut av dette. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Vil selge han, men ikke for enhver pris. Da er han verd mer i poeng på klubblaget. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Har ikke Liverpool hjulpet han via han der sportspsykologen gjennom hele fjorårssesongen da? Tviler på at han kommer til å forandre seg. Jeg tror denne ufattelig latterlige oppførselen er noe av pakken med Suarez. Det er på en måte dette som er grunnen til at han er så god. Han gjør alt for å vinne, men det fører tydeligvis med seg noen litt spesielle uvaner. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Vi tapte vel ingen kamper forrige sesong han var suspendert og hadde vel noe som 17-3 i målforskjell, så skal kikk klage så mye Lenke til kommentar
toreae Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Bare ikke Sturrige får primadonnafakter når han går fra å være #2 til #1. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 "Når det er sagt, forstår eg ikkje kvifor så mange supportarar vender Suarez ryggen når han treng støtte som mest. " Herregud, spar meg. Suarez har faen meg brakt så mye skam og pinligheter over klubben siden han kom at på et punkt må det være nok. Jeg tar gledelig en sesong med sportslig nedgang så lenge Suarez stikker (og vi får inn erstatning/penger). Jeg vet ikke med dere andre, men jeg har i hvert fall vært jævlig flau over Suarez i lang tid, og det føles helt jævlig og ikke kunne nyte kampene/suksessen 100% så lenge han er her. (gud så vanskelig det er å skrive på mobil...) 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Bra vi kjøpte Lambert såpass tidlig. Alt jeg sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 "Liverpool Football Club will wait until we have seen and had time to review the FIFA Disciplinary Committee report before making any further comment." -Ian Ayre, chief executive officer, Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Greit med utestengelse fra internasjonal fotball, men å straffe klubblaget for noe han gjorde på landslaget er ganske overkill. Regner med at det blir en anke, og at straffen blir kraftig redusert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kampene Suarez pdd mister i Liverpooldrakt. 16 August 2014: Southampton (H)23 August 2014: Manchester City (B) 30 August 2014: Tottenham (B) 13 September 2014: Aston Villa (H) 16-17 September 2014: Champions League-kamp 20 September 2014: West Ham (B) 23-24 September 2014: Capital One Cup 3.runde 27 September 2014: Everton (H) 30 September – 1 Oktober 2014: Champions League-kamp 4 Oktober 2014: West Bromwich Albion (H) 18 Oktober 2014: QPR (B) 21-22 Oktober 2014: Champions League-kamp 25 Oktober 2014: Hull (H) 27-28 Oktober 2014: Capital One Cup 4.runde Kommer Liverpool seg forbi de to første bortekampene med godt resultat så blir ikke PL så ''ødelagt''. Om han fremdeles er å finnes i rød-skjorta da. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 "Når det er sagt, forstår eg ikkje kvifor så mange supportarar vender Suarez ryggen når han treng støtte som mest. " Herregud, spar meg. Suarez har faen meg brakt så mye skam og pinligheter over klubben siden han kom at på et punkt må det være nok. Jeg tar gledelig en sesong med sportslig nedgang så lenge Suarez stikker (og vi får inn erstatning/penger). Jeg vet ikke med dere andre, men jeg har i hvert fall vært jævlig flau over Suarez i lang tid, og det føles helt jævlig og ikke kunne nyte kampene/suksessen 100% så lenge han er her. (gud så vanskelig det er å skrive på mobil...) +1 fra meg. Suarez med over 30 mål i en sesong blir vanskelig å erstatte på kort sikt, men tar gjerne litt nedgang sportslig. Suarez er ikke bra for klubben. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hva er poenget med 9 kamper og 4 mnd utestengelse egentlig? Eller er det den som kommer først? Hvis det er 9 kamper er det jo ikke så ille. Går jo minst 1 nå i VM. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Det er vel 4mnd fra all fotball, med 9 kamper på landslaget uavhengig av tid. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Begynner å fundere på om jeg synes at Suarez er mer trøbbel enn han er verdt det. Hadde vi tatt tittelen om han ikke hadde vært utestengt i de fem første kampene? £50 mill + Alexis fra Barca er fristende, om noe sånt skulle komme på bordet. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ja takk til £50M + Sanchez. Var noe rykter om at Barca kunne komme til å prøve seg med litt mindre penger + Sanchez + Pedro også. Noen som har noe trua på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå