knipsolini Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Å gi en og annen unggutt sjansen er ikke det samme som å legge seg ned for å tape da. Herregud. Poenget er jo at alt presset på Liverpool nå er borte. At spillere som f.eks Teixeira kunne fått prøvd seg fra start betyr ikke nødvendigvis at vi stiller kjempesvekket. Eller at Teixeira eller noen andre lovende og gode unggutter blir byttet inn rundt 60min merket. Er da ikke snakk om å stille med 5-6 unggutter, men heller la 2-3 av de beste få en halvtime eller kanskje til og med mer. Det er jo det samme som å ikke gi alt. Bruk det beste laget vi skal stille, om vi skal "teste ut unggutter" i de siste to kampene blir jeg forbannet. Herregud, har dere gitt opp gullet, eller er det ikke så farlig? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Det skal pokker meg ikke spilles med noen unggutter mot Newcastle hjemme. Der skal det harves over bortelaget med så mange mål som overhodet mulig. Endret 3. mai 2014 av oOF Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Vel, jeg syns det er flere unggutter som ikke hadde svekket laget mer enn Moses, Aspas og Cissokho ihvertfall. Så at noen av de hadde fortjent en plass på benken og fått 20-30min for å ytterligere presse på for flere mål er ihvertfall min mening. Synd at den spanske serien ikke er ferdig, så kunne vi brukt Suso. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Altså, om du mener at vi skal bruke våre beste, og at det inkluderer unggutter, så er vi jo enige. Jeg er bare veldig opptatt av at vi skal gi 100%, eller kanskje 110% som reality-deltakerne sier, de siste to kampene som kan ende med vårt første PL-gull. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ja, det er jo det jeg mener. Og når spillerene har jobbet skjorta av seg i 60-70 minutter så kan vi hive innpå noen rappføtta unggutter som kan herje på med slitne motstandere. Jeg tenker egentlig hovedsaklig på Teixeira, som hadde et godt innhopp mot Fulham. Han har også offentlig fått mye skryt av innsatsen sin på trening av Brendan Rogders og er en spiller jeg helst ser på benken fremfor Moses eller Cissokho og en spiller som kan tilby ting fremover, spesielt mot slitne motstandere. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=fiBNTy1Cq8o Believe 4 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Imponerende av Chelsea å gå 90 min uten å score mål mot Norwich på hjemmebane. Med seier i morgen er vi sikret andreplassen! Optimisten i meg sier at City kan gå på en lignende smell i en av sine to siste kamper, det må gjerne være Carroll/Downing som ordner opp! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Har Aston Villa eller West Ham noen spillere som har vært i ManC? Curse of the old player Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) West Ham har kanskje ikke noe å spille for, men Allardyce har det. Selv om vi beholdt plassen, er mesteparten av fansen keen på å bli kvitt Big Sam. Å bli pissa på av Man City for fjerde gang i år hadde ikke akkurat hjulpet han. Endret 4. mai 2014 av Maefteda Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) liverpool.no/Nyheter/Cafu-kommer-for--se-Flanagan-i-aksjon.aspx Hva er det som feiler forumet her? Endret 4. mai 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Har Aston Villa eller West Ham noen spillere som har vært i ManC? Curse of the old player Shay Given Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 liverpool.no/Nyheter/Cafu-kommer-for--se-Flanagan-i-aksjon.aspx Hva er det som feiler forumet her? Må legge til som link. Fikset det for deg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Fordi du ikke klarer å legge til en link. Ja, ok. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Forumet har faktisk vært litt rart i kveld, får beskjeder om at folk har postet i tråder for så å gå inn og se at det ikke er nye poster osv osv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Forumet har faktisk vært litt rart i kveld, får beskjeder om at folk har postet i tråder for så å gå inn og se at det ikke er nye poster osv osv. Sånn har forumet holdt på i flere uker med meg.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Gleder meg til å følge kampen fra tribunen i morgen. Blir artig å sjekke livet på en bortekamp, og da spesielt på Selhurst Park hvor det er bra med trøkk! Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Gleder meg til å følge kampen fra tribunen i morgen. Blir artig å sjekke livet på en bortekamp, og da spesielt på Selhurst Park hvor det er bra med trøkk! Misunnelig! Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Nice, have fun! Satser på 3.poeng og sikret 2.plass i det minste. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 De må jo bare pøse på med mål og ikke stoppe selv om de leder 3 eller 4-0. Laget er godt for 2x 6-0 og kan med det bli seriemestere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå