.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Brb... må hente chips, kan ikke se denne kampen uten chips. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Pre(post?)season kongen er tilbake! Bøttet jo innpå mål i pre-season denne Aspas. Won't be fooled again, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Aspas, kongen av treningskamper ja! 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Det skal ikke så mye til at de ble finere enn denne sesongens bortedrakter, men disse her var likevel ganske jævlige. Nå fikk jeg påskestemning. Warrior kan kunsten å lage drakter. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Yay, Borini scora. 2 - 0. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Kelly, av alle, scora. 3 - 0. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jordon Ibe ser mildt sagt lovende ut for fremtiden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Dunn med fjerde. Fine drakter og. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Draktene så egentlig finere ut live, synes jeg. Synes gulfargen ser så jævla falsk ut på de bildene. Ble svært imponert av Ibe i kveldens kamp. Riktignok ikke allverdens motstand, men allikevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Fulgte med i bakgrunnen. Ibe som skjøt rett på keeper fra fem meters hold noen minutter før slutt? Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Det sørgelige er jo at Aspas fremstår som en helt streit squadspiller å ha de få gangene han får starte kamper, selv om det som oftest er mot sterkt redusert motstand. Det er jo ikke lett for noen spisser å havne i køen bak Sturridge og Suarez, så jeg kan forstå frustrasjonen hans. Jeg tror også at det påvirker prestasjonene hans i stor grad de gangene han byttes inn, at det er så lite tid igjen for han til å få litt flyt i spillet sitt. Det blir da heseblesende forsøk på å gjøre det lille ekstra for å imponere. Fungerer dårlig. Med det sagt, håper jeg at han kommer seg videre til sommeren og gjør en grei karriere et annet sted. Suarez > Sturridge > Borini > Ibe får sin sjanse på førstelaget > Aspas. Endret 14. mai 2014 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Fulgte med i bakgrunnen. Ibe som skjøt rett på keeper fra fem meters hold noen minutter før slutt? Det stemmer. I likhet med Sterling, ser han ut til å måtte jobbe litt med avslutningsteknikk. Ellers helt strålende. Fart, driv, fysikk, teknikk og overblikk ser alt ut til å være hamret godt på plass. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Ibe ble også man of the match. Full fortjent det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Høres lovende ut. Da er sesongen over, og det er på tide å se fram til VM. Hadde vært flott med et par signeringer før den tid. Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Det skal ikke så mye til at de ble finere enn denne sesongens bortedrakter, men disse her var likevel ganske jævlige. Nå fikk jeg påskestemning. Warrior kan kunsten å lage drakter. Får litt flashback til 80-tallet med Sammy Lee og Steve McMahon og gjengen, når eg ser disse gule draktene. For dere som er gamle nok så husker dere vel at det var gode tider! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Likte draktene jeg. Mye bedre enn årets. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Drakten hadde plutselig sett mye bedre ut om de droppet den røde linjen over brystet. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Drakten hadde plutselig sett mye bedre ut om de droppet den røde linjen over brystet. Eller enda bedre - bare gått tilbake til Adidas. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Drakta ser fryktelig ut uansett. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Det skal ikke så mye til at de ble finere enn denne sesongens bortedrakter, men disse her var likevel ganske jævlige. Nå fikk jeg påskestemning. Warrior kan kunsten å lage drakter. Får litt flashback til 80-tallet med Sammy Lee og Steve McMahon og gjengen, når eg ser disse gule draktene. For dere som er gamle nok så husker dere vel at det var gode tider!Good times, indeed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå