knipsolini Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det må jo sies at overgangene til/under BR ikke har vært de mest vellykkede, så jeg tar det ikke for gitt at Can skal lykkes. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det sviver masse rykter i dag også om en Shaqiri-overgang. Virker mer og mer sannsynlig for at han kommer til Anfield. Håper i alle fall det. Har veldig trua på Can. Lambert stiller jeg meg en smule skeptisk til. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Leder serien med 10-12 poeng på den tiden, så det gjør ikke noe om Mourinho parkerer alle bussene sine Er dette noe du faktisk tror på selv? Kan vel faktisk hende at jeg tok i litt ja. Tror nok ett av kjøpelagene tar det neste år også, desverre. Edit: Kanskje en skulle invitert med seg kjerringa på en romantisk tur til København rundt 16. juli? http://www.liverpool.no/Nyheter/Treningskamp-mot-Brndby.aspx Endret 19. juni 2014 av Leaf 2 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg tror Suarez begynner å komme i form igjen.. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 https://twitter.com/mostarlfc/status/479945990112165888 Ha ha ha Nutmeg a mermaid 3 Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Hva skjer egentlig med Reina? Barca er vel ikke interessert etter at de hentet Ter Stegen og Napoli har ikke råd ifølge Rafa. Blir han i Liverpool og kjemper med Mignolet? Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 https://twitter.com/mostarlfc/status/479945990112165888 Ha ha ha Nutmeg a mermaid Sier du at han ikke kan det? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Hva skjer egentlig med Reina? Barca er vel ikke interessert etter at de hentet Ter Stegen og Napoli har ikke råd ifølge Rafa. Blir han i Liverpool og kjemper med Mignolet? Blir 3. keeper etter Mignolet og Valdes... Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 hvis Chelsea endelig gir Courtois eller hva han heter en sjanse, så vil jeg tro Reina tar over i Atletico. håper bare han finner en klubb hvor vi ikke må fortsette å betale lønnen hans slik vi har gjort med Aquilani. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 For de som var i tvil på om Suarez skal forlate oss denne sommeren, det skal han. Etter å smatter på ny spiller, så kan jeg ikke tolke det på annen måte en at han vil vekk og vil tvinge Liverpool til å selge (billig). Jeg er ganske sikker på at det var 100% bevist gjort Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Han gikk mot Chiellini før han beit/nikket han. Vil se bildene igjen, helst forfra før jeg dømmer. Leste på liverpool.no at ryktene sier 80 millioner pund for han. Sier selg jeg, kjøp midtstopper, bekk, ving og en skikkelig god spiss. Cavani er jo et godt alternativ. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 For de som var i tvil på om Suarez skal forlate oss denne sommeren, det skal han. Etter å smatter på ny spiller, så kan jeg ikke tolke det på annen måte en at han vil vekk og vil tvinge Liverpool til å selge (billig). Jeg er ganske sikker på at det var 100% bevist gjort Tviler sterkt på at han ville risikert videre spill i VM egentlig. Bitingen kan jo bety at Barcelona f.eks mister interessen nå. Tror mer det bare er Suarez som er idiot. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 https://twitter.com/mostarlfc/status/481492423449645056 Ser det igjen å det ser mer ut sol skalling, men er lavmål uansett. Selg, helst til Barcelona så vi får Sanchez Lenke til kommentar
sector Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Har forsvart Suarez i flere år, og gledet meg over det meste han har gjort på fotballbaner. Men hvis det stemmer at han satte tennene i motspiller nå igjen, så tror til og meg jeg at han bør bort fra Liverpool. Makan til idiot! Det er noen i LFC som får sette seg ned og ordne mest mulig penger for han, og sørge for å få inn en av meget høy klasse, ikke bare stallfyll, eller en som blir værende på sykestua. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Ser du videoen jeg postet så ser du han skallet han bak på skulderbladet, spiller snur seg dermed og gir han en fortjent albue. Uansett lavmål av Suarez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Det Suarez gjør på landslaget har jeg alltid funnet uinteressant, men akkurat dette var leit. Rene Michael Jackson-fakter på'n. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Han gikk mot Chiellini før han beit/nikket han. Vil se bildene igjen, helst forfra før jeg dømmer. Leste på liverpool.no at ryktene sier 80 millioner pund for han. Sier selg jeg, kjøp midtstopper, bekk, ving og en skikkelig god spiss. Cavani er jo et godt alternativ. Prisen kommer til å synke betraktelig. Kan jo lure på om det er noen interessenter igjen etter dette. Og nei, Cavani er et forferdelig alternativ. Treg, gammel og oppskrytt. Lenke til kommentar
sector Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Ja det er så lavmål som overhode mulig! Snakk om stut! Han skulle hatt på seg strømhalsbånd, og en på motstanderbenken skulle sittet med kontrollen på halsbåndet!!! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Trist! Tror dere han forsvinner? Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Der så jeg at han faktisk beit. Nå syntes jeg at han kan forlate Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå