Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leder serien med 10-12 poeng på den tiden, så det gjør ikke noe om Mourinho parkerer alle bussene sine :)

Er dette noe du faktisk tror på selv?

Kan vel faktisk hende at jeg tok i litt ja. Tror nok ett av kjøpelagene tar det neste år også, desverre.

Edit: Kanskje en skulle invitert med seg kjerringa på en romantisk tur til København rundt 16. juli? http://www.liverpool.no/Nyheter/Treningskamp-mot-Brndby.aspx

Endret av Leaf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For de som var i tvil på om Suarez skal forlate oss denne sommeren, det skal han.

Etter å smatter på ny spiller, så kan jeg ikke tolke det på annen måte en at han vil vekk og vil tvinge Liverpool til å selge (billig).

Jeg er ganske sikker på at det var 100% bevist gjort

Lenke til kommentar

Han gikk mot Chiellini før han beit/nikket han. Vil se bildene igjen, helst forfra før jeg dømmer. Leste på liverpool.no at ryktene sier 80 millioner pund for han. Sier selg jeg, kjøp midtstopper, bekk, ving og en skikkelig god spiss. Cavani er jo et godt alternativ.

Lenke til kommentar

For de som var i tvil på om Suarez skal forlate oss denne sommeren, det skal han.

Etter å smatter på ny spiller, så kan jeg ikke tolke det på annen måte en at han vil vekk og vil tvinge Liverpool til å selge (billig).

Jeg er ganske sikker på at det var 100% bevist gjort

Tviler sterkt på at han ville risikert videre spill i VM egentlig. Bitingen kan jo bety at Barcelona f.eks mister interessen nå. Tror mer det bare er Suarez som er idiot.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har forsvart Suarez i flere år, og gledet meg over det meste han har gjort på fotballbaner.

Men hvis det stemmer at han satte tennene i motspiller nå igjen, så tror til og meg jeg at han bør bort fra Liverpool. Makan til idiot!

Det er noen i LFC som får sette seg ned og ordne mest mulig penger for han, og sørge for å få inn en av meget høy klasse, ikke bare stallfyll, eller en som blir værende på sykestua.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det Suarez gjør på landslaget har jeg alltid funnet uinteressant, men akkurat dette var leit. Rene Michael Jackson-fakter på'n.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Han gikk mot Chiellini før han beit/nikket han. Vil se bildene igjen, helst forfra før jeg dømmer. Leste på liverpool.no at ryktene sier 80 millioner pund for han. Sier selg jeg, kjøp midtstopper, bekk, ving og en skikkelig god spiss. Cavani er jo et godt alternativ.

Prisen kommer til å synke betraktelig. Kan jo lure på om det er noen interessenter igjen etter dette. Og nei, Cavani er et forferdelig alternativ. Treg, gammel og oppskrytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...