Leaf Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Fikk ikke med meg kampen. Noen som har link til målet/høydepunkter? Bra av Yossi. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Virker spennende denne Bruna, kanskje en mann for framtida. Men, "den nye Maradona/Messi/Ronaldhino etc" har vi vel hørt et par ganger før da.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Det blir spennende og følge Bruna ja. Får vi håpe at han virkelig blir en "ny Messi". Sorry Leaf, jeg søkte på youtube men fant ingen klipp. Kampen går uansett på Canal+ Sport1 nå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Virker spennende denne Bruna, kanskje en mann for framtida. Men, "den nye Maradona/Messi/Ronaldhino etc" har vi vel hørt et par ganger før da.. 9603112[/snapback] Ikke glem at Rooney skulle bli nye Pelè. Men vi får se, kanskje gutten virkelig blir noe stort, og føyer seg inn i rekken av storslagne talenter som Bojan Krkic, Cesc Fabergas, Nani og Ryan Babel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Fikk ikke med meg kampen. Noen som har link til målet/høydepunkter? Bra av Yossi. 9602591[/snapback] http://www.d1g.com/video/show/1423084 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 http://www.d1g.com/video/show/1423084 9604739[/snapback] :!: Kommentatoren var konge... Uansett, pent mål av Yossi, lurte jo samme forsvarer to ganger... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Har ikke kommentert denne kampen enda, men det var en fantastisk prestasjon av Benayoun som sikret oss seier. Nå har han scoret i to kamper på rad, og begge gangene stod han også for flotte prestasjoner før han sendte kula i nettet. Bortsett fra denne magien som førte til mål, var det ikke så mye å skryte av synes jeg. Vi er klart bedre enn Wigan og har mange flere målsjanser enn de. Wigan ble først farlige etter vi scoret. Men vi sliter fortsatt med å omsette sjansene i mål. Var lenge redd det skulle bli den tredje 0-0 kampen på rad i PL. Et topplag vinner som regel slike kamper; vi gjorde det i går, men ikke mot Birmingham og Portsmouth, så kan man jo tolke det slik man selv vil... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 mCH15c1SRHY :!: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) "Fy faaaan" edit: Trodde han nesten skulle ødelegge TVen der et øyeblikk Endret 30. september 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Hvorfor går han løs på veggen? Ta knekken på de der idiotene som ler i bakgrunnen! ^.^ Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Haha, den kampen var jeg på. The Kop var ikke særlig glade de heller den 3 mars. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Nå var det nok kona som satt og filma. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Poeng? Kona ler = skambank! (Før noen nå kommer og tror dette er seriøst: Nei, jeg er ikke tilhenger av konebanking eller fysisk vold generelt, faktisk helt tvert imot. [/forbehold]) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Skal innrømme at jeg var ganske gretten den dagen jeg også.. Har dere andre fått The Kopite eller? Hørte det var utsatt, men hørte også at noen fikk det, men jeg har ikke sett snurten av det.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Har ikke fått det, men jeg får det vel heller ikke før jeg har fornyet medlemskapet i og med at jeg fikk ny regning for et par dager siden. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Har fått det jeg, i alle fall meldte min søster om at det hadde kommet til min gamle adresse. Hadde ikke muligheten til å få sett forige kamp, uansett godt med en seier og Yossi som viser seg frem, selv om det ikke virker som at resten helt stemte. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har ikke fått det. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Fikk det nye liverpool bladet og kortet hær om dagen. Hva et stilig design på det nye da:P Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Fikk bladet denne uken. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Var meget fornøyd med Yossi Benayoun på Lørdagen. Var nesten en helt annen kamp når han kom innpå. Er sånne spillere liverpool trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå