Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo ikke annet enn å rive meg selv i håret over det faktum at Agger blir benket, gang på gang på gang på gang. Og det til tross for at Liverpool slipper inn minst mål med han på banen.

Greit at han vil bruke sin rådyre nyinnkjøpte Sakho, men for all del, par han opp med Agger i det minste.

Og hvor mange sjanser skal Skrtel egentlig få?

Når noen gjør så mange feil, så mange ganger på rad, er det ikke en fordel å ta denne spilleren ut, la spilleren resette seg selv og bryte den onde trenden?

Håper Rodgers er mann nok til å innrømme at han har gjort feil ved å benke Agger så mye.

Selv tror jeg det mest sannsynlige resultatet er at Agger selges i sommer. Så da må vi plutselig kjøpe minst 1 ny stopper som skal rett inn på laget sammen med 1-2 backer.

Men tror du det skjer? Næh.. Jeg tror vi får se enda flere offensive spillere inn jeg, for vi kommer ikke til å få penger til å kunne kjøpe 3 defensive spillere samt 1-2 offensive også.

Ja, vi har hatt en fantastisk sesong, men vi kommer ikke til å klare førsteplassen uten radikale forandringer i det bakerste ledd.

Og jeg forstår Suarez godt som tar til tårene. En mann som har gjort alt både menneskelig og umenneskelig mulig for å skyte Liverpool til seriegull, samtidig som de bak får all den jobbingen til å føles forgjeves.

Hadde skjønt han godt om han ikke vil spille med et slikt vaklende forsvar lenger.

Forhåpentligvis så blir han og forhåpentligvis så vil forsvaret styrkes betraktelig i sommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liverpool har hatt en helt vanvittig sesong, langt over forventningene til de fleste. Desverre tror jeg Gerrard egenhendig mistet gullet og at dette var muligheten han fikk. Han blir ikke yngre (eller bedre) og til neste år vil Manchester City og Chelsea ha utviklet seg enda mer --> spille enda bedre. En av de to klubbene tar nok gullet da også!

Hvis Liverpool skulle finne på å selge Suarez, kommer dere til å dette ned et par hakk igjen. Jeg tror folk undervurderer hvor stort impact en topp, topp spiller helt i toppen av verdenseliten har. Tottenham kommer ikke til å klare å tette igjen etter Bale, akkurat som vi måtte endre alt etter Ronaldo. Man blir ikke det samme laget etterpå og må starte litt på nytt igjen med å forme laget. 3 gode spillere < 1 verdensklasse (har man bare dritt ellers, ville jeg heller hatt 3 gode da....). Det er de som kan gjøre gråstein om til gull, og vinne viktige kamper. Jeg ønsker enda den dag i dag å ha Xabi på United, og jeg tror at overgangen til Real var grunnen til at dere falt litt ned i grusen igjen etter en veldig god sesong - han er et monster!

Lenke til kommentar

Alle snakker om at dette var sjansen til Liverpool for å vinne ligaen. Men hvis Liverpool forsterker forsvarsrekka, og får inn i tillegg 1-2 spillere for å ha bredde i stallen så har vi jo vist denne sesongen at vi klarer å slå dem(med mindre de parkerer bussene).

Jeg tror Liverpool, med forbehold om at ingen av stjernene forsvinner, vil være et enda mer fryktet lag neste sesong.

Angående Gerrard så kan han holde ut mye lengre i sin defansive rolle mtp alder og hurtighet. Hvis han ligger defansivt på midten og strør ut baller så kan han spille til han blir 40!

Endret av GLN
Lenke til kommentar

Jeg ønsker enda den dag i dag å ha Xabi på United, og jeg tror at overgangen til Real var grunnen til at dere falt litt ned i grusen igjen etter en veldig god sesong - han er et monster!

Gerrard, selv om han har hatt en bra sesong, når ikke Alonso til knærne når det gjelder å styre kamper. Desverre. En dyptliggende playmaker i verdensklasse i går hadde roet ned spillet, og fått orden på laget. Istedenfor ble det full kaos og kollaps. Ingen tvil om at salget av Alonso satte oss langt tilbake i årene som fulgte. Ser jo bare hvor viktig han har vært for RM siden han kom der, selv om han begynner å bli gammel nå. Pleier generelt ikke bli "fanboy" av fotballspillere, men Alonso er et sjeldent unntak.

Håper vi finner en potensiell erstatter til Gerrard til neste sesong. Gjerne en relativt ung spiller som kan roteres litt inn og ut, da jeg regner med Gerrard kommer til å trenge endel hvile nå som vi skal spille i CL også.

Vil forøvrig legge til at mange skylder på forsvaret (inkludert meg selv), men det er viktig å huske på at midtbanen om mulig gjorde det enda dårligere defensivt. Aldri sett en midtbane bli så lett forbigått før som de gjorde når CP kjørte på.

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Bedre å ryke på poeng enn målforskjell.. Det er vel det eneste lyspunktet en kan få med seg fra kampen i går.

Utrolig hvor nervøse spillerne blir når de får 1 (og 2) imot..

Hvorfor ikke Agger spiller fra start/er førstevalget skjønner jeg ikke.

Og hvorfor man fortsetter å være så ræva bak/ha lite sikring etter man slipper inn det første er meg uforståelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Dessuten tviler jeg på at dette "rollebyttet" er permanent. Dette var sjansen til Liverpool, de kastet den bort og kan se frem til nye tiår uten suksess. Vi derimot får inn en ordentlig manager. Manchester United er en klubb som er dømt til å lykkes. Arbeidsuhell kan oppstå.

Dette sitatet bør være sticky på toppen av denne tråden de neste årene.

Lenke til kommentar

Har du sett skadelisten til Villa? Åtte spillere skadet, og mange av de er viktige spillere. Skjer ikke at de tar poeng mot City.

For håpe det er nettop det som knekker City, at de tar for lett på oppgaven.

Lenke til kommentar

Dessuten tviler jeg på at dette "rollebyttet" er permanent. Dette var sjansen til Liverpool, de kastet den bort og kan se frem til nye tiår uten suksess. Vi derimot får inn en ordentlig manager. Manchester United er en klubb som er dømt til å lykkes. Arbeidsuhell kan oppstå.

Dette sitatet bør være sticky på toppen av denne tråden de neste årene.

Ja slik at vi kan minnes den sanne klubben som dere egentlig er :)
Lenke til kommentar

Jeg ønsker enda den dag i dag å ha Xabi på United, og jeg tror at overgangen til Real var grunnen til at dere falt litt ned i grusen igjen etter en veldig god sesong - han er et monster!

Gerrard, selv om han har hatt en bra sesong, når ikke Alonso til knærne når det gjelder å styre kamper. Desverre. En dyptliggende playmaker i verdensklasse i går hadde roet ned spillet, og fått orden på laget. Istedenfor ble det full kaos og kollaps. Ingen tvil om at salget av Alonso satte oss langt tilbake i årene som fulgte. Ser jo bare hvor viktig han har vært for RM siden han kom der, selv om han begynner å bli gammel nå. Pleier generelt ikke bli "fanboy" av fotballspillere, men Alonso er et sjeldent unntak.

Håper vi finner en potensiell erstatter til Gerrard til neste sesong. Gjerne en relativt ung spiller som kan roteres litt inn og ut, da jeg regner med Gerrard kommer til å trenge endel hvile nå som vi skal spille i CL også.

Vil forøvrig legge til at mange skylder på forsvaret (inkludert meg selv), men det er viktig å huske på at midtbanen om mulig gjorde det enda dårligere defensivt. Aldri sett en midtbane bli så lett forbigått før som de gjorde når CP kjørte på.

Enig, men Alonso hadde ofte god hjelp av Macherano også, som Lucas ikke engang når opp til anklene desverre.

Lenke til kommentar

Har du sett skadelisten til Villa? Åtte spillere skadet, og mange av de er viktige spillere. Skjer ikke at de tar poeng mot City.

Og det gjør at City bare for et enda større press på seg, hvilket betyr at de garantert driter seg ut. Det hele topper seg når Andy Carroll sikrer gullet til Liverpool på overtid i den siste runden. Alt ligger i kortene at det skal skje et nytt mirakel ala 2005.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk enda mer skuffet i dag enn i går kveld. Det skal jo egentlig ikke være mulig å slippe inn tre mål på slutten av en så utrolig viktig kamp. Greit at det var slækt i forsvaret da vi ledet 3-0, men hvorfor skulle Skrtel, som av en eller annen grunn måtte markere to spillere, druse ut i nok et hodeløst støt, da alt handlet om å ikke slippe inn et til. Det var jo ikke et stort angrep, men det så ut som vi hadde et tippeligaforsvar som ofret alt for å komme i angrep. Totalt ubegripelig.

Lenke til kommentar

Salget av Xabi Alonso satte midtbanen til Liverpool laaaangt tilbake. Moro at Tottenham-twitterkontoen drev gjøn med Liverpool. Et lag som faktisk har skuffet meg massivt denne sesongen. Jeg forventet at Tottenham skulle gjøre det mye bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Og det gjør at City bare for et enda større press på seg, hvilket betyr at de garantert driter seg ut. Det hele topper seg når Andy Carroll sikrer gullet til Liverpool på overtid i den siste runden. Alt ligger i kortene at det skal skje et nytt mirakel ala 2005.

Du bommer på hver eneste spådom du kommer med. Alle skjønner at du prøver å jinxe, og ikke tror på det du selv skriver engang.

Lenke til kommentar

Du bommer på hver eneste spådom du kommer med. Alle skjønner at du prøver å jinxe, og ikke tror på det du selv skriver engang.

Makan til politisk korrekte og negative dere skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...