oOF Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 At Liverpool sannsynligvis klarer en andreplass er nesten utrolig når man ser på hva som har blitt prestert i forsvaret. Mignolet har vært ok, men ikke noe mer. Skrtel har hatt en ok sesong, men han kan selges for min del. Det blir for mye klikkøyeblikk med han baki der. 3 selvmål sier sitt. Toure nevner vi ikke så mye helst, Sakho er lovende, men også i kategorien hodeløs kylling. Agger ligger vel an til å selges ser det ut som, litt synd da jeg har likt han veldig godt, men han er for mye skadd og litt veik. Flanagan syns jeg er ok faktisk selv om det er mulig at jeg ser på han med en Liverpool-supporters rosenrøde blikk. Innleggene er temmelig dårlige dessverre for Red Cafu. Glen Johnson er god til tider, men han er temmelig håpløs posisjonsmessig og blacker ut for ofte til å kunne stoles på i lengden. Likevel har jeg litt sans for han med brukbare offensive involveringer Lucas holder ikke mål lenger dessverre, han passet mye bedre inn i spillestilen til en mer defensiv manager enn BR og han er for treig . Coutinho er litt for ustabil og som regel dårlig bakover. Jeg håper Suarez blir i klubben neste sesong også. Alt i alt har dette vært en veldig bra sesong av Liverpool ut fra det jeg forventet og håpet. At formsvikten skulle komme helt på slutten av sesongen er litt surt når det gjaldt som mest, men det må man bare tåle dessverre. City har en mye, mye bedre stall enn Liverpool og det er ikke rart at de vinner serien. Denne sesongen er en gedigen overprestasjon. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Og Henderson! Glemte jo fullstendig å nevne han. Han har virkelig blitt mye bedre denne sesongen! Jeg tar av meg en virtuell hatt for det han har gjort denne sesongen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Tror ikke det er like hardt å svelge dette (at vi ikke tar 1.plassen) kontra det United-supporterne opplevde i 2012. At Liverpool har vært med å kjempet har bare vært en stor og fin bonus. Selv om man leder ligaen med 3 kamper igjen, så skal disse spilles også. Hvis man har vært Liverpool-supporter en stund, så har man ikke tatt det for gitt at Liverpool skulle stå igjen på toppen. Når det er sagt, alle i Liverpool har gjort en fantastisk jobb denne sesongen. Man ikke annet enn å si seg super-fornøyd med 2.plass. Ifra 7.plass til 2.plass, det er jo helt vilt uansett spør du meg. Skal det feires på søndag? Selvsagt! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Helt enig, jeg håpet på topp 4 ved sesongstart, men hadde ikke helt troen. Å vinne ligaen har jeg faktisk ikke trodd på i det hele tatt, men blant de 4 beste er jo helt utrolig bra. Håper dette er begynnelsen på en lang periode med topp 4 plasseringer. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 En av dere som har endret trådnavnet? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hadde ikke forundra meg, for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 La de more seg litt med Gerrard og "this does not f-ing slip". De har tross alt ikke så mange andre lyspunkter denne sesongen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Var meg og ikke noe stor United konspirasjon. En mann taper ikke gullet alene (som mange påstår), går vi på et bananskall så går vi på det sammen. Var nå iallfall det tanken bak tittel var. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Bra med This is Anfield igjen og bort med JFT96 greiene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) En av dere som har endret trådnavnet?Haha. Er ikke meg. Endret 9. mai 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 En av dere som har endret trådnavnet? Så lite liv har jeg ikke. "Dette innlegget har blitt redigert av AllFather: i dag, 09:32" Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Er jo lov med litt selvironi. Synes den var morsom, jeg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jaggu fristende å endre tilbake. Men folk må få ha litt å le av. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Burde vel vært You'll never slip alone? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 For min del var det ikke i chelsea-kampem det glapp, men i hull-kampen tidlig i desember. (Har vel nemt det noen ganger nå.) 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Var meg og ikke noe stor United konspirasjon. En mann taper ikke gullet alene (som mange påstår), går vi på et bananskall så går vi på det sammen. Var nå iallfall det tanken bak tittel var. Point. Gerrard sin feil var avgjørende fordi den var så sent, ellers har vel Kolo også hatt et par opptredener denne sesongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå