The Redmen Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Nå er det nok ikke mange som vil ha han heller.... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Som jeg sa i Suarez tråden; Vet du hva, jeg er glad for at han gjorde det. Nå ble han ratt veldig uaktuell for klubber som snuser på å kjøpe han. Med unntak av Real Madrid selvsagt, de har nok av slike spillere fra før så der passer han jo inn. Jeg bryr meg heller ikke så lenge han oppfører seg når han spiller for Liverpool. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Dermed sank han betraktelig i pris.. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Han gikk mot Chiellini før han beit/nikket han. Vil se bildene igjen, helst forfra før jeg dømmer. Leste på liverpool.no at ryktene sier 80 millioner pund for han. Sier selg jeg, kjøp midtstopper, bekk, ving og en skikkelig god spiss. Cavani er jo et godt alternativ. Prisen kommer til å synke betraktelig. Kan jo lure på om det er noen interessenter igjen etter dette. Og nei, Cavani er et forferdelig alternativ. Treg, gammel og oppskrytt. Like gammel som Suarez, jobber MER enn Suarez og treg er han ikke. Lurer på om du har sett Cavani spille i det hele tatt. Han var stjerna i Napoli og da presterte han til de grader, ligger bak skyggen til Zlatan i PSG, men har spilt ok til bra i de kampene han har spilt. Jeg står på mitt, en god erstatning. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Dette er jo perfekt . Er vel en grunn til at han ikke ble solgt sist sommer, på grunn av bitingen, så får man bare håpe det samme skjer denne sommeren . Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Dermed sank han betraktelig i pris.. Nope. De var villige til å betale dyre summer for Suarez etter alt bråket i fjor med rasisme og biting. En supersesong senere i ligaen og et tåpelig bitt i VM forandrer ikke stort og gjør han ihvertfall ikke mindre verdt enn i fjor. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Nå sa en kompis at man kunne se en annen vinkel en den jeg linket til og at ham dermed beit som jeg først trodde han gjorde. Da er jeg tilbake til å tro at han faktisk gjorde det bevisst for å bli solgt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Gud bedre meg for en pikk. På tide å kvitte seg med den ekleste spilleren gjennom tidene. ÆSJJJJ 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Han gikk mot Chiellini før han beit/nikket han. Vil se bildene igjen, helst forfra før jeg dømmer. Leste på liverpool.no at ryktene sier 80 millioner pund for han. Sier selg jeg, kjøp midtstopper, bekk, ving og en skikkelig god spiss. Cavani er jo et godt alternativ. Prisen kommer til å synke betraktelig. Kan jo lure på om det er noen interessenter igjen etter dette. Og nei, Cavani er et forferdelig alternativ. Treg, gammel og oppskrytt. Real Madrid bryr seg ikke spesielt om sånt. Blir nok dit han ender. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, makan til idiotisk oppførsel. Selg til høystbydende. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Det er klart, Suarez har ført oss opp til Champions League igjen 1-2 sesonger før antatt, så da er det bare å kvitte seg med han. På tilbud. Førstemann over £40mill. Lambert, Sturridge, Borini og Yesil holder. Vi trenger bare å lukke igjen bak der. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Han bet definitivt. Man kan se tydelige bitermerker på skulderen til Chielini på bilder. Lenke til kommentar
sector Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Tv2 viste tvbilder der de forstørrer området rundt hodet til Suarez og skuldera til chellini. Viser tydelig at Suarez biter. Stut! 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Han bet definitivt. Man kan se tydelige bitermerker på skulderen til Chielini på bilder. Ser sånn ut ja, tragisk. Ikke det at nedskalling ikke er tragisk det også som jeg trodde etter å ha sett reprisen i vinkelen jeg fikk , men kan ikke skjønne den mannen. Jegerøl tror ikke noen er så idiotisk, så tror heller han er kynisk. Han vil bli solgt, har sikkert fått et tilbud på seg og vi har sagt nei. På denne måten tvinger han frem et salg. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Det beste Liverpool kan gjere er å igjen tilgi Suarez. Forhåpentlegvis er dette det beste som kunne ha skjedd, og føre til at interessen frå Barcelona/Real Madrid vil forsvinne, og kjærleiken til Liverpool verte endå sterkare. Det er ikkje tilfeldig at det er nettopp mot Chelsea og Italia desse biteepisodene har skjedd. Når ein ligg bak ein saktekøyrande buss på motorvegen, vil før eller seinare nokon miste hovudet og prøve seg på ei risikabel forbikøyring. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Lol. Du er faen meg rå. Skulle ønske jeg hadde deg som sjef. Endret 24. juni 2014 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Eg må helt ærlig innrømme at eg syns litt synd på dere nå. Han var en av de aller aller beste i verden forrige sesong. Han oppførte seg bedre enn man hadde trodd og var på vei til å gjøre det stort. Så gjør han dette. IGJEN??? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Er han blitt dårligere nå enn han var for ett par måneder siden pga. episoden idag? Bare nysgjerrig. Fotballspilleren Suarez er jo fantastisk. Personen, not so much. Iallefall ikke etter disse episodene. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Har vel noe med at det å vinne er gøy. Det er å vinne med spillere som ikke spiser usunt er enda morsommere! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Eg må helt ærlig innrømme at eg syns litt synd på dere nå. Han var en av de aller aller beste i verden forrige sesong. Han oppførte seg bedre enn man hadde trodd og var på vei til å gjøre det stort. Så gjør han dette. IGJEN??? 99% sikker på at vi fikk et bud på han før forrige kamp som vi sa nei til. Han ble sur og klaget på engelsk media. Han fikk ikke ønsket respons fra Liverpool, og gjorde dette noen dager etterpå. Er så godt som overbevist om at han gjorde dette med vilje for å tvinge igjennom salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå