Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
så ut som et forsøk på å slå verdenrekorden i feil passninger
Sæd, bøtt tru.

7126350[/snapback]

var nesten på gråten jeg...så ikke mange om presterte bra nei...gonzales var jo utroli dårli, dette var bonn i bøtta

Lenke til kommentar
Trøsten er iallfall at vi ikke kan spille dårligere enn i dag, så samme hvordan neste kamp går, er det en forbedring fra i dag. :p Det er i stunder som denne man tar frem Istanbul 2005-DVD-en og småsipper litt ...

7128928[/snapback]

Ahh, så surt å tape for Man. U, men har alltids en del sammendrag med fin musikk osv. fra CL finalen i Istanbul til dager som denne.

Vi kommer sterkere tilbake:)

Lenke til kommentar
Trøsten er iallfall at vi ikke kan spille dårligere enn i dag, så samme hvordan neste kamp går, er det en forbedring fra i dag. :p Det er i stunder som denne man tar frem Istanbul 2005-DVD-en og småsipper litt ...

7128928[/snapback]

Ahh, så surt å tape for Man. U, men har alltids en del sammendrag med fin musikk osv. fra CL finalen i Istanbul til dager som denne.

Vi kommer sterkere tilbake:)

7129120[/snapback]

Hmm, ja dette var surt. Jeg syntes Liverpool hadde fortjent og vinne

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

liverpool fortjener og vinne rubbel og bitt, ja selv cupfinalen for damer, men sportslig sett så fortjente de ikke og vinne idag

Lenke til kommentar

Var det bare jeg som luktet offside på Giggs når han mottok pasningen som førte til innlegget på United sitt første mål? Både kommentator og folka i studio på Canal+ overså det fullstendig... eller har jeg bare sett syner? :hmm:

Endret av Xoduz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

nja garcia som back:S men ja..gudene vet hva benitez vil med denne rokeringen..han forandrer jo laget,selv nåpr de vinner!

greit at han kalles for taktikeren men helledussan da

pick a starline..and stick with it!!

Lenke til kommentar
nja garcia som back:S men ja..gudene vet hva benitez vil med denne rokeringen..han forandrer jo laget,selv nåpr de vinner!

greit at han kalles for taktikeren men helledussan da

pick a starline..and stick with it!!

7131062[/snapback]

Enig med du.

Lenke til kommentar

Garcia som back ..? Hva skjer? Garcia er ikke god defensivt, han har sine styrker offensivt. Dog ikke som sentral midtbanespiller, men som høyre-/venstreving, spiss eller hengende spiss.

Er for øvrig enig i at Benitez endrer for mye på laget til hver kamp, og at Gerrard bør brukes sentralt. Vi har jo Garcia og Pennant som kan bekle høyrevingen godt, og det er en bedre løsning. Problemet er da at man må sette ut enten Sissoko eller Alonso, men det får man heller finne ut av.

Når det er sagt, at vi tapte i går var ingen andres skyld enn spillerne.

Lenke til kommentar

Velger å tro at SasaB mente høyreving..

Jeg vil også helst ha en 4-4-2 oppstilling.. Med Reina - Riise, Agger, Carra, Finnan - Garcia (evt. Speedy etterhvert) , Alonso (evt. Sissoko), Gerrard, Pennant - Kuyt, Bellamy (evt. Crouch)

Dette mener jeg er det beste laget vi kan ha atm..

Edit: Eller evt en 4-5-1 med samme forsvaret og midt bare at Sissoko kommer inn for Bellamy/Kuyt, og vi skyver Gerrard opp bak spissen elns.. Bare ikke bruke Gerrard på kanten.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Enig med mye av det du sier Erlend.

Crouch må innpå. Garcia er en spiller som enten spiller kjempebra eller dårlig.

Det går nedover med Liverpool om dagen, og ingen tvil i at noe må gjøres. Greit nok at Liverpool er dårligere, da er det en gullkandidat mindre. Noe som er bra når Arsenal skal ta gull :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...