Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Men null PL Uansett, 1 sesong, 2. plass. Litt av en storhetstid Ah så det var ikke et geniunt spørsmål nei? Kun for å være asshole. Så kult da. Men vil du egentlig sammenligne denne sesongen? 7.plass lizm. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Men null PL Uansett, 1 sesong, 2. plass. Litt av en storhetstid Hvorfor geipefjes? Bedre enn mange andre klubber... Dessuten 2.plass i 09 også, fyi. Endret 15. mai 2014 av 640509-040147 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Men null PL Uansett, 1 sesong, 2. plass. Litt av en storhetstid Ah så det var ikke et geniunt spørsmål nei? Kun for å være asshole. Så kult da.Men vil du egentlig sammenligne denne sesongen? 7.plass lizm. Kom igjen'a, 60% av alt vi skriver er for å være assholes Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 http://touch.liverpool.no/Nyheter/-Jeg-har-blitt-bedre.aspx Borini omtaler Sunderland som "vi" og Liverpool som "de". Hvordan er egentlig stemningen for Borini? For min del kan vi gjerne selge han om vi får en grei slump pund, om ikke kan han være grei å ha som back up. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Trodde vi var her for å diskutere fotball jeg. Ja ja. Nå er det vel på høy tid å si ''ting var bedre her før, savner de tidene'' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 http://touch.liverpool.no/Nyheter/-Jeg-har-blitt-bedre.aspx Borini omtaler Sunderland som "vi" og Liverpool som "de". Hvordan er egentlig stemningen for Borini? For min del kan vi gjerne selge han om vi får en grei slump pund, om ikke kan han være grei å ha som back up. ¨Jeg ønsker å beholde han. Fortjener en ny sjanse i Liverpool-drakta. Litt trist å vite at vi kun har sett indianer-feiringen hans en gang i ligasammenheng iført rødt. Helt klart en spiller vi kunne trenge på benken i verste fall. Hadde flere gode innhopp fra benk hos Sunderland. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Moderatormelding Nå har jeg måtte bruke en masse tid på å fjerne off topic snakk, personangrep, private diskusjoner osv osvNoe mer OT snakk eller personangrep i denne tråden vil gi utestengelse fra forumet i 3 dager.Dette gjelder særlig de to som har holdt på mest, men også nye vil kunne bli utestengt om ikke diskusjonen går inn på tema, og holder seg for god til personangrep. 2 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) håper vi beholder borini Endret 16. mai 2014 av topvulture Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 BR om Suarez. Fin lesing http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/163064-boss-luis-has-made-me-a-better-manager Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 PL-rekorder for Liverpool satt denne sesongen: 48 - away league goals for Liverpool this season 21 - games in which Liverpool scored three or more goals in a league fixture 11 - times Liverpool scored four or more goals in a game this season Også er vel denne en rekord (flest mål av to spisser i en PL-klubb)? 53 - the combined total goals scored by Luis Suarez and Daniel Sturridge in the Premier League Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Rekord for flest innsluppne også om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Rekord for flest innsluppne også om jeg ikke tar feil.Nope! 50 er langt fra rekord. Fulham hadde f.eks. 85 denne sesongen. Endret 16. mai 2014 av indahla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Rekord for klubben Liverpool altså. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Rekord for flest innsluppne også om jeg ikke tar feil.Håper det er den eneste av dem som blir stående.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Rekord for klubben Liverpool altså.OK. Alle jeg hadde satt opp var for PL totalt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 PL-rekorder for Liverpool satt denne sesongen: 48 - away league goals for Liverpool this season 21 - games in which Liverpool scored three or more goals in a league fixture 11 - times Liverpool scored four or more goals in a game this season Også er vel denne en rekord (flest mål av to spisser i en PL-klubb)? 53 - the combined total goals scored by Luis Suarez and Daniel Sturridge in the Premier League Beardsley og Andy Cole hadde 55 på en sesong..! Utrolig nære, thou! Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Han tenkte vek kun på LFC Og ikke generelt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Nei, jeg tenkte generelt. Derfor jeg ikke var sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå