Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Ja, men det vil nok ta tid å trene seg opp til førstelagsform. Prestasjonene hans er jo definitivt gode nok til å utfordre de veldig få alternativene vi har på venstrekanten når han er i form, men han trenger nok lang tid på å trene seg opp i god nok form, samt at han er helt nødt til å forbli skadefri lenge. Selv begynner jeg dessverre å tvile på om vi kommer til å få se Kewell tilbake på førstelaget, hvert fall på noe langvarig basis. Skadene er dessverre i ferd med å spise opp karrieren hans. 9592421[/snapback] Babel, Pennant, Riise og Aurelio. Få alternativer? de stilte vel kansje ikke med helt toppa lag, men midtstopperne holder vel ikke akkurat lav klasse. Uansett, så vil jeg si at Torres imponerer. 9594593[/snapback] Reading byttet vel ut 9 spillere fra det laget som stilte i ligaen sist helg. Liverpool 4, eller var det 5? Uansett så skal det mer til for at Torres med en prislapp på 300mill skal imponere. Men så SKAL en slik spiller starte for et Liverpool uten noen som kan danke han ut av lagoppstillingen. Rafà bør legges inn om Torres ikke starter mot Wigan. 9594609[/snapback] Barber av 80 mill. fra den prislappen, så får du det vi betalte. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Dette sitatet kom jeg over istad.Trist. 9594613[/snapback] Tris at Gerrard mistet noen i en slik ulykke. Gerrard var ca. 7 år gammel når dette skjedde, så det må ha vært spesielt for ham. Hvor fikk du sitatet fra? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Ja, men det vil nok ta tid å trene seg opp til førstelagsform. Prestasjonene hans er jo definitivt gode nok til å utfordre de veldig få alternativene vi har på venstrekanten når han er i form, men han trenger nok lang tid på å trene seg opp i god nok form, samt at han er helt nødt til å forbli skadefri lenge. Selv begynner jeg dessverre å tvile på om vi kommer til å få se Kewell tilbake på førstelaget, hvert fall på noe langvarig basis. Skadene er dessverre i ferd med å spise opp karrieren hans. 9592421[/snapback] Babel, Pennant, Riise og Aurelio. Få alternativer? 9595032[/snapback] Nja, alternativene er riktignok mange, men jeg ser egentlig kun på Babel som en ren venstreving. Pennant og Benayoun kan også spille der, men begge er bedre på høyre. Riise og Aurelio blir litt halvveis, ettersom de ikke er vinger i utgangspunktet. Synes dessverre ikke vi har god nok dekning med rene venstrevinger nå som Kewell er ute. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Dette sitatet kom jeg over istad.Trist. 9594613[/snapback] Tris at Gerrard mistet noen i en slik ulykke. Gerrard var ca. 7 år gammel når dette skjedde, så det må ha vært spesielt for ham. Hvor fikk du sitatet fra? 9595570[/snapback] En bok jeg lånte av en venn Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 En bok jeg lånte av en venn 9597655[/snapback] Titel på boka? Høres fristende ut, kanskje verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Tenk hvordan det var i fjor og året før da.. Klart 1 ren GOD venstre ving som hadde spankulert rett inn i laget hadde ikke vært dumt Selv om det ikke er mulig å ha fast plass fremover hos oss Jeg vet ikke helt hvilken spiller vi trenger egentlig men en forsvarer som kledde alle tre plassene hadde vært noe.. Selv om vi har endel valg så er det trangt når mange er skadet.. Mitt håp er at Aurelio blomstrer og viser frem den venstre foten sin, den er bra! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Hahhahahhaha! :!: Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Hahhahahhaha! :!: 9599026[/snapback] :!: Det er en grunn til at fotballspillere bør holde seg til fotball... :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Reina Arbeloa Hyypia Carragher Aurelio Pennant Mascherano Gerrard Riise Kuyt Torres Bra lag dette.. Eneste faremomentet er vel Aurelio som mangler kamptrening, men jeg tror det skal gå greit. Husker han og Riise spilte veldig bra i flere kamper på venstresida sammen før han ble skadet. Tipper seier 2-0. Edit: Torres og Torres scorer Endret 29. september 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 4-1 (Kuyt x2, Torres, Gerrard) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Jepp, herlig lag ja Jeg sa at Torres kom til å starte og det gjorde han Tipper også at Torres scorer. Og at vi vinner 3-0. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Dere vinner denne kampen lett, uten baklengs... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Rafa har hørt våre bønner... Dette er snadder Aurelio tilbake fra start i Pl det er deilig det 5-0 Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Riise og Aurelio sammen på venstre siden tror jeg er bra.... De skjønner hverandre... og begge kan spille forover bakover slik at den ene kan gå frem osv... Det er en styrke mener jeg da... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Jeg liker lagopstillingen, synd vi ikke bruker Babel framfor Riise, men jeg tror dette blir bra. Babel er jo ikke på benken engang... Tror dette går veien, 3-0... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Noen som har funnet stream? Jeg fikk bare Arsenal på den påståtte LFC-streamen til TV Ants. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Jeg liker lagopstillingen, synd vi ikke bruker Babel framfor Riise, men jeg tror dette blir bra. Babel er jo ikke på benken engang... Tror dette går veien, 3-0... 9599742[/snapback] Er ikke han små skadd da?? Mener å huske å ha lest dette Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Er ikke han små skadd da?? Mener å huske å ha lest dette 9599856[/snapback] Ja, husker dette jeg og. Kan være mulig... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Fortsatt en del smårusk. Synd Torres ikke fikk satt sjansene, spesielt den siste var sur, tror nok han trodde han hadde halve forsvaret rett i ryggen. Hadde vært fantastisk mål om den hadde gått inn da. Den første er jo vanskelig når han blir presset såpass hardt. Ikke helt optimalt dette, men tror nok vi tar dette til slutt. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Håper vi får se Benayon i andre omgang, Riise har ikke imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå