indahla Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Dvs. gå fra en Premier League klubb hvor man er fast til en klubb som aldri har vunnet Premier LeagueMed den logikken er det bare tre klubber spillere kan gå til. Face it: ingen vil til Blackburn (Championship) eller ManU (7. plass) lengre. ..ikke har vunnet et trofe på mange årJa, to år er lang tid.. For all del, lykke til, men synes valget er både dumt og patetisk.Det må du gjerne synes, men les deg gjerne litt opp på Liverpools måte å tenke økonomi på. Han får neppe £100.000 i uka men går til klubben i sitt hjerte. Skulle ønske flere fulgte hans eksempel i dagen fotball. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Dvs. gå fra en Premier League klubb hvor man er fast til en klubb som aldri har vunnet Premier LeagueMed den logikken er det bare tre klubber spillere kan gå til. Face it: ingen vil til Blackburn (Championship) eller ManU (7. plass) lengre. Sikker på det? Man Utd er fortsatt et mye større navn enn Pool, selv om de har hatt en dårlig sesong. Og så har vi en Gaal manager. Vi får nå se Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Sikker på det? Man Utd er fortsatt et mye større navn enn Pool, selv om de har hatt en dårlig sesong. Og så har vi en Gaal manager. Vi får nå seDet kalles humor.. (men også en tilbakemelding på hvor korttenkt kommentaren til Bandidas var) Endret 3. juni 2014 av indahla Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Sikker på det? Man Utd er fortsatt et mye større navn enn Pool, selv om de har hatt en dårlig sesong. Og så har vi en Gaal manager. Vi får nå seDet kalles humor..(men også en tilbakemelding på hvor korttenkt kommentaren til Bandidas var) Ååja, men da beklager jeg... Skal vi le litt da? Hhahaahh 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) For et irriterende brukernavn Endret 3. juni 2014 av AllFather 6 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det var jeg som ville gjort det samme 100 av 100 ganger, og det du ikke fikk med deg var at jeg ville gjort det fordi det uten tvil ville betydd mer å være back-up spiller i Liverpool enn fast på et dårligere lag. Er ikke du United-supporter? Hadde det ikke vært litt kulere å spille for United enn Southampton? Jeg skjønner ikke hvorfor man er dum og patetisk om man ønsker å avslutte karrieren sin i sin favorittklubb. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Helt enig. Hadde gjort akkurat det samme. Men uansett hvilken klubb eg hadde signert for så hadde eg også lirt av meg at det var en drøm osv. Det er alltid lurt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Dvs. gå fra en Premier League klubb hvor man er fast til en klubb som aldri har vunnet Premier LeagueMed den logikken er det bare tre klubber spillere kan gå til. Face it: ingen vil til Blackburn (Championship) eller ManU (7. plass) lengre. Klassisk journalistisk triks, du kuttet ut delen der det sto "troféer", hvilket United faktisk gjorde i år. Det er uansett ikke poenget mitt (selv om United har vært så ræva atte hjælp), United har prestert på øverste nivå i nesten 20 år på rad, én sesong her og der er uinteressant. Jeg hadde overhodet ikke gjort det (meldt overgang til United som 8-fiolin (som hadde vært midt tilfelle, gitt at jeg kunne spilt førstelagsfotball i en annen PL-klubb). Dette er Lamberts første (evt. andre) "store" sesong, uavhengig av alder. Jeg er enig i at om han hadde herjet på toppnivå i 10-15 år og kunne endelig gå til klubben i sitt hjerte - jeg hadde skjønt ham. Han hadde på en måte bevist hva han kunne rent fotballmessig. Lambert, on the other hand, spilte (som alle vet) på liganivå tre for bare tre år siden og har først "vært god" for første gang for bare et par år siden. Nettopp av den grunn at han ikke har mange år på toppnivå igjen, ville det vært mer hensiktsmessig å banke inn mål for et antatt dårligere lag enn å spille tredjefiolin på et lag og muligens miste landslagsplass pga. for lite spilletid. Hvis folk mener at det er bedre å være tredjefiolin på et topp 6-lag, muligens miste landslagsplass pga. spilletid og gå NED i lønn for å ikke spille fast i PL når man "først har slått igjennom" er en god, sportslig vurdering, så får man bare være enige om å være uenig. Det er, i mine øyne, en riv ruskende gal vurdering, og tar jeg av meg alt som er av briller så ville jeg aldri gjort det, uavhengig av lag og situasjon. Men det er nå meg, jeg er mer opptatt av det sportslige enn tilhørigheten (gitt at det går negativt utover hverandre, hvilket er tilfelle her). 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Gratulerer med dagen til alle røde!! http://liverpool.no/Nyheter/LFC-122-r-i-dag.aspx Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Nå var det strengt tatt en veldedighetskamp United vant Men folk får gjøre hva de vil. Personlig hadde jeg tatt turen i ligaene han hadde, og hadde hatt mulighet for å spille mine siste år i favorittklubben min så hadde jeg det Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg synes det er merkelig at en fotballsupporter ikke klarer å sette seg inn i situasjonen til Lambert. Jeg hadde gledelig gitt bort hele formuen min for å få spille i Liverpool et par år. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja og tenk om han scorer et tosifret antall mål da og kanskje noen viktige noen også som gjør at Liverpool vinner pokaler. De som tror han IKKE kommer til å få spille kommer til å ta styggelig feil. Med alle de frontene Liverpool skal slåss på kommende sesong, så kommer det til å bli nok av kamper for Lambert til å spille. Det kan til og med være at Sturridge blir spart i enkelte kamper og Lambert får spille med Suarez. Hadde Southampton vært den store klubben for Lambert, så hadde han selvsagt ikke dratt. Men nå er det nå en gang ikke sånn.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Sturridge er jo stadig vekk skadet, og Suarez har bevist at han også kan bli skadet, så det et trolig at Lambert får mer enn kun de uviktige kampene. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Sturridge er jo stadig vekk skadet, og Suarez har bevist at han også kan bli skadet, så det et trolig at Lambert får mer enn kun de uviktige kampene. Ingen kamper er uviktige når en slåss om pokaler. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Har overhodet ingen problemer med å se at Lambert ønsker å spille for Liverpool. Det er klubben han elsker, og han har nok av muligheter til å få greit med spilletid i sesongen som kommer. En trenger mer enn to gode spisser når man spiller de formasjonene som Liverpool gjør. Aspas kan komme seg til helvete vekk, og da trenger vi en erstatter for han. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Midt oppi alt maset om at Suarez liksom er på vei til RM varmer det hjertet å se at han frir til Liverpool-supporterne. Forøvrig morsomt å se at Gerrard følger Ronaldo, Casillas, Pique, Lucas, Sturridge og flere andre, men ikke Suarez. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Luis16suarez er ikke Suarez da. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Haha, fuck. Var sikker på at det var han siden han har over 240k følgere. Stryk mitt forrige innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå