Hugol Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Lovren kom vel med på årets lag sammen med Kompany i en stor kåring som jeg ikke husker navnet på. Sakho er nok bankers neste sesong, så spørs det om Agger eller Skrtel selges. Virker illegitimt. Var han ikke ut store deler av årets sesong? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det å satse på Sakho+en ny stopper som bankers neste år er å ta en stor risk. Er ikke blitt helt trygg på Sakho enda. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Tryggere på Sakho enn Skrtel ihvertfall. Men jeg mener at Sakho bør spille med Agger. Og da heller spare Agger og la Sakho spille med en ny stopper i enkelte kamper. Endret 12. juni 2014 av Cappo Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 5 fra Liverpool i 1. 11ern idag. Fett!! Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Fantastisk angrep av Sterling, Rooney og Sturridge! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Synes Sterling var artig å se på i dag. Helt sykt hvor kvikk og rask han er. Om et par år kommer han til å være helt latterlig. Men, midtbanen til England var ikke i nærheten av Italia sin. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Merket at både Henderson og Gerrard slet i varmen. Gerrard virker alltid hakket tyngre når han spiller for England av en eller annen grunn, men hadde ikke forundret meg om han fikk et par assists på frispark eller corner. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Sterling var super, Englands beste spiller, mange hestehode foran nestemann Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Sterling mot Italia. Gjorde noen feil mot slutten, men ellers veldig god. Artig å se på . Endret 15. juni 2014 av Rescue me Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Mye snakk angående Sunderland og Borini for tiden. Spilleren kommer nok til å koste mer enn Sunderland ønsker å betale og en evt handel er avhengig av om Liverpool ønsker å få Adam Johnson i retur istede for cash for Borini. Usikker hvem jeg vil ha med videre av Adam og Fabio, ønsket meg Adam en god stund, han har definivt kvaliteter Liverpool trenger og nå som Liverpool har hentet inn Lambert så blir det mye mindre plass for Borini.Mulig det er det beste om det blir swap. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg er veldig uinteressert i Adam J. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Enig med knipsy, jeg er også veldig uinteressert i å ha han i Liverpool. Passer ikke inn, og er ikke god nok. Syns ikke Borini er heller så mye bedre, men kan være greit å ha i backup. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 AJ er altfor glad i ball. Ikke en spiller som passer inn hos Liverpool. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Noe nytt rundt Shaqiri? Hadde vært synd om vi må vente med forhandlinger til VM er ferdig, og Shaqiri spiller et kanon-VM. Endret 15. juni 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Tviler på at det skjer noe ang. overganger mens VM pågår. Må event. være med spillere som har røket ut. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Noe nytt rundt Shaqiri? Hadde vært synd om vi må vente med forhandlinger til VM er ferdig, og Shaqiri spiller et kanon-VM. Ingen god start, i hvert fall. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Nei, han var liksom litt på etterskudd hele veien. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hadde ikke gjort noe om han gjorde et så dårlig VM at vi fikk han på billigsalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå