Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool are close to signing Bayer Leverkusen midfielder Emre Can, according to reports in Germany.

 

Bild suggest a deal of around €12m has already been agreed between the two clubs with personal terms seen as a formality.

 

The 20-year-old has impressed this season and fits the mould of the type of upgrade Brendan Rodgers is wanting to make to his squad this summer.

 

But how much do you know about him?

 

Here's our comprehensive guide to the potentially newest Red.

 

 

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/liverpool-transfer-news-emre-can-3562245#ixzz326e6Pkxd

Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook

 

Spennende spiller, absolutt. Men ikke den posisjonen som skriker mest kanskje.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det må en god spiller til for å fylle Gerrard sin posisjon den dagen han gir seg. Men jeg ville tro at Can ønsker fast plass i start XI om han skal flytte på seg. Og akkurat nå ser jeg ikke at han skal danke ut Gerrard eller Henderson. Måtte kanskje vært på kant, da, i stedet for Cou, men Can liker vel mer å spille sentralt og defensivt.

Lenke til kommentar

 

Emre Can som venstreback? Why?

 

Så vidt jeg har forstått det har Can spilt som venstreback og indreløper i Leverkusen.

 

Glemte at Cissokho var kun på lån, dere har jo også Enrique fortsatt ute med skade?

 

Så Manu, Chelsea, og Pool jakter etter en ny VB, blir spennende å se hvem som ender opp med hvem.

Lenke til kommentar

Can er en super potet å ha i laget , så hvis han kommer så kan vi kvitte oss med Glenn og Lucas.

Pluss vi har en som kan ta over for Gerrard når han gir seg (hvis han selvsagt forsetter utviklingen sin).

 

Greit med en spiller som vi kan bruke mange plasser slik at det ikke er kjempekrise om vi ikke får byttet ut alt som må byttes ut samtidig :)

Lenke til kommentar

han har allerede bevist at han ikke klarer 31 mål i PL.

2007/08:

1 Portugal Cristiano Ronaldo Manchester United 31

2 Spain Fernando Torres Liverpool 24

Togo Emmanuel Adebayor Arsenal 24

4 Paraguay Roque Santa Cruz Blackburn Rovers 19

5 Zimbabwe Benjani Portsmouth / Manchester City 15

Bulgaria Dimitar Berbatov Tottenham Hotspur 15

Republic of Ireland Robbie Keane Tottenham Hotspur 15

Nigeria Yakubu Everton 15

9 Argentina Carlos Tévez Manchester United 14

10 Norway John Carew Aston Villa 13

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_top_Premier_League_goal_scorers_by_season#2007.E2.80.9308

Endret av indahla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk kan si hva de vil, men jeg er syns at Agger bør være en av de to stopperene som spiller.

Han har også en ro og rutine som kan komme godt med for Liverpool og som han helt sikkert kan lære bort til spillere som Sakho og ikke minst Illori, som er en stopper som ligner mye på Agger.

I tillegg så har det noe med signalene det hele sender.

En ikke-engelsk spiller som virkelig er villig til å blø for drakta, som til de grader er ljoal ovenfor klubben og som faktisk er god.

 

Det er slike spillere klubben trenger. Da får de heller selge Skrtel, som aldri ser ut til å klare og legge av seg uvanene sine.

Har troen på Agger - Sakho og senere Illori - Sakho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...