Mr. President™ Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 I det minste trøster vi United supporterne litt , de har ikke gjort noe annet en å gråte en hel sesong. Vi må dele godene Haha.. Vet ikke hva United fansen syns er verst jeg. At Liverpool vinner ligaen eller City. Begge delene er vel like jævlig for dem. City > Liverpool når som helst. Uten tvil. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Vi ønsket nok flere mål, glemte helt at de kunne kontre, forsvaret var helt på bærtur. Det er greit det første målet, men tre ganger rett etter hverandre - huff. Men de fikk stående applaus fra meg, en flott sesong uansett. Det er greit nok, men på 3-1 så syns jeg Rodgers burde bedt dem om å roe seg atskillige hakk og ikke fortsette å angripe hodeløst. Holdt i massevis med Allen, Sterling, Sturridge og Suarez. Resten kunne holdt igjen litt. Men, men.. gjort er gjort. Viser jo bare hvor urutinerte Liverpool er i en slik situasjon. 2. - 3. plass er uansett langt over hva jeg så for meg ved sesongstart, så godt jobbet sånn sett. Endret 5. mai 2014 av Cappo 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Sesongen sett under et kan vi ikke klage på de fremover, så han har all grunn til å være lei seg. De kunne ha scoret mange flere mål, vi har vel flest i stolpen i år også? Feilene er bakover og fra Rodgers. Vi leder og han tar ut Sterling som er fysisk sterk i kroppen, og putter innpå noen helt uten kraft. Han tar ut Sturridge og setter innpå en spiller som skal tilbake til Chelsea neste uke, en spiller helt uten motivasjon som er sur grunnet lite spilletid. Rodgers er en god manager , men det er lett å se han trenger mer erfaring , kanskje han har godt av dette slaget på snuten når han ser at han har rotet vekk gullet. Det kjekke er iallfall at per dags dato er det city som ser ut til å vinne serien, hadde det vært Chelsea med sin antifotball hadde jeg rett og slett blitt deprimert. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 I det minste trøster vi United supporterne litt , de har ikke gjort noe annet en å gråte en hel sesong. Vi må dele godene Haha.. Vet ikke hva United fansen syns er verst jeg. At Liverpool vinner ligaen eller City. Begge delene er vel like jævlig for dem. City foran Liverpool hvert eneste sekund i århundret. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Skjønner fortsatt ikke hvorfor han ikke bare satte innpå Agger når CP scoret? Spesielt når det ble 3-2. Er det så vanvittig vanskelig å forstå at Skrtel og Sakho ikke akkurat er typer som skaper ro i forsvaret? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hei! Slaget er ikke tapt enda. Vi har ex-spillere i West Ham som kan lage kvalme for City og jubel for oss! Carroll og Downing var skikkelig på hugget mot Tottenham, og satser helt sikkert på å fortsette i samme spor mot City. Dessuten har City presset på seg nå, og kan allerede på onsdag få en smell mot Villa. It's not over before it's over! 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=8sUOqI8X29I 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2014 Skjønner fortsatt ikke hvorfor han ikke bare satte innpå Agger når CP scoret? Spesielt når det ble 3-2. Er det så vanvittig vanskelig å forstå at Skrtel og Sakho ikke akkurat er typer som skaper ro i forsvaret? Kort totalt : Ung uerfaren manager som har fått litt for mye skryt og er alt for blåøyd. Er av feil man lærer Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Skjønner fortsatt ikke hvorfor han ikke bare satte innpå Agger når CP scoret? Spesielt når det ble 3-2. Er det så vanvittig vanskelig å forstå at Skrtel og Sakho ikke akkurat er typer som skaper ro i forsvaret? Fordi han har ikke troen på Agger. Han gjør visst mange feil som å ruse ut og sånn. Oh wait.. Er visst Skrtel det... My bad.. Kampen idag illustrerer som så mange ganger før, hvorfor to tankstoppere sammen er en dårlig ide. Endret 5. mai 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hei! Slaget er ikke tapt enda. Vi har ex-spillere i West Ham som kan lage kvalme for City og jubel for oss! Carroll og Downing var skikkelig på hugget mot Tottenham, og satser helt sikkert på å fortsette i samme spor mot City. Dessuten har City presset på seg nå, og kan allerede på onsdag få en smell mot Villa. It's not over before it's over! Så mye som de ble hetset så lurer jeg nesten på om de ikke gjør det motsatte. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 United-fansen ler oss oppi trynet nå, men jeg tenker de må få ha den gleden, noe må jo de også få glede seg over, er jo tross alt det eneste de kan glede seg over etter en så massakresesong som de har hatt det. Men samma faen. Følelsene er roet seg ned, kroppen og sjelen min har fått ro nå. Det har vært noen tunge tap og tider i år, men herre min hatt så mye glede også! Glemmer aldri da vi slo United på Old Trafford og ikke minst når vi pissa på Arsenal i 20. min. Begynte til og med grine når vi slo City. Vi har faen meg gått fra 7 plass til 2 plass, fått CL-plassen, pøsa inn med mål, fått 3 spillere på årets lag, våres verdens beste spiss fikk årets spiller-prisen, kommet oss langt forbi United, vist at vi er på vei tilbake til der hvor Liverpool hører til - toppen av Europa. Med litt justeringer her og der i sommervinduet, så er vi der. Det har jeg trua på! Jeg er utrolig stolt. Jeg elsker Liverpool FC. YNWA! 7 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Litt justeringer? Haha.. Må jo faen meg bytte hele forsvarsrekka. Utrolig nok var Sakho den eneste som ikke gjorde seg fullstendig bort bak der idag. De tre andre var jo så angrepskåte at det lignet jo ikke grisen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Noe av det mest retarderte jeg har sett på en fotballbane må være Coutinho i dag, som nekter å stanse Palace-kontringen som fører til mål. Det er sent i kampen, hvorfor i helvete ikke ta et gult kort for å stoppe en farlig kontring? 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Kan vel konkludere med at byttene generelt var skivebom idag dessverre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Herlg stemning på Selhurst Park Tja. Gikk litt ned underveis, men tok seg kraftig opp på slutten vil eg si. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 United-fansen ler oss oppi trynet nå, men jeg tenker de må få ha den gleden, noe må jo de også få glede seg over, er jo tross alt det eneste de kan glede seg over etter en så massakresesong som de har hatt det. Du vet hvordan vi har det! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Skifta kanal etter 2-0 haha, nå må City gå på et par smeller!! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 fy fabian for ett sjokk jeg fikk igår, men som mange påpeker hvorfor tok han ikke inn agger på 3-1? ihvertfall 3-2, ser jo at det vakler bak der, johnson som fram til det hadde spilt jævlig bra , får plutselig hjerneblødning sammen med skrtel, skumleste jeg har opplevd, og carragher i after talken klager på at han er nervøs når sakho spiller? var da den eneste som ikke skal klandres for målene bak sånn jeg forstod det. men men alt i alt en bra sesong, skal det ryke så ryker det ihvertfall med stil! all ære til CP som aldri ga opp og fikk det utrolige til, summerte hele deres sesong egentlig. Men lærte vi noe av denne kampen så er ingenting gitt før det er ferdig, fotballen er rund gitt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Dette ble jo tidenes antiklimaks, men jeg drar likevel. Så kjapt, hvilke attraksjoner bør jeg få med meg nå som jeg har god tid i Liverpool? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå