wampster Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Kommer det noen GODE midtstoppere snart? Ikke fått fulgt med i det siste på hva som skjer :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Oy, ro ned reka. Transfer markedet har ikke åpnet enda engang. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Overgangsvinduet åpnet vel etter siste runde? Endret 5. juni 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Edit: mente 01.07 :/ Endret 5. juni 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Edit: mente 01.07 :/ http://www.premierleague.com/en-gb/fans/faqs/when-does-transfer-window-open-close.html Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 01.07 vel?Engelske klubber kan handle med hverandre litt før, tror det er 9. juni ca. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Gode stoppere? Vi har 2 stykker. En rutinert og ballsikker Daniel Agger og en talentfull Mamadou Sakho. Fremtidens stopperpar er fort vekk det unge talentet Ilori og monsterstopperen Sakho. Endret 5. juni 2014 av Cappo Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 I Liverpool og blant supporterene har det i åresvis vært snakk om fremtiden, pga at laget ikke har vunnet noe særlig de siste årene. Men nå tror eg tida er kommet for å snakke om tiden som er her NÅ! Andreplass i serien og direkte kvalifisert til CL betyr at fremtiden er kommet, og den er NÅ. Få inn kvalitet på stopperplass, slik at en har backup hvis skader. I tillegg er det og en del andre plasser på banen som og trenger dette, spesielt slik som vinger og backer. Med det tette kampprogrammet som kommer utover høsten, trenger Liverpool en breiere stall enn de hadde forrige sesong, og hvis de skal ha mulighet til å vinne noe, må den breie stallen ha høy kvalitet både blant spillere og innbyttere. Da nytter det ikke med folk som Borini, Aspas, Assaidi, Moses osv Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Mener vi har gjort signeringen for både nåtiden og fremtiden. Mener også at vi trenger en midtstopper, som er mye mer kynisk enn de vi har nå. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det kommer nok flere spillere skal dere se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Satser på Moreno og Aurier. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ikke bare tenke på fremtiden, men også her og nå? Vel, selv om Ilori ikke hadde alt for lange lånoppholdet så syns jeg han virker god. Ja faktisk god nok til å spille "enklere" kamper. Jeg mener, fyren temmet stjernene på Barcelona uten å blinke! Sammen med Sakho så tror jeg de kunne gjort det bra. Sakho med mye muskler, luftstyrke og tro det eller ei, godt pasningspill. Ilori med fart, ballkontroll og posisjonering. Han bør etter min mening få spille for Liverpool denne sesongen. Men det er klart, om en finner stjernestopper som kan komplimentere egenskapene til Sakho og som vil til Liverpool så må vi jo bare slå til. Poenget er vel heller at slike stoppere ikke vokser på trær. Vi har for øyeblikket 2 i Liverpool ved rutinerte Agger og talentfulle Ilori. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg håper vi bytter ut Skrtel med en skikkelig trygg og solid klassestopper, men tror og frykter at vi bytter ut Agger med en middelmådighet. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Selger vi Agger har vi tapt. Uten tvil den beste stopperen i LFC pdd. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det som er merkelig er at sjefen sjøl ikke virker å ha troen på han. Det kan jo ha noe med at han ønsker et fast midtstopperpar, og da er det vanskelig å bruke Agger som har hyppige skadeavbrekk. For jeg har jo såpass tiltro til BR at han mest sannsynlig har rett, om han mener at Agger bør selges. Dessverre. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Er nok skadene som gjør at han eventuelt blir solgt ja. Problemet er at Skrtel, Sakho og Toure ikke er i nærheten av det samme nivået. Sakho kan nok bli god, men om Agger går burde vi ha inn to nye, gode midtstoppere. Hva tror dere om Lovren? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg har ikke sett så mye av Lovren, men vil han styrke oss? Vi har flere nokså jevngode stoppere, i hvertfall om man anser Ilori som klar. Sakho, Skrtel, Agger, Illori og Lovren, samt Kolo som en dyr benksliter. Jeg håper vi enten kjøper en som definitivt hever oss, eller gambler på Agger, Sakho og Ilori, med Skrtel og Kolo som back up. 1 Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Yesil og Can for Tyskland U17. https://www.youtube.com/watch?v=ISUzKq0qkQI Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Lovren kom vel med på årets lag sammen med Kompany i en stor kåring som jeg ikke husker navnet på. Sakho er nok bankers neste sesong, så spørs det om Agger eller Skrtel selges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå