Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode stoppere? Vi har 2 stykker. En rutinert og ballsikker Daniel Agger og en talentfull Mamadou Sakho. :p

Fremtidens stopperpar er fort vekk det unge talentet Ilori og monsterstopperen Sakho.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

I Liverpool og blant supporterene har det i åresvis vært snakk om fremtiden, pga at laget ikke har vunnet noe særlig de siste årene.

Men nå tror eg tida er kommet for å snakke om tiden som er her NÅ!

Andreplass i serien og direkte kvalifisert til CL betyr at fremtiden er kommet, og den er NÅ. Få inn kvalitet på stopperplass, slik at en har backup hvis skader.

I tillegg er det og en del andre plasser på banen som og trenger dette, spesielt slik som vinger og backer.

Med det tette kampprogrammet som kommer utover høsten, trenger Liverpool en breiere stall enn de hadde forrige sesong, og hvis de skal ha mulighet til å vinne noe, må den breie stallen ha høy kvalitet både blant spillere og innbyttere.

Da nytter det ikke med folk som Borini, Aspas, Assaidi, Moses osv

Lenke til kommentar

Ikke bare tenke på fremtiden, men også her og nå?

Vel, selv om Ilori ikke hadde alt for lange lånoppholdet så syns jeg han virker god. Ja faktisk god nok til å spille "enklere" kamper.

Jeg mener, fyren temmet stjernene på Barcelona uten å blinke!

Sammen med Sakho så tror jeg de kunne gjort det bra.

Sakho med mye muskler, luftstyrke og tro det eller ei, godt pasningspill.

Ilori med fart, ballkontroll og posisjonering. Han bør etter min mening få spille for Liverpool denne sesongen.

Men det er klart, om en finner stjernestopper som kan komplimentere egenskapene til Sakho og som vil til Liverpool så må vi jo bare slå til.

Poenget er vel heller at slike stoppere ikke vokser på trær. Vi har for øyeblikket 2 i Liverpool ved rutinerte Agger og talentfulle Ilori.

Lenke til kommentar

Det som er merkelig er at sjefen sjøl ikke virker å ha troen på han. Det kan jo ha noe med at han ønsker et fast midtstopperpar, og da er det vanskelig å bruke Agger som har hyppige skadeavbrekk. For jeg har jo såpass tiltro til BR at han mest sannsynlig har rett, om han mener at Agger bør selges. Dessverre.

Lenke til kommentar

Er nok skadene som gjør at han eventuelt blir solgt ja. Problemet er at Skrtel, Sakho og Toure ikke er i nærheten av det samme nivået. Sakho kan nok bli god, men om Agger går burde vi ha inn to nye, gode midtstoppere.

Hva tror dere om Lovren?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett så mye av Lovren, men vil han styrke oss? Vi har flere nokså jevngode stoppere, i hvertfall om man anser Ilori som klar. Sakho, Skrtel, Agger, Illori og Lovren, samt Kolo som en dyr benksliter. Jeg håper vi enten kjøper en som definitivt hever oss, eller gambler på Agger, Sakho og Ilori, med Skrtel og Kolo som back up.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...