OhEasy Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Kan ikke fatte og begripe at en spiller i hans situasjon går og gjør noe sånt i VM. Noe er ikke riktig med den mannen. Synd for Liverpool. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Som jeg har sagt flere ganger, jeg er sikker på det er bevisst. Vi nekter å selge, han skaper seg. Nekter fortsatt, han biter . Voila, solgt Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Som jeg har sagt flere ganger, jeg er sikker på det er bevisst. Vi nekter å selge, han skaper seg. Nekter fortsatt, han biter . Voila, solgt Problemet med denne logikken er jo at Suarez ikkje tener noko på dette. For det første risikerer han å miste sjansen til å vinne vm med Uruguay. For det andre risikerer han å miste interessa frå Spania (dersom dette skulle stemme). Kvifor trur du Suarez synte teikn til umiddelbar anger dersom han kaldblodig svikta fedrelandet slik du påstår? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Eg er derimot fullstendig overbevis om at han ikke har kontroll på disse tingene. 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Faen ass, Suarez. Nå som jeg endelig trodde han hadde lagt fra seg dette tullet. Kan han utestenges fra klubbfotball pga dette? Det vil jo gjøre at interessen stilner litt, kanskje. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Faen ass, Suarez. Nå som jeg endelig trodde han hadde lagt fra seg dette tullet. Kan han utestenges fra klubbfotball pga dette? Det vil jo gjøre at interessen stilner litt, kanskje. Kan bli utestengt fra all fotball, men tviler på at FIFA går såpass langt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hvis det skjer, så driter han jo seg bare ut (om bitingen var for å tvinge frem et salg) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg tenkte noe av det samme som AllFather ettersom han må være ganske skadet for å gjøre du samme en tredje gang, spesielt etter hvor mye fokus det fikk etter forrige gang, men igjen,er nok ikke fristende for andre klubber. Kanskje instruksjoner fra Rodgers? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Blir ratt en ny sesong på Anfield på han nå ja. Er vel i spill rundt oktober og ender opp som toppscorer. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Tydeligvis kan Ikkje Suarez gå for lenge uten psykologen sin Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Opptil 2 års utestengelse for Suarez, og dette inkluderer alle turneringen, inkludert ligaen. http://liverpool.no/Nyheter/Maksstraff-for-biting-2-r.aspx Ser for meg at vi må greie oss med han halve sesongen . Var visst en maks antall kamper: «Suspensjonen blir ilagt i kamper, dager eller måneder. Hvis ikke annet er spesifisert, kan straffen ikke overstige 24 kamper eller 24 måneder.» http://www.dagbladet.no/2014/06/24/sport/fotball/fotball-vm/brasil2014/34017633/ Endret 24. juni 2014 av Rescue me Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 https://www.youtube.com/watch?v=ThNgeMqXdeQ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hadde vært fantastisk om han ble utestengt fra all fotball i 2 år. Det betyr at Liverpool ikke får penger for et salg og like mye midler til å forsterke. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Hadde vært fantastisk om han ble utestengt fra all fotball i 2 år. Det betyr at Liverpool ikke får penger for et salg og like mye midler til å forsterke.Du synes 2 år er rettferdig? 2 år skjer forsåvidt ikke da det var begrenset til 2 år eller 24 kamper. Men det kan bli strengere. Tipper 10 - 15 kamper. Endret 24. juni 2014 av Rescue me Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Tja, for min del kan han få 2 år. Han burde i alle fall straffes hardt. Synes egentlig fifa kan bruke Suarez som et eksempel 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Tja, for min del kan han få 2 år. Han burde i alle fall straffes hardt. Synes egentlig fifa kan bruke Suarez som et eksempelDet som taler jævlig i mot Suarez er at han har gjort det samme før. Ellers vil jeg ikke si det er så veldig alvorlig, om man sammenligner med andre hendelser som stygge taklinger, albuer, slag, stemplinger osv. Men en ting må jo sies, å bite er litt weird. Endret 24. juni 2014 av Rescue me Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Personlig tror jeg Suarez blir i Liverpool. Det trodde jeg også før dette. Prinsippielt er jeg i mot at spillere skal straffes i klubbfotball for noe som skjer på landslaget og motsatt. Ikke pga. spillerne, men for klubbene. Dog, så har jeg ikke noe i mot om Suarez blir straffet på klubblaget også.. Får håpe han får en karantene av slaget, ut resten av VM og alle VM-kvalikkamper + VM i 2018. Så får Liverpool velge om de vil straffe spilleren videre selv. Suarez har dratt ned klubbens omdømme i flere år nå, der spesielt rasismesaken var skadelig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Hadde vært fantastisk om han ble utestengt fra all fotball i 2 år. Det betyr at Liverpool ikke får penger for et salg og like mye midler til å forsterke. Kommer fra en som heier på et lag tuftet på økonomisk doping ,og hvor spillere ruller rundt på gresset slik at motstander skal få rødt kort. Da burde Chelsea utestenges fra all fotball i to år. Dere henter forresten Costa, han er ikke et hakk bedre en Suarez, ofte verre. Nå som det er sagt, så håper han aldri mer får spille vm og at han blir solgt til kokoligaen i Spania. Endret 25. juni 2014 av AllFather 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå