Ballus Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 ja, for guds skyld... vi vil ikke bli noe Chelsea! det eneste som trengs er en annen spiss enn cisse! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Spiller det noen stor rolle hvor pengene kommer fra da? Med nye stadionplaner også så tviler jeg på at det hadde blitt noe nytt Chelsea.. Men Fjørtoft som sportslig leder hadde jeg ikke takla.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Da hadde jeg nærmest gått til streik Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Huffda, jeg lagde visst en ny post om Liverpool jeg. Søkefunksjonen er jo helt ubrukelig. Jaja, det nærmer seg FA-cup finale! Noen som skal ut på byen å se kampen eller holder dere dere hjemme? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Er vel ikke tvil om at Liverpool gruser West Ham noe voldsomt. Håper Xabi Alonso rekker kampen! Synd at Luis Garcia ikke er med. Blir også spennende å se hva Benitez gjør til sommeren med tanke på spillekjøp og lignende! 7 nye spillere er jo litt da.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Er vel ikke tvil om at Liverpool gruser West Ham noe voldsomt. Håper Xabi Alonso rekker kampen! Synd at Luis Garcia ikke er med. 6069508[/snapback] West ham slo da Tottenham, etter min mening et lag som er like godt som LFC. Ville ikke vært så skråsikker. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Er vel ikke tvil om at Liverpool gruser West Ham noe voldsomt. Håper Xabi Alonso rekker kampen! Synd at Luis Garcia ikke er med. 6069508[/snapback] West ham slo da Tottenham, etter min mening et lag som er like godt som LFC. Ville ikke vært så skråsikker. 6070541[/snapback] Herregud da mann! Liverpool taper ikke mot West Ham i cupfinalen da! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Er vel ikke tvil om at Liverpool gruser West Ham noe voldsomt. Håper Xabi Alonso rekker kampen! Synd at Luis Garcia ikke er med. 6069508[/snapback] West ham slo da Tottenham, etter min mening et lag som er like godt som LFC. Ville ikke vært så skråsikker. 6070541[/snapback] Herregud da mann! Liverpool taper ikke mot West Ham i cupfinalen da! 6070563[/snapback] Tror heller ikke det da. Men Arsenal klarte og vinne FA-cupfinalen med 5 skudd på mål ifjor, hvor alle skuddene kom i straffesparkkonkurransen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 West ham slo da Tottenham, etter min mening et lag som er like godt som LFC. Ville ikke vært så skråsikker. Nice one. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 jah, vi tror altså at west-ham slår LFC,,, Gud finnes ja, men han er på Liverpool :p Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Det var da for faen bare så vidt lfc slo west ham, og blodig urettferdig var det også! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ja, det var bare såvidt, men vi vant Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hoho.. Det var close, men hvilken rolle spiller det når vi vinner!? Må si at det ikke var verdens beste kamp av Liverpool i dag altså, spesielt Reina og forsvaret. Men Reina gjorde det veldig veldig godt igjen i straffekonken da. Gerrard, hva kan man si? Hvertfall på topp 5 blant verdens beste spillere! Endret 13. mai 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hærlig skudd av Gerrard på overtid! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Faen som jeg hater Liverpool, men Gerrard er en fantastisk spiller. Litt ustabil til tider, kanskje, men for et skuddben! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hærlig skudd av Gerrard på overtid! 6095767[/snapback] Jeg skal gifte meg med Stevie G Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Dette er den døveste lfc-tråden ever! De har nettop vunnet FA-cupen, og det er kommet in en to-tre poster hvor en av dem er en anti lfc-post.. JAAAAAAAAAAAAAA Liverpool vant, selv om jeg ble forbanna på de tabbene Reina gjorde. Men gerrard sitt mål, det var vakkert, han viser sin klasse Liverpool vant på straffekonk igjen! Der er vi uslåelige Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Dette er den døveste lfc-tråden ever! De har nettop vunnet FA-cupen, og det er kommet in en to-tre poster hvor en av dem er en anti lfc-post.. 6098002[/snapback] Men verdens beste fans er dere? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 det stemmer for vi bruker tiden mest på å se ¨på laget våres, men allikevel. Det er ganske sløvt! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Sweet mother of Jesus som Gerrard skyter. Utover det var det en heller kjedelig kamp som hadde sin underholdningsverdi i målene, samtlige var severdig på sin egen måte. Flaut hvor tamt Liverpool spiller i angrep, meget forutsigbart. Dessverre å innrømme, West Ham var det bedre lag i dag, selv om de fikk meget billige mål. Men vi vant på staffer til slutt, bra at Reina kan noe mellom stengene Endret 14. mai 2006 av dub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå