Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Surt at surret til Suarez skal gå så jævlig ut over Liverpool. Den boten FIFA skal ha... Gi penga til Liverpool som kompensasjon.

Jeg håper Barcelona fortsatt er villig til å betale sin "hånlig lave" sum for Suarez.

Situasjonen er negativ for Liverpool, men også delvis positiv. Vi mistar Suarez i 9 PL-kampar, dette er ingen undergang. Suarez kan no restituere seg fullstendig frå meniskskaden, og fokusere på nødvendig psykisk helsehjelp. Vi slepp fleire transferspekulasjonar frå Spania (gitt at forbodet også gjeld overgong), og Rodgers får ro til å planlegge neste sesong. Tek det for gitt at Suarez vil få kraftig redusert løn av klubben i tida han er ute. I det lange løp vil Liverpool kome styrka ut av dette.

Lenke til kommentar

Har ikke Liverpool hjulpet han via han der sportspsykologen gjennom hele fjorårssesongen da? Tviler på at han kommer til å forandre seg. Jeg tror denne ufattelig latterlige oppførselen er noe av pakken med Suarez. Det er på en måte dette som er grunnen til at han er så god. Han gjør alt for å vinne, men det fører tydeligvis med seg noen litt spesielle uvaner. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Når det er sagt, forstår eg ikkje kvifor så mange supportarar vender Suarez ryggen når han treng støtte som mest. "

Herregud, spar meg. Suarez har faen meg brakt så mye skam og pinligheter over klubben siden han kom at på et punkt må det være nok. Jeg tar gledelig en sesong med sportslig nedgang så lenge Suarez stikker (og vi får inn erstatning/penger). Jeg vet ikke med dere andre, men jeg har i hvert fall vært jævlig flau over Suarez i lang tid, og det føles helt jævlig og ikke kunne nyte kampene/suksessen 100% så lenge han er her.

(gud så vanskelig det er å skrive på mobil...)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
"Liverpool Football Club will wait until we have seen and had time to review the FIFA Disciplinary Committee report before making any further comment." -Ian Ayre, chief executive officer,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kampene Suarez pdd mister i Liverpooldrakt.

16 August 2014: Southampton (H)

23 August 2014: Manchester City (B)

30 August 2014: Tottenham (B)

13 September 2014: Aston Villa (H)

16-17 September 2014: Champions League-kamp

20 September 2014: West Ham (B)

23-24 September 2014: Capital One Cup 3.runde

27 September 2014: Everton (H)

30 September – 1 Oktober 2014: Champions League-kamp

4 Oktober 2014: West Bromwich Albion (H)

18 Oktober 2014: QPR (B)

21-22 Oktober 2014: Champions League-kamp

25 Oktober 2014: Hull (H)

27-28 Oktober 2014: Capital One Cup 4.runde

Kommer Liverpool seg forbi de to første bortekampene med godt resultat så blir ikke PL så ''ødelagt''.
Om han fremdeles er å finnes i rød-skjorta da.

Lenke til kommentar

"Når det er sagt, forstår eg ikkje kvifor så mange supportarar vender Suarez ryggen når han treng støtte som mest. "

Herregud, spar meg. Suarez har faen meg brakt så mye skam og pinligheter over klubben siden han kom at på et punkt må det være nok. Jeg tar gledelig en sesong med sportslig nedgang så lenge Suarez stikker (og vi får inn erstatning/penger). Jeg vet ikke med dere andre, men jeg har i hvert fall vært jævlig flau over Suarez i lang tid, og det føles helt jævlig og ikke kunne nyte kampene/suksessen 100% så lenge han er her.

(gud så vanskelig det er å skrive på mobil...)

+1 fra meg. Suarez med over 30 mål i en sesong blir vanskelig å erstatte på kort sikt, men tar gjerne litt nedgang sportslig. Suarez er ikke bra for klubben.

Lenke til kommentar

Begynner å fundere på om jeg synes at Suarez er mer trøbbel enn han er verdt det. Hadde vi tatt tittelen om han ikke hadde vært utestengt i de fem første kampene?

£50 mill + Alexis fra Barca er fristende, om noe sånt skulle komme på bordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...